-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Штори на тясмі з карнизом та монтажем для культурного кластеру “Краків”
Період подачі пропозицій
період закінчився 594 дні назад
208 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 040.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 040.00 UAH
Номер:
6bd0a810f05948b59736923f3ee635e6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-03-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.04.2024 00:00
Період моніторингу:
03.04.2024 15:30 - 25.04.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.04.2024 № 78
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-11-17-015472-a 17.11.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання виконання Замовником рішення органу оскарження від 29.11.2023 № 19237-р/пк-пз та від 13.02.2024 № 2746-р/пк-пз встановлено порушення частини двадцять другої статті 18 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178 – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на момент проведення торгів (далі – Особливості № 1178), стану виконання рішень постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 29.11.2023 № 19237-р/пк-пз та від 13.02.2024 № 2746-р/пк-пз, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922- VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 29.01.2024 № Т-08/24 (зі змінами), рішення Колегії АМКУ від 29.11.2023 № 19237-р/пк-пз та від 13.02.2024 № 2746 -р/пк-пз, коментар замовника про виконання рішення Колегії АМКУ від 29.11.2023, пояснення Замовника та долучені документи, надані через електронну систему закупівель на запити органу державного фінансового контролю від 09.04.2024, від 12.04.2024 та 18.04.2024, оприлюднені через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду Колегії АМКУ не здійснювався.
В ході перевірки дотримання питань з виконання рішення Колегії АМКУ від 29.11.2023 № 19237-р/пк-пз встановлено, що відповідно до інформації, наявної в інформаційно-телекомунікаційній системі «Prozorro» Замовником 29.01.2024 на виконання рішення Колегії АМКУ внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі.
Враховуючи зазначене, в межах проведення моніторингу Орган державного фінансового контролю 15.04.2024, через електронну систему закупівель звернувся до Замовника із запитом про надання пояснень, щодо того «Чому Замовником в порушення частини 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII не виконано рішення Комісії Антимонопольного комітету України від 29.11.2023 № 19237-р/пк-пз в термін не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження, оскільки, згідно з інформацією, розміщеною на веб порталі Уповноваженого органу, Замовником внесено зміни до тендерної документації тільки 29.01.2024 року, тобто з порушенням строку.»
Відповідно до наданих через електронну систему закупівель пояснень від 18.04.2024, Замовником не надано об’єктивного підтвердження щодо вжиття заходів з виконання рішення органу оскарження від 29.11.2023 № 19237-р/пк-пз.
Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону № 922-VIII – рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Однак, Замовником на виконання рішення Колегії АМКУ від 29.11.2023 № 19237-р/пк-пз, внесено зміни до тендерної документації лише 29.01.2024, а отже з порушенням тридцятиденного строку, чим порушено вимоги частини двадцять другої статті 18 Закону № 922-VIII.
Також, під час моніторингу встановлено, що Замовником 29.01.2024 оприлюднено інформацію про відміну торгів та оприлюднено протокольне рішення уповноваженої особи від 29.01.2024 № Т-09/24 відповідно до якого у Замовника відсутня подальша потреба в закупівлі товару.
Відповідно до пункту 52 Особливостей № 1178 оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону № 922-VIII з урахуванням цих особливостей. Згідно абзацу четвертого пункту 56 Особливостей № 1178 скарга, що стосується прийнятого замовником рішення щодо відміни відкритих торгів, відповідно до пункту 47 цих особливостей, подається протягом 10 днів з дати оприлюднення замовником рішення про відміну відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом).
Скаржником ФОП «ТРОПША ДМИТРО ДМИТРОВИЧ» 04.02.2024 було подано скаргу щодо прийнятого Замовником рішення про відміну процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2023-11-17-015472-a, яка була прийнята до розгляду Колегією АМКУ рішенням від 06.02.2024 року.
Крім того, згідно з абзацом другим пункту 59 Особливостей № 1178, в електронній системі закупівель автоматично оприлюднюються прийняті органом оскарження рішення та розсилаються повідомлення суб’єкту оскарження та замовнику, таким чином, Замовник був повідомлений про оскарження скаржником ФОП «ТРОПША ДМИТРО ДМИТРОВИЧ», щодо прийнятого Замовником рішення про відміну процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2023-11-17-015472-a.
В ході перевірки дотримання питань з виконання рішення Колегії АМКУ від 13.12.2024 № 2746-р/пк-пз встановлено, що Колегія АМКУ зобов'язала Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі.
Враховуючи зазначене, Орган державного фінансового контролю 10.04.2024, через електронну систему закупівель звернувся до Замовника із запитом про надання пояснень, щодо того «Чи було Замовником дотримано послідовність виконання постанови Антимонопольного комітету України, в частині технічного скасування в системі рішення щодо відміни торгів?».
Відповідно до наданих через електронну систему закупівель пояснень від 12.04.2024, Замовником зазначено, що «Враховуючи вищенаведене в електронній системі 12.03.2024 року було виконано рішення комісії Антимонопольного комітету України від 13.02.2024 № 2746-р/пк-пз наступним чином: 1. Виконали вимоги рішення органу оскарження шляхом розміщення в електронній системі Протоколу Уповноваженої особи від 12.03.2024 року № Т-23/24 про скасування рішення про відміну закупі. 2. Повідомили АМКУ про виконання рішення через електронну систему. По п.2 Запиту повідомляю, що дати строку подачі пропозиції та проведення аукціону визначаються електронною системою автоматично. Враховуючі, що в електронній системі не змінено статус закупівлі «ПРИЗУПИНЕНО», не має можливості редагувати закупівлю, шляхом внесення змін до Оголошення та Тендерної документації.».
Однак, в електронній системі закупівель статус закупівлі «ПРИЗУПИНЕНО», та кінцевий строк подання тендерних пропозиції до 03.02.2024, що свідчить про невиконання рішення від 13.02.2024 № 2746-р/пк-пз Колегії АМКУ у період не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Період усунення порушень:
29.04.2024 14:56 - 14.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
29.04.2024 14:56
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Керівництвом комунального підприємства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "Київський культурний кластер" проведено відповідні бесіди із Уповноваженою особою щодо недопущення такого роду порушень в подальшому. Додатково працівниками підприємства спільно із Уповноваженою особою здійснено уточнення положень чинного законодавства на предмет наявних строків на проведення закупівлі, здійснення її оскарження, термінів виконання рішень Антимонопольного комітету України.
Окрім того, наразі КП "Київкульткластер" проводяться відповідні заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, а саме видано Наказ № 77 від 02.05.2024 року.
Дата публікації звіту:
03.05.2024 16:02
Запити/Пояснення
Номер:
dda8b62b927c4a108141e5a63caf9518
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
04.04.2024 15:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Штори на тясмі з карнизом та монтажем для культурного кластеру «Краків» за кодом ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-17-015472-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Просимо надати обґрунтування та документальне підтвердження об’єктивних обставин щодо невиконання рішення комісії Антимонопольного комітету України від 13.02.2024 № 2746-р/пк-пз.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
bce1b882631a4849a6dec5df3bc6b689
Назва:
Пояснення по запиту
Дата опублікування:
09.04.2024 17:16
Опис:
Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Київський культурний кластер» є закладом культури основними видами економічної діяльності: 82.30 Організація конгресів і торгівельних виставок; 59.13 Розповсюдження кіно- та відеофільмів, телевізійних програм; 59.14 Демонстрація кінофільмів. Нагальною потребою є утримання закладів культури (кінотеатрів) в належному стані. З метою покращення умов знаходження відвідувачів виникла нагальна потреба обладнати приміщення холу Культурного кластеру «Краків» шторами.
Відповідно до службової записки та заявки на проведення закупівлі товарів, робіт та послуг на електронному майданчику першого заступника директора Зубенко Л.Л. було сплановано та оголошено закупівлю. У зв’язку з нагальною потребою, та враховуючи, що очікувана вартість закупівлі перевищує 100 000,00 грн., обрано процедуру закупівель – відкриті торги (з особливостями) Штора на тасьмі з карнизом та монтажем для культурного кластеру «Краків» за кодом ДК 021:2015 39510000-0 Вироби домашнього текстилю очікуваною вартістю 208000,00 грн.
Інформація Технічні та якісні характеристики закупівлі міститься у Додатку 2 Тендерної документації, що розміщено на офіційному веб-сайті Уповноваженого органу. Офіційного веб-сайту у КП «Київкульткластер» не має. Закупівля здійснювалась за власні кошти від господарської діяльності підприємства. Розмір бюджетного призначення відсутній.
Щодо другого запитання в запиті повідомляю, що я Гончаренко Павло Олександрович, уповноважена особа КП «Київкульткластер» на виконання рішення Колегії Антимонопольного комітету України від 13.02.2024 року №2746-р/пк-пз, оприлюднив на сайті уповноваженого органу в опції повідомлення про виконання, оприлюднив протокол від 12.03.2024 № 23/24 про скасування рішення про відміну процедури закупівлі «Штори на тясмі з карнизом та монтажем для культурного кластеру “Краків”», UA-2023-11-17-015472-a, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Мінекономіки від 23.12.2015 № 1749 (далі — ДК 021:2015) — 39510000-0: Вироби домашнього текстилю.
Номер:
836063fdc12f4a96873ae1cfbfd59f81
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
10.04.2024 16:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.04.2024 00:00
Опис:
Виходячи з наданих Замовником пояснень щодо виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України від 13.02.2024 № 2746-р/пк-пз щодо скасування рішення про відміну процедури закупівлі «Штори на тясмі з карнизом та монтажем для культурного кластеру «Краків», UA-2023-11-17-015472-a, постала потреба в отриманні додаткових пояснень.
1.Чи було Замовником дотримано послідовність виконання постанови Антимонопольного комітету України, в частині технічного скасування в системі рішення щодо відміни торгів?
2. Чому Замовником не було внесено зміни до тендерної документації в частині продовження кінцевого строку подання тендерних пропозицій та не було змінено статус процедури закупівлі?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
c7b631ded1854fc9a320efdc4010b345
Назва:
Пояснення по запиту 2
Дата опублікування:
12.04.2024 15:35
Опис:
Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Київський культурний кластер» повідомляємо по п.1 Запиту Держаудитслужби:
Абзацом 3 частини 17 статті 18 Закону «Про публічні закупівлі» та абзацом 3 пункту 67 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), визначено, що у разі усунення замовником порушень, зазначених у скарзі, замовник протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення повинен повідомити про це органу оскарження та розмістити підтвердження в електронній системі закупівель. Цією нормою визначається повідомлення органу оскарження щодо виконання умов саме скарги, тобто до прийняття Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Комісія) рішення по суті розгляду скарги. Водночас закупівельним законодавством не визначено обов’язку замовника окремо повідомляти про виконання рішення Комісії.
Враховуючи вищенаведене в електронній системі 12.03.2024 року було виконано рішення комісії Антимонопольного комітету України від 13.02.2024 № 2746-р/пк-пз наступним чином:
1. Виконали вимоги рішення органу оскарження шляхом розміщення в електронній системі Протоколу Уповноваженої особи від 12.03.2024 року № Т-23/24 про скасування рішення про відміну закупі.
2. Повідомили АМКУ про виконання рішення через електронну систему.
По п.2 Запиту повідомляю, що дати строку подачі пропозиції та проведення аукціону визначаються електронною системою автоматично.
Враховуючі, що в електронній системі не змінено статус закупівлі «ПРИЗУПИНЕНО»,не має можливости редагувати закупвлю, шляхом внесення змін до Оголошення та Тендерної документації.
Повідомляю що вразі відкриття закупівлі буде здійснення дії, щодо редагування закупівлі «Штори на тясмі з карнизом та монтажем для культурного кластеру “Краків”», UA-2023-11-17-015472-a, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Мінекономіки від 23.12.2015 № 1749 (далі — ДК 021:2015) — 39510000-0: Вироби домашнього текстилю.
Номер:
0a64fd996f3645dd8edf8d721a831dec
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
15.04.2024 15:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.04.2024 00:00
Опис:
1. Чому Замовником в порушення частини 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII не виконано рішення Комісії Антимонопольного комітету України від 29.11.2023 № 19237-р/пк-пз в термін не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження, оскільки, згідно з інформацією, розміщеною на веб порталі Уповноваженого органу, Замовником внесено зміни до тендерної документації тільки 29.01.2024 року, тобто з порушенням строку.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
0121efab33364456a45a94d6667658ec
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
18.04.2024 18:34
Опис:
Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Київський культурний кластер» є закладом культури основними видами економічної діяльності: 82.30 Організація конгресів і торгівельних виставок; 59.13 Розповсюдження кіно- та відеофільмів, телевізійних програм; 59.14 Демонстрація кінофільмів. Нагальною потребою є утримання закладів культури (кінотеатрів) в належному стані. З метою покращення умов знаходження відвідувачів виникла нагальна потреба обладнати приміщення холу Культурного кластеру «Краків» шторами.
В зв’язку з тим що закупівля Штори на тясмі з карнизом та монтажем для культурного кластеру “Краків”», UA-2023-11-17-015472-a, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Мінекономіки від 23.12.2015 № 1749 (далі — ДК 021:2015) — 39510000-0: Вироби домашнього текстилю була запланована змінами до плану закупівлі на 2023 рік, то Призупинення її на стадії подачі пропозицій, означало, що закупівля не може бути здійсненна до 31.12.2023 року.
ФОП «Тропша Дмитро Дмитрович» мав можливість в період наданий для надсилання вимог та запитань до Замовника, отримати правомірні рішення про зміну в Тендерній документації. Всі вказані порушення могли були усунуті вчасно, та аукціон відбувся би у встановлений електронною системою строк.
Проте скаржник таким правом не скористався та подав скаргу в неробочий у вечірній час - 19.11.23, 18:09 (неділя).
Своїми діями ФОП «Тропша Дмитро Дмитрович» порушив права інших можливих учасників закупівлі.