-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги з проведення лабораторних досліджень біологічних матеріалів пацієнтам за направленням лікарів
Завершена
4 337 004.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 685.02 UAH
мін. крок: 0.5% або 21 685.02 UAH
Номер:
79d401bfd45a4395aab1e5c361143f0c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-19-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.02.2024 00:00
Період моніторингу:
19.02.2024 12:36 - 12.03.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.02.2024 № 3-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 16.02.2024 № 3-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-11-20-012654-a 20.11.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в формах документів, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та Особливостей № 1178, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій та визначення переможця, своєчасність укладання договору про закупівл, його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідь Замовника на запит Управління – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 березня 2024 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в формах документів, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій та визначення переможця, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідь Замовника на запит Управління.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель Комунальне некомерційне підприємство «Міська поліклініка №9» Харківської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 20.11.2023 № б\н зі змінами від 25.11.2023 року; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Медичні технології сучасності плюс», протокол розгляду та відхилення тендерної пропозиції від 05.12.2023 №3-4В, тендерну пропозицію приватного підприємства «Лабораторія Миллениум» (далі- Учасник); протокол визначення переможця від 06.12.2023 № 3-5В; повідомлення про намір укласти договір; договір від 12.12.2023 №1-40 (далі – Договір), відповідь Замовника на запит Управління від 21.02.2024 року.
Період усунення порушень:
04.03.2024 11:26 - 08.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
04.03.2024 11:26
Запити/Пояснення
Номер:
831806821a3e4d15a8e83ff1c84007a4
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
20.02.2024 11:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури Послуги з проведення лабораторних досліджень біологічних матеріалів пацієнтам за направленням лікарів, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2023-11-20-012654-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання: (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
14eded5445c24075b2d8f333d3a22eee
Назва:
Надання пояснення на запит
Дата опублікування:
21.02.2024 12:07
Опис:
Відповідно до отриманого запиту УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ в межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015:85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні (Послуги з проведення лабораторних досліджень біологічних матеріалів пацієнтам за направленням лікарів), опублікованої в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-20-012654-a пояснюємо наступне.
1. Замовником проведено відкриті торги з особливостями на закупівлю: ДК 021:2015 — 85140000-2 - Послуги у сфері охорони здоров’я різні (Послуги з проведення лабораторних досліджень біологічних матеріалів пацієнтам за направленням лікарів), інформацію про закупівлю оприлюднено в системі Prozorro за ідентифікатором UA-2023-11-20-012654-a у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 року. Очікувана вартість предмета закупівлі складає 4 337 004,00 UAH з ПДВ. Питання визначення очікуваної вартості предмета закупівлі врегульоване наказом комунального некомерційного підприємства «Міська поліклініка №9» Харківської міської ради від 02.01.2023 № 3, яким затверджена методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика). Зазначена Методика застосовується замовником для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт і послуг. Розрахунок очікуваної вартості послуг з проведення лабораторних досліджень біологічних матеріалів пацієнтам за направленням лікарів здійснювався методом порівняння ринкових цін. .
Для отримання інформації про ціну послуг ініціатор закупівлі направив запити цінових пропозицій надавачам послуг. У запитах цінових пропозицій було зазначено найменування і кількість досліджень.
Після отримання пропозицій уповноважена особа визначала очікувану вартість як середньоарифметичне значення пропозицій. Стосовно другої частини питання – технічних та якісних характеристик предмета закупівлі пояснюємо наступне.Комунальне некомерційне підприємство має укладені договори з НСЗУ, одними з вимог щодо підписання відповідних пакетів НСЗУ на медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій (пакет № 1, пакет № 9, пакет № 35, пакет № 41,пакет № 51) є можливість проведення пацієнтам відповідних лабораторних досліджень. В додатку 2 до тендерної документації наведена «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівл» код ДК 021:2015: 85140000-2 - Послуги у сфері охорони здоров’я різні (Послуги з проведення лабораторних досліджень біологічних матеріалів пацієнтам за направленням лікарів).
2. Стосовно другого питання
Посилання на сторінку, де розміщено інформацію обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) https://9pol.city.kharkiv.ua/obgruntuvannya-doczilnosti-zakupivli/
Додаток: Заява-потреба ініціатора закупівлі