-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Склозаводська, 6 м. Буча, Бучанського району, Київської області - заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді
Завершена
18 198 075.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 90 990.37 UAH
мін. крок: 0.5% або 90 990.37 UAH
Номер:
3b6d9866c12e4c74af303758cbdf5ac7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-11-000159
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.01.2024 00:00
Період моніторингу:
12.01.2024 10:13 - 03.02.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.01.2024 № 4
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 18 грудня 2023 року № 369-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
53 UA-2023-11-18-000276-a 18.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ФОП «Цибульський Сергій Григорович», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 січня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Бучанської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 22.11.2023 № 166, тендерну пропозицію фізичної особи підприємця «Цибульський Сергій Григорович» (далі – ФОП «Цибульський Сергій Григорович»), протокол розкриття тендерних пропозицій, вимогу про усунення невідповідностей до 01.12.2023, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, договір від 14.12.2023 № 464 на суму 14 864 000,00 грн з ПДВ, пояснення на запити Держаудитслужби, отримані 17.01.2024 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
31.01.2024 14:33 - 06.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
31.01.2024 14:33
Запити/Пояснення
Номер:
2c18d708f1024eccaf5d1addf7f3638a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.01.2024 16:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Склозаводська, 6 м. Буча, Бучанського району, Київської області - заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-18-000276-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи оприлюднювалось на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
7c5d688451ff481c8d060701396bf590
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
17.01.2024 17:16
Опис:
На запит про надання інформації та відповідних документів, на підставі яких здійснено обгрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначено його очікувану вартість повідомляємо наступне: Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації на об’єкт будівництва та Експертного звіту (позитивного) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі». При визначенні очікуваної вартості використовуємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Склозаводська, 6 м.Буча, Бучанського району, Київської області – заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді» та Експертний звіт. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ та становить 18 198 075,60 грн. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено на підставі відомості робіт та зведеної відомості ресурсів до проектно-кошторисної документації на об’єкт.
Додатки:
1. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Склозаводська, 6 м.Буча, Бучанського району, Київської області – заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді»;
2. Експертний звіт (позитивний) № 0258-23/ПРОЕКСП від 15.11.2023р. щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації за робочий проєкт «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Склозаводська, 6 м.Буча, Бучанського району, Київської області – заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді»;
3. Відомість обсягів робіт «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Склозаводська, 6 м.Буча, Бучанського району, Київської області – заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді»;
4. Підсумкова відомість ресурсів «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Склозаводська, 6 м.Буча, Бучанського району, Київської області – заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді».
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному сайті Бучанської міської ради за посиланням: https://bucha-rada.gov.ua/content/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-ua-2023-11-18-000276