• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт будівлі для облаштування спеціалізованої служби підтримки осіб, які постраждали від домашнього насильства за ознакою за адресою: м. Боярка, вул. Дежньова, 62; 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015

Завершена

7 121 846.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 35 609.23 UAH
Номер: fafb5a6e0d1c4e669a58b9813bf4ae4d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-12-27-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.12.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 27.12.2023 16:48 - 18.01.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 26.12.2023 № 350 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2023-11-20-008841-a 20.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 188-19-24, lisitsyna9325@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерної пропозиції ПП «Анабуд» встановлено недотримання вимоги пункту 43 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності укладеного договору вимогам законодавства установлено, що укладений договір не відповідає нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України, абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668, та як наслідок не відповідає вимогам частини 1 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII та пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у редакції чинній на дату проведення закупівлі. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення умов Договору від 07.12.2023 № 02-06/68 у відповідність вимогам Цивільного кодексу України та Постанови № 668, а у разі неможливості здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 січня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» чинних на дату проведення (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 20.11.2023 № 30 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокольне рішення від 29.11.2023 № 32 щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Укрбудвіднова», вимогу про усунення невідповідностей ПП «Анабуд», тендерну пропозицію ПП «Анабуд» (далі – Переможець), протокол щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 01.12.2023 № 35, договір від 07.12.2023 № 02-06/68, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 28.12.2023. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшла пропозиція ТОВ «Укрбудвіднова» з ціновою пропозицією 6 694 535,62 гривень з ПДВ та ПП «Анабуд» з ціновою пропозицією 7 118 469,50 гривень з ПДВ. Моніторингом встановлено, що пропозицію учасника ТОВ «Укрбудвіднова» було відхилено Замовником на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Переможцем торгів обрано ПП «Анабуд» з остаточною ціновою пропозицією 7 118 469,50 гривень з ПДВ. Моніторингом встановлено, що відповідно до пункту 1 Додатку 1 ТД на підтвердження наявності матеріально-технічної бази за предметом закупівлі учасник має надати оригінал довідки, що містить інформацію про наявність матеріально-технічної бази учасника (далі - Довідка), а саме необхідного обладнання, машин і механізмів для виконання робіт, передбачених технічною специфікацією, відповідно до технології їх виконання. Кількість техніки має бути достатньою для виконання робіт у повному обсязі. Машини та механізми, що відображені учасником в Довідці, які перебувають у власності учасника, підтверджуються свідоцтвом про реєстрацію транспортних засобів (сканованими оригіналами або копіями, завіреними згідно з чинним законодавством). Машини та механізми, що відображені учасником в Довідці, які орендовані та/або знаходяться в лізингу, та/або залучаються для виконання робіт, тощо, документально підтверджуються чинними договорами оренди/лізингу/ виконання робіт тощо (сканованими оригіналами або копіями, завіреними згідно з чинним законодавством). На виконання вищезазначеної вимоги учасником надано довідку про наявність обладнання, машин та механізмів для виконання робіт від 21.11.2023 № 10, в якій вказано про наявність вантажного –спеціального автокрану 10-29т. МАЗ/ 4572/2007 АІ 5447 МН, в якій зазначено свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХВ 453087. В підтвердження права користування учасником надано договір від 01.05.2023 № 01-05/23 з ТОВ «Техно-Лідер», в якому в акті приймання - передачі зазначено про надання послуг вантажного – спеціального автокрану 10-29т. МАЗ/ 4572/2007 з свідоцтвом про реєстрацію ОХВ 453087, що не відповідає інформації, зазначеній в довідці від 21.11.2023 № 10, наданій учасником в складі тендерної пропозиції. Відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Однак, замовником не виявлено вищевказану невідповідність та не розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, чим не дотримано вимоги пункту 43 Особливостей № 1178. Моніторингом встановлено, що у пункті 6.2 розділу 6 Договору від 07.12.2023 № 02-06/68, укладеного за результатами проведення процедури закупівлі зазначено: «Гарантійний строк на дані роботи за цим Договором становить 5 років». Водночас, відповідно до норм частини першої статті 884 ЦКУ підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Також, згідно з пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (які відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва; далі – Постанова КМУ № 668), гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом. Таким чином, моніторингом встановлено, що в укладеному договорі від 07.12.2023 № 02-06/68 (пункт 6.1) встановлено, що гарантійний строк на виконані роботи складає 5 років, що є меншим за мінімально встановлений чинним законодавством, чим порушено норми статті 884 ЦКУ та пункту 103 Постанови КМУ № 668.
Період усунення порушень: 19.01.2024 14:50 - 03.02.2024 00:00
Дата публікації висновку: 19.01.2024 14:50

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заходи щодо усунення виявлених порушень були виконані шляхом приведення умов Договору від 07.12.2023 № 02-06/68 у відповідність вимогам Цивільного кодексу України та Постанови № 668.
Дата публікації звіту: 23.01.2024 15:45

Запити/Пояснення