-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт споруди цивільного захисту - укриття пульмонологічного корпусу КНП «Івано-Франківський обласний фтизіопульмонологічний центр Івано-Франківської обласної ради» ("Центр легеневих захворювань")
Завершена
15 227 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 76 136.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 76 136.00 UAH
Номер:
527e1940e75e48a7b73f055c05553ff0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-28-000070
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.02.2024 00:00
Період моніторингу:
28.02.2024 12:45 - 21.03.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.02.2024 №43
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 09.01.2024 №003100-18/303-2024.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 28.02.2024 №43
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 25. UA-2023-11-20-016375-a, 20.11.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Рембудкомінвест» встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, правомірності внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, а саме на усунення порушення підпункту 2 пункту 44 та пункту 3 Особливостей №1178 – вжити заходи щодо припинення зобов’язань за укладеним за результатами процедури закупівлі договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ТОВ «Рембудкомінвест» щодо розірвання договору.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 березня 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру, правомірності внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель рік Комунального підприємства Івано-Франківської обласної ради «БУДІНВЕСТ» (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-11-20-006212-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесенні зміни до неї; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; тендерну пропозицію ТОВ «Рембудкомінвест»; опубліковане Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «Рембудкомінвест» та опубліковані вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 06.12.2023 №91.4; опубліковані ТОВ «Рембудкомінвест» як переможцем тендеру документи та інформацію після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір; договір від 18.12.2023 №6вТ, додаткові угоди від 11.03.2024 №1 та від 14.03.2024 №2 до вказаного договору, а також повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, опубліковані разом з такими додатковими угодами; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Проведеним моніторингом встановлено, що відповідно до вимог частини 1 розділу ІІІ тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати розрахунок договірної ціни тендерної пропозиції, який підтверджує відповідність тендерної пропозиції необхідним технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, які встановлені замовником в Додатку 5 до тендерної документації.
Також, за вимогами частини 7 розділу ІІІ тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, зокрема тендерна пропозиція учасника повинна включати розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірна ціна, локальний кошторис з розрахунком договірної ціни), виконаний відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва та кошторисних норм України, а також Державних будівельних норм України з урахуванням змін та доповнень, відповідно до переліку та об’ємів робіт наведених у Додатку 5 до тендерної документації – «Відомість обсягів робіт». До ціни тендерної пропозиції (локального кошторису, локального кошторису з розрахунком договірної ціни) мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Державних стандартів та будівельних норм з урахуванням змін та доповнень.
Крім того, згідно пункту 2.2 Проєкту договору (Додаток №6 до тендерної документації), формування вартості договірної ціни здійснюється відповідно Настанови з визначення вартості будівництва.
Основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування визначено у Настанові з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі – Настанова №281).
Настанова №281 є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії.
Порядок визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначено у розділі V Настанови №281.
Відповідно до пункту 5.1 розділу V Настанови №281 ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
При цьому, згідно з пунктом 5.2 розділу V Настанови №281 договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків.
За вимогою пункту 5.31 розділу V Настанови №281 у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: стадії проектування; виду будівництва; технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт; тривалості будівництва; способів фінансування будівництва; виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів.
Відповідно до норм пункту 5.31 розділу V Настанови №281 зазначені кошти (кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються) враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів, та при цьому за твердої договірної ціни – враховуються у розмірі до 1,5%, за динамічної договірної ціни – не враховуються.
Моніторингом встановлено, що у частині 1 розділу ІІІ тендерної документації, а також у пункті 2.1 Проєкту договору (Додаток №6 до тендерної документації) визначено, що договірна ціна, що пропонується згідно предмету закупівлі d цілому, за умовами торгів є динамічною.
Однак, моніторингом встановлено, що учасником ТОВ «Рембудкомінвест» у наданій у складі тендерної пропозиції договірній ціні (файл «Договірна ціна.pdf») враховано кошти на покриття ризику в сумі 10 500,00 грн (2,4%), тоді, як договірна ціна договору за вимогами тендерної документації (частина 1 розділу ІІІ, Додаток №6) є динамічною.
Таким чином ціна пропозиції (договірна ціна) ТОВ «Рембудкомінвест» розрахована не у відповідності до вимог Настанови №281 (пункту 5.31 розділу V), що не відповідає вимогам пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації та Додатку №6 до тендерної документації Замовника.
Слід зазначити, що за умовами пункту 2.1 укладеного за результатами проведеної процедури закупівлі договору від 18.12.2023 №6вТ загальна вартість робіт (ціна договору) за даним договором є динамічною, розрахована на підставі договірної ціни, водночас у Договірній ціні (Додаток №1 до договору) враховано кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт (10 500,00 грн).
У наданому під час моніторингу поясненні Замовником зазначено, зокрема, що згідно з пунктом 1.2 Настанови №281 приблизний кошторис (динамічна договірна ціна) – кошторис, що підлягає уточненню у разі змінення поточних цін на ресурси, що враховані у договірній ціні, а також з інших підстав, визначених умовами договору, а також що відповідно до абзацу п’ятого пункту 5.1 Настанови №281 ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються, зокрема, кошти на покриття ризиків у випадку, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, а пунктом 4.40 Настанови №281 передбачено те, що кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва призначені на відшкодування: 1) збільшення об'ємів робіт спричиненого виконанням додаткових робіт та витрат, характер і методи виконання яких не можуть бути точно визначені під час проектування та уточнюються в процесі будівництва та виникнення додаткових витрат; 2) збільшення вартості об'єкта будівництва, спричиненого зміною будівництва норм та нормативних документів, розмір цих коштів визначається на підставі показників, які наведено в додатку 28 цієї Настанови, або на підставі обгрунтовуючих розрахунків.
Однак, у пункті 4.40 розділу IV (Визначення окремих складових вартості об’єкта будівництва на етапі складання інвесторської кошторисної документації) Настанови №281 визначено для чого призначені (підстави використання) кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва, а у Додатку 28 Настанови №281, на який посилається Замовник, наведено показники розміру коштів на покриття ризиків всіх учасників будівництва для врахування в інвесторській кошторисній документації, а не показники розміру таких коштів при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (які визначено у пункті 5.31 (Визначення коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт) розділу V Настанови №281).
Окрім того, відповідно до пункту 5.2 розділу V Настанови №281 договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків.
У наданому під час моніторингу поясненні Замовником здійснено посилання на рішення Львівського окружного адміністративного суду від 30.11.2023 у справі №380/22026/23, у якому йдеться про застосування у різних відсотках розміру коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, у ціні пропозиції учасника та у договірній ціні договору при твердій договірній ціні.
Крім цього, рішення судового органу (першої інстанції) не є нормотворчим документом. Слід також зазначити, що інформація про набрання законної сили вказаним судовим рішенням в Єдиному державному реєстрі судових рішень (https://reyestr.court.gov.ua/) на час завершення моніторингу відсутня.
Таким чином, надані Замовником пояснення не спростовують невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «Рембудкомінвест» вимогам пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації та Додатку №6 до тендерної документації Замовника, відповідно до яких розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинен бути виконаний відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва та кошторисних норм України (Настанови №281).
Отже, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Рембудкомінвест», а визначено його переможцем тендеру та укладено з ним договір №6вТ.
Період усунення порушень:
25.03.2024 16:18 - 09.04.2024 01:00
Дата публікації висновку:
25.03.2024 16:18
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На Ваш висновок згідно результату моніторингу КП «Івано-Франківської обласної ради «БУДІНВЕСТ» керуючись абзацом другим частини восьмої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надає інформацію, щодо встановленого порушення.
Дата публікації звіту:
01.04.2024 19:31
Запити/Пояснення
Номер:
7399cf3895b9450f8c36e9af5535bc32
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
04.03.2024 15:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.03.2024 00:00
Опис:
Дата: 04.03.2024
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2023-11-20-016375-a, яка проводилась Комунальним підприємством Івано-Франівської обласної ради «Будінвест» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
2. Надати інформацію (з обов’язковим документальним підтвердженням) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178.
Основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво) визначено у Настанові з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі – Настанова №281).
Настанова №281 є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії.
Порядок визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначено у розділі V Настанови №281.
Відповідно до пункту 5.1 розділу V Настанови №281 ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
При цьому, згідно з пунктом 5.2 розділу V Настанови №281 договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків.
За вимогою пункту 5.31 розділу V Настанови №281 у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: стадії проектування; виду будівництва; технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт; тривалості будівництва; способів фінансування будівництва; виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів.
При цьому, відповідно до норм пункту 5.31 V Настанови №281 за динамічної договірної ціни у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) кошти на покриття ризиків – не враховується, а тверда відповідно до норм пункту 5.31 розділу V Настанови №281 при визначенні коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт, у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) зазначені кошти за твердої договірної ціни враховуються у розмірі до 1,5% до підсумку глав 1–12 по графі 7 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
Відповідно до пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації Замовника учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, зокрема тендерна пропозиція учасника повинна включати:
- розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірна ціна, локальний кошторис з розрахунком договірної ціни) виконаний відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва та кошторисних норм України (далі - Настанова), а також Державних будівельних норм України з урахуванням змін та доповнень, відповідно до переліку та об’ємів робіт наведених у Додатку 5 до цієї Документації – «Відомість обсягів робіт»
Відповідно до пункту 2.1 Проєкту договору, який міститься у Додатку №6 до тендерної документації Замовника, договірна ціна є динамічною.
Крім того, згідно пункту 2.2 Проєкту договору, який міститься у Додатку №6 до тендерної документації Замовника, зазначено, що формування вартості договірної ціни здійснюється відповідно Настанови з визначення вартості будівництва
Учасником фізичною особою підприємцем ТОВ "Рембудкомінвест" у наданій у складі тендерної пропозиції договірній ціні враховано кошти на покриття ризику в сумі 10 500,00 гривень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Пояснити чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "Рембудкомінвест" те, що наданий ним розрахунок договірної ціни не відповідає вимогам пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації, вимогам пункту 3.4 Проєкту договору (Додаток №3) тендерної документації та пункту 5.31 V Настанови №281?
4. Пояснити підстави включення до договірної ціни за укладеним Договором від 18.12.2023 №6вТ коштів на покриття ризиків не у відповідність до норм пункту 5.31 V Настанови №281?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
c26763ba17804cacb150a1b8e2890c38
Назва:
Пояснення по закупівлі
Дата опублікування:
07.03.2024 14:17
Опис:
На Ваше питання по даній закупівлі Комунальне підприємство «Івано-Франківської обласної ради «БУДІНВЕСТ» надає Вам пояснення (інформацію, документи)
Номер:
c46ddcf42d314f88a84700bded32eb21
Назва:
Інформація про усунення порушень
Дата опублікування:
01.04.2024 16:26
Опис:
На Ваш висновок згідно результату моніторингу КП «Івано-Франківської обласної ради «БУДІНВЕСТ» керуючись абзацом другим частини восьмої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надає інформацію, щодо встановленого порушення.
Номер:
57194ab063874e71b964465f0061c88f
Назва:
Відповідь на звернення щодо роз"яснення щодо висновку
Дата опублікування:
01.04.2024 18:35
Опис:
У відповідь на оприлюднене Комунальним підприємством Івано-Франківської обласної ради «Будінвест» звернення за роз’ясненнями щодо висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-11-20-016375-a.