• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021-2015 (CPV) 45210000-2 - Будівництво будівель («Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (найпростіше укриття) на території Микулицького ліцею Немішаївської селищної ради Бучанського району Київської області за адресою: вул. Яковенка, буд. 10, с. Микуличі Бучанського району Київської області»)

Завершена

25 401 187.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 127 005.94 UAH
Номер: 13faf9fbdf7846889b2a75f73ebf52cd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-01-15-000195
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.01.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 15.01.2024 19:29 - 06.02.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 15.01.2024 № 11 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 36 UA-2023-11-20-014754-a 20.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 391-39-85, mendelmo33@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, установлено недотримання Замовником вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерної пропозиції Переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції від 17.11.2023 (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 20.11.2023 № 195, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 28.11.2023, протокол розкриття від 28.11.2023, тендерну пропозицію ТОВ «МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО» (далі – Переможець, Підрядник), протокол розгляду тендерних пропозицій від 29.11.2023 № 205, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 29.11.2023, договір від 13.12.2023 № 118, відповіді Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 17.01.2024. Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано пропозицію єдиного учасника ТОВ «МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО», з ціною 24 148 175,81 гривень. За результатами проведеного моніторингу установлено невідповідність вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону № 922-VIII, з урахуванням Особливостей № 1178. Так, відповідно до пункту 28 Особливостей № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно з вимогами пункту 14 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII, у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Відповідно до пункту 4.1. Розділу 4 ТД, Замовником установлено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 листопада 2023, 00 год. Разом з тим, згідно з пунктом 26 Особливостей № 1178, установлено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону з урахуванням цих особливостей. Вимогами пункту 6 частини другої статті 21 Закону № 922-VIII передбачено, що Оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію, зокрема, кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Відповідно до Оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями оприлюдненого Замовником на веб порталі Уповноваженого органу за номером ID: UA-2023-11-20-014754-a, встановлено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2023, 00:00. Зважаючи на викладене, Замовником при складанні та затверджені тендерної документації не зазначено коректний кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги пункту 14 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII. Разом з тим, аналізом інформації, розміщеної на веб порталі Уповноваженого органу, виявлено невідповідності в інформації оприлюдненій Замовником у тендерній документації, з огляду на наступне. Відповідно до умов пункту 3.6. Розділу 3 ТД, Замовником зазначено, що Договірна ціна встановлена тверда. При цьому, відповідно Додатку 3 до ТД (Проект договору), Замовником зазначено, вид договірної ціни: динамічна. Зважаючи на викладене, Замовником оприлюднено суперечливі відомості у тендерній документації, що могло спричинити подання некоректної інформації у складі тендерних пропозицій учасників.
Період усунення порушень: 08.02.2024 18:38 - 23.02.2024 00:00
Дата публікації висновку: 08.02.2024 18:38

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відділ освіти Немішаївської селищної ради повідомляє Вас, що з метою виконання заходів, направлених на недопущення встановлених порушень у результаті моніторингу закупівлі: унікальний номер на веб-порталі UA-2023-11-20-014754-a, були здійснені заходи дисциплінарного впливу на відповідальну
Дата публікації звіту: 13.02.2024 09:14

Запити/Пояснення