• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

33690000-3 Лікарські засоби різні ( 33696500-0 Лабораторні реактиви)

Завершена

1 315 563.65 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 577.81 UAH
Номер: 1f005e0cdf8546b08beec8ea42ceafbb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-01-31-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.01.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 31.01.2024 15:21 - 22.02.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 31.01.2024 № 21 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 09.01.2024 №003100-18/303-2024. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 31.01.2024 № 21. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 13. UA-2023-11-21-004651-a, 21.11.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 лютого 2024 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Одеська обласна клінічна лікарня» Одеської обласної ради (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-11-20-007861-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; тендерну пропозицію ТОВ «ХЛР»; опубліковане Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «ХЛР» та опубліковані вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 06.12.2023 вих.03/119; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані ТОВ «ХЛР» як переможцем тендеру документи; договір від 25.12.2023 №231/12, додаткові угоди від 29.12.2023 №1 та від 29.12.2023 №2 до вказаного договору та повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; опубліковане Замовником під час моніторингу пояснення на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 36 Особливостей №1178 замовник розглядає тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Однак, моніторингом встановлено, що у частині 1 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником зазначено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей №1178. Отже, Замовником не враховано чинні норми Особливостей №1178 при складанні тендерної документації за досліджуваною процедурою закупівлі, чим порушено вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей №1178.
Період усунення порушень: 21.02.2024 15:01 - 07.03.2024 00:00
Дата публікації висновку: 21.02.2024 15:01

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За процедурою закупівлі 33690000-3 Лікарські засоби різні ( 33696500-0 Лабораторні реактиви) (індетифікатор закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-11-21-004651-a) 21.02.2024 опубліковано висновок про результати моніторингу процедури закупівлі. За результатами розгляду питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей Відповідно пункту 28 Особливостей Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. За процедурою закупівлі 33690000-3 Лікарські засоби різні ( 33696500-0 Лабораторні реактиви) (індетифікатор закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-11-21-004651-a) тендерна документація формувалась керуючись вищенаведеними пунктами Особливостей та ст. ЗУ «Про публічні закупівлі». Розділ V. «Оцінка тендерної пропозиції» містить інформацію, яка була скопійована з п.36 Особливостей, тому відсутність слів «п’ятої - дев’ятої,одинадцятої» (частин ст. 29 Закону) розташованих у середині тексту можливо пояснити лише випадковим видаленням їх при форматуванні таблиці тендерної документації в якій міститься вся інформація згідно ст.. 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Враховуючи ,що за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено, відсутність слів «п’ятої - дев’ятої,одинадцятої » (частин ст. 29 Закону) у Розділі V. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації не вплинула на проведення оцінки тендерної пропозиції згідно чинного законодавства. Враховуючи вищенаведене, доцільно зазначити,що здійснення моніторингу закупівлі звертає увагу замовника навіть на формальні помилки та одруківки, навчає не повторювати їх у майбутньому. Уповноважені особи КНП «ООКЛ»ООР» постійно слідкують за змінами та приймають участь у навчальних вебінарах, спілкуються у групах створених для навчання, обговорення прикладів закупівель, внесення своїх пропозицій щодо зручнішої реалізації публічних закупівель. За допомогою сайту прозорро,уповноважені особи мають змогу займатись самоосвітою, вивчаючи інформацію на інфобокс,бачити приклади тендерних документацій . Досить важливо слідкувати за роз’ясненнями Міністерства економіки України. Перед оголошенням кожної закупівлі, уповноважені особи КНП «ООКЛ»ООР» завжди перевіряють чи не відбулися зміни у Законі та в Особливостях . Замовник і надалі буде продовжувати дотримуватись законодавства у сфері публічних закупівель з урахуванням висновків ДАСУ. На виконання зобов’язання західного офісу Держаудитслужби та за для уникнення недопущення у подальшому формальних помилок при складанні тендерної документації , були проведені роз’яснювальні роботи з Уповноваженими особами КНП «ООКЛ»ООР», які додатково відвідали навчальні заходи щодо проведення публічних закупівель
Дата публікації звіту: 23.02.2024 12:54

Запити/Пояснення