-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021-2015 (CPV) 45210000-2 - Будівництво будівель («Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (найпростіше укриття) на території Микулицького ліцею Немішаївської селищної ради Бучанського району Київської області за адресою: вул. Яковенка, буд. 10, с. Микуличі Бучанського району Київської області»)
Завершена
25 401 187.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 127 005.94 UAH
мін. крок: 0.5% або 127 005.94 UAH
Номер:
13faf9fbdf7846889b2a75f73ebf52cd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-15-000195
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.01.2024 00:00
Період моніторингу:
15.01.2024 19:29 - 06.02.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.01.2024 № 11
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
36 UA-2023-11-20-014754-a 20.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, установлено недотримання Замовником вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерної пропозиції Переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції від 17.11.2023 (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 20.11.2023 № 195, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 28.11.2023, протокол розкриття від 28.11.2023, тендерну пропозицію ТОВ «МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО» (далі – Переможець, Підрядник), протокол розгляду тендерних пропозицій від 29.11.2023 № 205, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 29.11.2023, договір від 13.12.2023 № 118, відповіді Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 17.01.2024.
Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано пропозицію єдиного учасника ТОВ «МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО», з ціною 24 148 175,81 гривень.
За результатами проведеного моніторингу установлено невідповідність вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону № 922-VIII, з урахуванням Особливостей № 1178.
Так, відповідно до пункту 28 Особливостей № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно з вимогами пункту 14 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII, у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Відповідно до пункту 4.1. Розділу 4 ТД, Замовником установлено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 листопада 2023, 00 год.
Разом з тим, згідно з пунктом 26 Особливостей № 1178, установлено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону з урахуванням цих особливостей.
Вимогами пункту 6 частини другої статті 21 Закону № 922-VIII передбачено, що Оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію, зокрема, кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Відповідно до Оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями оприлюдненого Замовником на веб порталі Уповноваженого органу за номером ID: UA-2023-11-20-014754-a, встановлено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2023, 00:00.
Зважаючи на викладене, Замовником при складанні та затверджені тендерної документації не зазначено коректний кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги пункту 14 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII.
Разом з тим, аналізом інформації, розміщеної на веб порталі Уповноваженого органу, виявлено невідповідності в інформації оприлюдненій Замовником у тендерній документації, з огляду на наступне.
Відповідно до умов пункту 3.6. Розділу 3 ТД, Замовником зазначено, що Договірна ціна встановлена тверда.
При цьому, відповідно Додатку 3 до ТД (Проект договору), Замовником зазначено, вид договірної ціни: динамічна.
Зважаючи на викладене, Замовником оприлюднено суперечливі відомості у тендерній документації, що могло спричинити подання некоректної інформації у складі тендерних пропозицій учасників.
Період усунення порушень:
08.02.2024 18:38 - 23.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
08.02.2024 18:38
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відділ освіти Немішаївської селищної ради повідомляє Вас, що з метою виконання заходів, направлених на недопущення встановлених порушень у результаті моніторингу закупівлі: унікальний номер на веб-порталі UA-2023-11-20-014754-a, були здійснені заходи дисциплінарного впливу на відповідальну
Дата публікації звіту:
13.02.2024 09:14
Запити/Пояснення
Номер:
ad31f17517944db2810b2d5a467fb3ed
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
16.01.2024 10:36
Опис:
Відповіді на запит
1. У відповідності до пункту 3.3. Договіру № 135 від 27.12.2023 року, який укладений з ТОВ “ЗЖ КИЇВ” договірна ціна являється статичною.
2.На підставі будівельної ліцензії №279018 від 30.08.2013 року та додатку до неї, Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ЗЖ КИЇВ» вимогам пункту 5 Додатку 1 до тендерної документації, і в додатку до даної ліцензії визначено назви робіт, які вказані у вашому запиті, а саме, в пунктах 4.06.00 , 5.01.03, 5.01.01, 5.01.07, 5.01.09. Тобто всі вимоги до дозвільних документів на види робіт, які вказані замовником в 5 додатку 1 переможцем тендеру відповідають дійсності.
3.Так як ТОВ “ЗЖ КИЇВ” подав свою тендерну пропозицію в строк, передбачений тендерними вимогами, то необхідності продовження його строку не було і тому ми не вимагали гарантійний лист від ТОВ “ЗЖ КИЇВ” у складі пропозиції.
4. Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ЗЖ КИЇВ» вимогам пункту 6.2. Розділу 6 тендерної документації, в частині надання у складі пропозиції учасника листа з підтвердженням укладання договору за результатами торгів у визначені Замовником строки, а саме дане гарантійне зобов’язання вказане в Листі (Тендерна пропозиція) від 21.11.2023 року, 8 абзац.
“Якщо наша компанія буде визнана переможцем процедури закупівлі, ми беремо на себе зобов’язання підписати договір про закупівлю у строк не раніше ніж через 5 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю та не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та нашої тендерної пропозиції та виконати усі умови договору.”
5. Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ЗЖ КИЇВ» вимогам пункту 6.4. Розділу 6 тендерної документації, в частині надання у складі пропозиції учасника листа щодо погодження з істотними умовами договору, а саме дане гарантійне зобов’язання вказане в Листі (Тендерна пропозиція) від 21.11.2023 року, абзаци — 4, 4, 9,
6. Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ЗЖ КИЇВ» вимогам підпункту а) пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, в частині надання у складі пропозиції учасника документального підтвердження права користування щодо кожної одиниці матеріально-технічної бази необхідної для проведення робіт, яка була визначена ТОВ «ЗЖ КИЇВ» при розрахунках договірної ціни, а саме переможцем було надано Довідка від 21.11.2023 року про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази, де вказано, що право користування кожної одиниці ТОВ “ЗЖ КИЇВ” надано на підставі договору оренди від 06.09.2023 року, № 06.09.2023 (додається) та оборотно-сальдовою відомостью.
7. Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ЗЖ КИЇВ» вимогам підпункту б) пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, в частині надання у складі пропозиції учасника сканованої копії кваліфікаційного посвідчення та сертифікату інженера з охорони праці, виданими відповідним органом із сертифікації фахівців будівельної галузі за напрямком - інженер з охорони праці (будівництво) з кваліфікаційним рівнем (категорією) не нижче ІІ (другого), а саме переможцем було надано Сертифікат фахівця будівельної галузі №СІ-00956 від 28.08.2023 року на підставі якого Мартинюк Євген Пилипович являється інженером з охорони праці (будівництво).
8.Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ЗЖ КИЇВ» вимогам підпункту б) пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, в частині надання у складі пропозиції учасника підтвердження проходження навчання і перевірки знань з питань охорони праці працівників ТОВ «ЗЖ КИЇВ», які вказані по кодах НПАОП, які вказані у Вашому запиті. Дані про підтвердження проходження навчання вказані у витягу з протоколу №L14092023А засідання комісії з перевірки знань. (додається).
9. Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ЗЖ КИЇВ» вимогам підпункту б) пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, в частині надання у складі пропозиції учасника копій відповідних документів, що підтверджують освіту, кваліфікацію або спеціальну професійну підготовку працівників робітничих професій на підставі Довідка від 21.11.2023 року, про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, про що вказано у даній довідці, та посвідчень які замружені в файлі : «Навчання з охорони праці».
10. Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ЗЖ КИЇВ» вимогам підпункту в) пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, в частині наявності в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), так як дані копії договорів та акти виконаних робіт по них вкладені в тендерній пропозиції переможця торгів. Окрім того переможцем надано відгуки керівників підприємств, по яких робились аналогічні договори.
11. Щодо вимог виконання ТОВ «ЗЖ КИЇВ» пункту 6.3. Розділу 6 тендерної документації та вимог частини другої статті 41 Закону № 922-VIII, а також документальне підтвердження складення Замовником остаточної редакції договору на базі проекту договору про закупівлю, що є Додатком 3 до тендерної документації, надаємо вам підписаний договір із урахуванням особливостей предмету закупівлі №135 від 27.12.2024 р.
Номер:
d7df77be091f402da299e999fecff6f6
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
16.01.2024 11:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (найпростіше укриття) на території Микулицького ліцею Немішаївської селищної ради Бучанського району Київської області за адресою: вул. Яковенка, буд. 10, с. Микуличі Бучанського району Київської області, замовником якої є Відділ освіти Немішаївської селищної ради (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-20-014754-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Прошу конкретизувати, зокрема щодо того, якою Замовником установлено договірну ціну: твердою чи динамічною?
3. Також надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
45f3dbf1098941e79585e283a4bff72b
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
17.01.2024 15:03
Опис:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість здійснювалося на підставі робочого проекту : «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (найпростіше укриття) на території Микулицького ліцею Немішаївської селищної ради Бучанського району Київської області за адресою: вул. Яковенка, буд. 10, с. Микуличі Бучанського району Київської області». та Експертного звіту : EX01:4267-2390-0797-9440. Посилання на експертний звіт: https://e-construction.gov.ua/proj_exp_detail/3224264776381105326
Посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://osvitanem.blogspot.com/ - https://drive.google.com/drive/folders/1aJW5iOg9LtcCVnTfVtcmOFKF_xVQgJIc