-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Фізіотерапевтичний апарат, фізіотерапевтичний комбінований апарат, апарат ударно-хвильової терапії (за кодом ЄЗС ДК 021:2015: 33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії; за кодом НК 024:2023(Фізіотерапевтичний апарат: 46571 Фізіотерапевтична система для електростимуляції, що живиться від мережі; фізіотерапевтичний комбінований апарат: 46571 Фізіотерапевтична система для електростимуляції, що живиться від мережі; апарат ударно-хвильової терапії: 47790 Система електромеханічна для екстракорпоральної ударно-хвильової терапії для ортопедії))
Завершена
1 987 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 935.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 935.00 UAH
Номер:
32bb5a5fce2748499c13724cc4bba111
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-12-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.01.2024 00:00
Період моніторингу:
15.01.2024 12:16 - 06.02.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.01.2024 № 4-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14. UA-2023-11-18-000353-a 18.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 січня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Рубіжанська центральна міська лікарня» Рубіжанської міської ради Луганської області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 17.11.2023 № 175 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «АКСЕЛЬ МЕДІКАЛ» (далі – ТОВ «АКСЕЛЬ МЕДІКАЛ»), повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 01.12.2023, протокол розгляду тендерної пропозиції уповноваженою особою від 01.12.2023 № 185 щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «АКСЕЛЬ МЕДІКАЛ», пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Управління) оприлюднені в електронній системі закупівель 23.01.2024.
Період усунення порушень:
31.01.2024 16:39 - 06.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
31.01.2024 16:39
Запити/Пояснення
Номер:
68173a0449734245bd14a240b2785417
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.01.2024 14:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ««Фізіотерапевтичний апарат, фізіотерапевтичний комбінований апарат, апарат ударно-хвильової терапії (за кодом ЄЗС ДК 021:2015: 33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії; за кодом НК 024:2023(Фізіотерапевтичний апарат: 46571 Фізіотерапевтична система для електростимуляції, що живиться від мережі; фізіотерапевтичний комбінований апарат: 46571 Фізіотерапевтична система для електростимуляції, що живиться від мережі; апарат ударно-хвильової терапії: 47790 Система електромеханічна для екстракорпоральної ударно-хвильової терапії для ортопедії))», очікуваною вартістю 1 987 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-18-000353-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
2. Просимо повідомити про стан виконання договору куплі-продажу товару від 13.12.2023 № 121, укладеного між Замовником та Товариством з обмеженою відповідальністю «АКСЕЛЬ МЕДІКАЛ» (з наданням підтверджуючих документів: видаткових накладних, товарно-транспортних накладних, платіжних документів, тощо).
3. Також, просимо повідомити, чи були дотримані переможцем, Товариством з обмеженою відповідальністю «АКСЕЛЬ МЕДІКАЛ», під час укладення договору вимоги абзацу третього пункту 3 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати інформацію про право підписання договору про закупівлю»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
8a2bf4f2b0064cdaa87c0c8deff5cc27
Назва:
Відповідь замовника на запит
Дата опублікування:
23.01.2024 12:46
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту:
1. Всі закупівлі Комунальним некомерційним підприємством «Рубіжанська центральна міська лікарня» Рубіжанської міської ради Луганської області (надалі - КНП «РЦМЛ»РМР Луганської області ) плануються та здійснюються на підставі службових записок на закупівлю товарів/послуг від відповідних структурних підрозділів медичного закладу. Закупівля за ідентифікатором UA-2023-11-18-000353-a проведена на підставі службової записки на закупівлю товару за № 102 від 17.11.2023 (додається файл у форматі PDF), у якій зазначена інформація стосовно цілі та мети (обгрунтування) закупівлі, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (технічні вимоги), загальні вимоги, очікувана вартість, джерело фінансування та інше.
Очікувана вартість розрахована на підставі комерційних пропозицій від потенційних учасників торгів на запит ціни (вх. №№446,447,448 від 17.11.2023), пошук яких здійснюється у відкритих джерелах інформації за допомогою електронної системи закупівель Прозорро, Clarity Project та ін. (додається файл «Комерційні пропозиції» у форматі PDF), враховуючи примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
2. На підтвердження виконання договору купівлі-продажу товару №121 від 13.12.2023 року Замовником надаються наступні документи у форматі PDF: видаткова накладна №69 від 21.12.2023, платіжна інструкція №311 від 27.12.2023, акти до договору №121 від 13.12.2023 (акт №1 від 21.12.2023, акт №2 від 17.01.2024, акт №3 від 17.01.2024).
3. Замовник повідомляє, що Товариством з обмеженою відповідальністю «АКСЕЛЬ МЕДІКАЛ», на виконання вимоги абзацу третього пункту 3 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника та п. 11.7 укладеного договору , під час укладення договору надано інформацію про право підписання договору про закупівлю, а саме наступні документи (додається файл «Інформація(документи) щодо права підпису» у форматі PDF): Рішення єдиного учасника №10/06/2021 від 10.06.2021, Рішення єдиного засновника /одноосібного власника №1 від 03.10.2018р., Наказ №1-К від 03.10.2018 . Також при укладенні договору про закупівлю №121 від 13.12.2023 врахована інформація з ЄДР при перевірці документів переможця 05.12.2023 (додаються скріншоти 1-3).