-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Теплиця фермерська
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документацiя" та додатків, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону.
Завершена
501 408.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 507.04 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 507.04 UAH
Номер:
bdf2c814cbc74447ac5d86ade048a5d8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-12-04-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.12.2023 00:00
Період моніторингу:
04.12.2023 16:56 - 26.12.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.12.2023 №87-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 04.12.2023 №87-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4.UA-2023-11-20-017451-a 20.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕКО ТЕК ГРУП», установлено порушення вимог пункту 43 Постанови №1178, в частині не оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, із урахуванням Постанови №1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час проведення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Інституту кормів та сільського господарства Поділля Національної академії аграрних наук України (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 20 листопада 2023 року), тендерну пропозицію ТОВ «ЕКО ТЕК ГРУП», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28 листопада 2023 року №3, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 04 грудня 2023 року №14.11 (далі-Договір) та пояснення (інформація та документи) Замовника отримані 11, 18 грудня 2023 року, через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що Замовником у підпункті 2.2 пункту 2 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені згідно п. 47 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» Розділу 2 тендерної документації установлено вимогу, що учасник має надати копію не менше одного повністю виконаного аналогічного договору (з дотриманням вимог цієї тендерної документації щодо його змісту тощо), а так само разом з копіями оформлених належним чином сторонами аналогічного договору первинних облікових документів, що підтверджують фактичне постачання товару згідно такого аналогічного договору (видаткові накладні або акти приймання-передачі, або інші аналогічні документи, складені у двосторонньому порядку сторонами договору у письмовій формі, що підтверджують приймання-передачу товару в повному обсязі, та зміст яких містить інформацію щодо реквізитів договору, щодо виконання якого надаються такі документи (документ).
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕКО ТЕК ГРУП» міститься скан-копія договору від 06 червня 2023 року №06-06 (далі – Договір) вартістю 682196,00 грн, предметом якого є виконання робіт з встановлення теплиці, а також на підтвердження виконання надано накладну (поставка товару) від 06 липня 2023 року №ЕТГ326 на суму 561012,00 грн, в якій відсутня інформація щодо реквізитів договору, а також відсутній кошторис (додаток №1), який згідно з підпунктом 1.2 пункту 1 Договору, є його невід’ємною частиною, що не відповідає вимогам підпункту 2.2 пункту 2 Розділу 2 тендерної документації.
На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Замовник пояснив: «…Згідно п.1.3 Договору (аналогічного) зазначено, що будівельні роботи виконуються з матеріалів виконавця (ТОВ «ЕКО ТЕК ГРУП»). Тобто, згідно даного договору здійснюється поставка теплиці (усі комплектуючі для її встановлення), а також додатково постачальник здійснює її встановлення», «…у кошторисі (додаток №1 до договору) міститься інформація про вартість робіт та вартість матеріалів, що буде використана під час монтажу теплиці, але Кошторис не підтверджує поставку товару, поставка товару підтверджена видатковою накладною від 06 липня 2023 року № ЕТГ326».
Слід зазначити, що пунктом 43 Постанови №1178, визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Зважаючи на зазначене, Замовником на порушення вимог пункту 43 Постанови №1178 не розміщено в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учаснику ТОВ «ЕКО ТЕК ГРУП щодо надання вищезазначених документів, а обрано його переможцем та укладено Договір.
Період усунення порушень:
25.12.2023 18:14 - 09.01.2024 00:00
Дата публікації висновку:
25.12.2023 18:14
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Надаємо інформацію (документ) про вжиття заходів для недопущення встановлених у висновку порушень у подальшому.
Дата публікації звіту:
29.12.2023 20:52
Запити/Пояснення
Номер:
ee561db7d9cb48a180d109ea6390aed1
Назва:
Запит на надання пояснень
Дата опублікування:
06.12.2023 17:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі теплиці фермерської (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-11-20-017451-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Яким чином учасником товариством з обмеженою відповідальністю «ЕКО ТЕК ГРУП», якого обрано переможцем, виконано вимоги тендерної документації щодо надання:
- копії не менше одного повністю виконаного аналогічного договору (з дотриманням вимог цієї тендерної документації щодо його змісту тощо), а так само разом з копіями оформлених належним чином сторонами аналогічного договору первинних облікових документів, що підтверджують фактичне постачання товару згідно такого аналогічного договору (видаткові накладні або акти приймання-передачі, або інші аналогічні документи, складені у двосторонньому порядку сторонами договору у письмовій формі, що підтверджують приймання-передачу товару в повному обсязі, та зміст яких містить інформацію щодо реквізитів договору, щодо виконання якого надаються такі документи (документ) (підпункт 2.2 пункту 2 Розділу ІІ тендерної документації)?
При цьому, згідно з розділом І тендерної документації аналогічним договором в розумінні цієї тендерної документації є договір поставки (купівлі-продажу тощо) теплиць.
Оскільки, в тендерній пропозиції вищезазначеним учасником надано скан-копію договору від 06 червня 2023 року №06-06, вартістю 682196,00 гривень, предметом якого є виконання робіт з встановлення теплиці, а також на підтвердження виконання надано накладну від 06 липня 2023року № ЕТГ326 на суму 561012,00 гривень, в якій відсутня інформація щодо реквізитів договору. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
256ce488fb4a4915bbe7cf3d592647ea
Назва:
Відповідь на запит по моніторингу
Дата опублікування:
11.12.2023 18:23
Опис:
ІНСТИТУТ КОРМІВ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА ПОДІЛЛЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ АГРАРНИХ НАУК УКРАЇНИ розглянувши запит замовнику по моніторингу UA-M-2023-12-04-000061, повідомляю наступне:
1) Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?.
Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі з урахуванням роз’яснення Мінекономіки Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 р. та Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, здійснювався замовником шляхом моніторингу середньоринкових цін, актуальних на момент моніторингу. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації про ціни товарів, що містить в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників.
Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався замовником шляхом моніторингу середньоринкових цін на теплиці фермерські, актуальних на момент моніторингу. Замовником здійснювався пошук збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації про ціни товарів, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників.
Зокрема були знайдено інформацію на таких сайтах teplitca.kiev.ua та teplitsamarket.com.ua, потенційними постачальниками товару за запитом була надана інформація щодо технічних, якісних характеристик та цін на потрібний товар (кошториси, прайс). Таким чином був здійснений аналіз ринку і визначена справедлива вартість теплиць.
Також слід зауважити, що очікувана вартість даної закупівлі визначалася згідно рішення Вінницької міської ради від 26.05.2023 року № 1636, яким було виділено кошти на «Створення Центрів на базі ІНСТИТУТУ КОРМІВ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА ПОДІЛЛЯ НААН: «Центру органічного виробництва» та «Центру аграрної науково-просвітницької діяльності», виконання послуг та проведення необхідних робіт для їх діяльності шляхом виділення ІНСТИТУТУ КОРМІВ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА ПОДІЛЛЯ НААН 1.0 млн у вигляді субвенції державному бюджету».
Очікувана вартість передбачена кошторисом на 2023 рік, ґрунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на товар, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар та монтаж теплиці, який був передбачений додатком 1 до тендерної документації, а саме:
До вартості Товару Учасник враховує усі витрати, пов’язані з постачанням Товару:
- доставка товару – здійснюються транспортом Постачальника чи транспортом перевізника за рахунок Постачальника. Постачальник зобов’язаний поставляти Товар в асортименті та кількості зазначеній в специфікації.
- збирання теплиці з встановленням виконується постачальником без зварювальних робіт. Постачальник зобов’язується забезпечити виїзд монтажної бригади за власний рахунок.
Технічні та якісні характеристики було визначено на підставі:
1. Співвідношення ширини до довжини складає 1:3,33, що дає можливість використання малогабаритної техніки, тракторів, сівалок, культиваторів.
2. Висота 5,3 м дозволяє завезення та вивезення субстракту (грунту) на якому будуть рости рослини малогабаритним автобільним транспортом.
3. При такому співвідношенні ширини до висоти найбільш доцільно використовується площа теплиці.
4. В такій теплиці можна проводити наукові дослідження з високорослими культурами ( кукурудза, огірки, помідори, тритикале тощо)
5. Дана конструкція теплиці забезпечує найкраще проникнення природного світла в теплицю.
6. За такої конструкції найкраще забезпечується система провітрювання і створюються оптимальні умови для рослин.
7. Дана теплиця є найбільш теплоощадною.
8. Двошарова плівка в 150 мкм зменшує тепловтрати в 1,9 разів та збільшує строк використання в 1,5 рази.
9. Металічний каркас може витримувати велике навантаження (сильний вітер, сніг).
Посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://fri.vin.ua/texnichni-yakisni-ta-kilkisni-xarakteristiki/.
2). Яким чином учасником товариством з обмеженою відповідальністю «ЕКО ТЕК ГРУП», якого обрано переможцем, виконано вимоги тендерної документації щодо надання:
- копії не менше одного повністю виконаного аналогічного договору (з дотриманням вимог цієї тендерної документації щодо його змісту тощо), а так само разом з копіями оформлених належним чином сторонами аналогічного договору первинних облікових документів, що підтверджують фактичне постачання товару згідно такого аналогічного договору (видаткові накладні або акти приймання-передачі, або інші аналогічні документи, складені у двосторонньому порядку сторонами договору у письмовій формі, що підтверджують приймання-передачу товару в повному обсязі, та зміст яких містить інформацію щодо реквізитів договору, щодо виконання якого надаються такі документи (документ) (підпункт 2.2 пункту 2 Розділу ІІ тендерної документації)?
При цьому, згідно з розділом І тендерної документації аналогічним договором в розумінні цієї тендерної документації є договір поставки (купівлі-продажу тощо) теплиць.
Оскільки в тендерній пропозиції вищезазначеним учасником надано скан-копію договору від 06 червня 2023 року №06-06, вартістю 682196,00 гривень, предметом якого є виконання робіт з встановлення теплиці, а також на підтвердження виконання надано накладну від 06 липня 2023року № ЕТГ326 на суму 561012,00 гривень, в якій відсутня інформація щодо реквізитів договору.
Згідно з розділом І тендерної документації аналогічним договором в розумінні цієї тендерної документації є договір поставки (купівлі-продажу тощо) теплиць. Також згідно додатку 1 до тендерної документації, було зазначено:
До вартості Товару Учасник враховує усі витрати, пов’язані з постачанням Товару:
- доставка товару – здійснюються транспортом Постачальника чи транспортом перевізника за рахунок Постачальника. Постачальник зобов’язаний поставляти Товар в асортименті та кількості зазначеній в специфікації.
- збирання теплиці з встановленням виконується постачальником без зварювальних робіт. Постачальник зобов’язується забезпечити виїзд монтажної бригади за власний рахунок.
Тобто, згідної даної закупівлі, учасник має поставити теплицю та здійснити її встановлення.
Учасником в тендерній пропозиції надано копію аналогічного договору 06-06 від 06 червня 2023 року, який був укладений з ПП «ТРІМ». Згідно п. 1.3 договору зазначено, що будівельні роботи виконуються з матеріалів виконавця (ТОВ «ЕКО ТЕК ГРУП»). Тобто згідно даного договору здійснюється поставка теплиці (усі комплектуючі для її встановлення), а також додатково постачальник здійснює її встановлення.
Також повідомляю, що Замовником було відмінено попередню закупівлю (ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-31-003193-a), де переможець ТОВ «ЕКО ТЕК ГРУП» не надав документів згідно п. 47 Особливостей протягом чотирьох днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Під час розгляду закупівлі UA-2023-10-31-003193-a, Замовником було надіслано запит ПП «ТРІМ», щодо уточнення аналогічного договору 06-06 від 06 червня 2023 року. На даний запит ПП «ТРІМ» надали відповідь, де зазначили, що згідно даного договору здійснювалася поставка теплиці та здійснювався монтаж поставленої теплиці.
До наданого аналогічного договору учасником надано видаткову накладну від 06 липня 2023року № ЕТГ326 на суму 561012,00 гривень, якою підтверджується поставка товару, що й вимагалося у тендерній документації
Видаткова накладна — це первинний документ постачальника, який підтверджує факт передачі товарно-матеріальних цінностей (ТМЦ) від однієї особи до іншої, від постачальника до покупця. Цей документ містить всю потрібну для бухгалтерського обліку інформацію про таку операцію: назву документа, дату здійснення операції, назву постачальника, найменування і кількість поставленого товару, одиниці виміру, ціну, місце постачання, а також посади та прізвища осіб, які здійснили відпуск та прийняття таких ТМЦ. Даний перелік відповідає вимогам до первинних документів з частиною 2 статті 9 Закону «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV. Тому, згідно чинного законодавства, видаткова накладна не повинна містити реквізитів договору (номер та дата договору), тому в видатковій накладній відсутній номер договору, наявна дата видаткової накладної коли здійснювалася поставка товару.
На підставі вищевикладеного повідомляю, що учасником дотримано вимогу щодо підтвердження виконання аналогічного та надання підтверджуючого документу, який підтверджує приймання-передачу товару в повному обсязі, так як вимогою абз. 3 п. 2.2. було:
копію не менше одного повністю виконаного аналогічного договору (з дотриманням вимог цієї тендерної документації щодо його змісту тощо), а так само разом з копіями оформлених належним чином сторонами аналогічного договору первинних облікових документів, що підтверджують фактичне постачання товару згідно такого аналогічного договору (видаткові накладні або акти приймання-передачі, або інші аналогічні документи, складені у двосторонньому порядку сторонами договору у письмовій формі, що підтверджують приймання-передачу товару в повному обсязі, та зміст яких містить інформацію щодо реквізитів договору, щодо виконання якого надаються такі документи (документ).
До пояснення надається:
1) Комерційна пропозиція від ФОП Гаєвська Марія Сергіївна.
2) Комерційна пропозиція (Кошторис) від ТОВ «ЕКО ТЕК ГРУП».
3) Лист-запит до ПП «ТРІМ» № 01-06/331/1 від 08.11.2023 року.
4) Лист відповідь на запит №14 від 09.11.2023 року.
Уповноважена особа
Надія ПОПОВА
Номер:
34089551fc414267b3d46c2aac07ee55
Назва:
Запит на надання пояснень
Дата опублікування:
13.12.2023 17:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі теплиці фермерської (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-11-20-017451-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
Яким чином учасником ТОВ «ЕКО ТЕК ГРУП», якого обрано переможцем, виконано вимоги тендерної документації щодо надання:
-у складі тендерної пропозиції відповідних документів в тому числі тих, що передбачені Додатком 1 цієї тендерної документації (підпункт 3.3 пункту 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація» розділу 2 тендерної документації), а саме гарантійного листа, що якщо товар виявиться неякісним або таким, що не відповідає технічним вимогам замовника, постачальник зобов’язаний замінити цей товар своїми силами і за свій рахунок протягом 7 робочих днів. Всі витрати, пов’язані із заміною товару належної якості (транспортні витрати, тощо) несе постачальник?
- аналогічного договору у повному обсязі, оскільки кошторис (додаток №1), який згідно з підпунктом 1.2 пункту 1 є його невід’ємною частиною у складі тендерної пропозиції цього учасника відсутній?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
4677f0d2b1bf43c2999428a78128c679
Назва:
Відповідь на запит по моніторингу
Дата опублікування:
18.12.2023 16:17
Опис:
ІНСТИТУТ КОРМІВ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА ПОДІЛЛЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ АГРАРНИХ НАУК УКРАЇНИ розглянувши запит замовнику по моніторингу UA-M-2023-12-04-000061, повідомляю наступне:
1) Яким чином учасником ТОВ «ЕКО ТЕК ГРУП», якого обрано переможцем, виконано вимоги тендерної документації щодо надання:
-у складі тендерної пропозиції відповідних документів в тому числі тих, що передбачені Додатком 1 цієї тендерної документації (підпункт 3.3 пункту 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація» розділу 2 тендерної документації), а саме гарантійного листа, що якщо товар виявиться неякісним або таким, що не відповідає технічним вимогам замовника, постачальник зобов’язаний замінити цей товар своїми силами і за свій рахунок протягом 7 робочих днів. Всі витрати, пов’язані із заміною товару належної якості (транспортні витрати, тощо) несе постачальник?
Учасник ТОВ «ЕКО ТЕК ГРУП» надано в тендерній пропозиції документ «гарантія.pdf», в якому заначено в останньому абзаці: «Якщо товар виявиться неякісним або таким, що не відповідає Технічним вимогам Замовника, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар своїми силами і за свій рахунок протягом 7 робочих днів (подається гарантійний лист). Всі витрати, пов’язані із заміною товару належної якості (транспортні витрати, тощо) несе Постачальник».
Вимогою тендерної документації не було конкретної вимоги до вищезазначеного гарантійного листа, тож учасник надав гарантію про те, якщо товар виявиться неякісним або таким, що не відповідає Технічним вимогам Замовника, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар своїми силами і за свій рахунок протягом 7 робочих днів. Всі витрати, пов’язані із заміною товару належної якості (транспортні витрати, тощо) несе Постачальник.
Також в даному гарантійному листі учасник надає гарантію на матеріали, з яких буде монтуватися теплиця, яка закуповується згідно даної закупівлі.
2). Яким чином учасником ТОВ «ЕКО ТЕК ГРУП», якого обрано переможцем, виконано вимоги тендерної документації щодо надання:
- аналогічного договору у повному обсязі, оскільки кошторис (додаток №1), який згідно з підпунктом 1.2 пункту 1 є його невід’ємною частиною у складі тендерної пропозиції цього учасника відсутній?
Вимогою п. 2.2. РОЗДІЛУ 2. ВІДОМОСТІ ЗГІДНО СТ. 22 ЗАКОНУ тендерної документації було:
2.2. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у складі тендерної пропозиції всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме:
- довідку в довільній формі про досвід виконання аналогічного договору;
- копію не менше одного повністю виконаного аналогічного договору (з дотриманням вимог цієї тендерної документації щодо його змісту тощо), а так само разом з копіями оформлених належним чином сторонами аналогічного договору первинних облікових документів, що підтверджують фактичне постачання товару згідно такого аналогічного договору (видаткові накладні або акти приймання-передачі, або інші аналогічні документи, складені у двосторонньому порядку сторонами договору у письмовій формі, що підтверджують приймання-передачу товару в повному обсязі, та зміст яких містить інформацію щодо реквізитів договору, щодо виконання якого надаються такі документи (документ).
Тендерна документація не містила вимогу про надання невід’ємних додатків до договору, тож надання таких додатків, що є невід’ємними частинами договору не є обов’язковим.
В тендерній пропозиції учасника надав копію договору від 06 червня 2023 року №06-06, згідно якого поставлявся товар (теплиця) та здійснювався монтаж теплиці. Також учасник ТОВ «ЕКО ТЕК ГРУП» надає видаткову накладну від 06 липня 2023року № ЕТГ326 на суму 561012,00 гривень, згідно якої здійснювалася поставка товару, що й вимагалося підтвердити у тендерній документації (разом з копіями оформлених належним чином сторонами аналогічного договору первинних облікових документів, що підтверджують фактичне постачання товару згідно такого аналогічного договору (видаткові накладні ЕТГ+ або акти приймання-передачі, або інші аналогічні документи, складені у двосторонньому порядку сторонами договору у письмовій формі, що підтверджують приймання-передачу товару в повному обсязі).
Згідно п. 1.2 договору: «1.2. Обсяг та вартість робіт, а також перелік та вартість матеріалів, що буде використана Виконавцем, вказується у Кошторисі (Додаток №1 до договору), що є невід’ємною частиною даного договору». Отже, у кошторисі міститься інформація про вартість робіт та вартість матеріалів, що буде використана під час монтажу теплиці, але Кошторис не підтверджує поставку товару, поставка товару підтверджена видатковою накладною від 06 липня 2023року № ЕТГ326.
Згідно практики Верховного суду України (https://reyestr.court.gov.ua/Review/91919539?fbclid=IwAR1SqP6eN9Fhn8gGie4a0lggWpfbPD_8K_odfkfSMQRa12WhFEeUAz0UpLc) учасником було дотримано вимогу, щодо надання аналогічного договору, який в даному випадку є договором поставки, а відсутність Кошторису, не може бути підставою для висновку, що учасником не поставлялися іншим суб`єктам аналогічні товари. Крім того, Закон не містить критеріїв визначення такого поняття як «аналогічний договір», а тому замовник може самостійно визначати спосіб документального підтвердження, в тому числі, й такого критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а також може визначати межі відповідності документального підтвердження вказаного критерію поняттю «аналогічний договір» з урахуванням загальних принципів здійснення публічних закупівель. У даному випадку межі критерію «аналогічний договір» визначені, виходячи зі специфіки предмету закупівлі. Предметом закупівлі є закупівля теплиці фермерської як товару. Разом з цим, документація не містила вимоги щодо обов`язкового надання кошторисів до «аналогічних договорів».
Отже, на підставі вище наведеного повідомляю, що учасником дотримано усіх вимог тендерної документації та відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕКО ТЕК ГРУП».
Уповноважена особа
Надія ПОПОВА