-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Портативна система ультразвукова діагностична за кодом ДК 021:2015- 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини, НК 024:2023 : 40761 - Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації
Завершена
7 340 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 36 700.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 36 700.00 UAH
Номер:
c329028a6e46454a97f8628648a0b367
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-26-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.02.2024 00:00
Період моніторингу:
26.02.2024 12:12 - 19.03.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.02.2024 №4-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 23.02.2024 № 4-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2023-11-17-015043-a 17.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальникаУправління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 14, частини 2, статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, правильності заповнення форм документів, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей № 1178, розгляд тендерних пропозицій та визначення переможця, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими було допущено вище встановлене порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 березня 2024 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, правильності заповнення форм документів, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій та визначення переможця, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, відповідь Замовника на запит Управління.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель КП «Дніпровський обласний клінічний онкологічний диспансер» Дніпропетровської Обласної Ради» (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 17 листопада 2023 № 139; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «АТОМ-Т»; протокол визначення переможця від 30 листопада 2023 № 139-п; повідомлення про намір укласти договір; договір від 06.12.2023 № 193, додаткова угода до Договору від 26.01.2024 №1, відповідь Замовника на запит Управління від 28.02.2024.
За результатами моніторингу установлено, що в порушення вимог пункту 14, частини 2, статті 22 Закону, Замовником у тендерній документації зазначена дата кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка не відповідає даті, зазначеній в оголошенні.
Період усунення порушень:
18.03.2024 11:47 - 02.04.2024 01:00
Дата публікації висновку:
18.03.2024 11:47
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Оголошено догану. Наказ № 54-ос від 27.03.2024 року
Дата публікації звіту:
29.03.2024 16:19
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
Згідно наказу №54-ос від 27.03.2024р., надано інформацію щодо вжиття заходів, з метою недопущення у подальшому порушень у сфері державних закупівель, виявлених в результаті моніторингу.
Дата публікації:
10.10.2024 09:09
Запити/Пояснення
Номер:
667f3dd6c694446a9a14d8a290337c6d
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
26.02.2024 12:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури Портативна система ультразвукова діагностична за кодом ДК 021:2015- 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини, НК 024:2023 : 40761 - Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2023-11-17-015043-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання: (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
b7945df419dc4055a87c5db5ea185cf3
Назва:
ПОЯСНЕННЯ щодо закупівлі UA-2023-11-17-015043-a: ID моніторингу: UA-M-2024-02-26-000009
Дата опублікування:
28.02.2024 14:38
Опис:
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
E-mail: Alinkaayline@gmail.com
Телефон: +38 (0 95) 212-63-38
ЄДРПОУ: 41127015
Адреса: Ukraine, Сєвєродонецьк
Сайт компанії: http://www.dkrs.gov.ua
Замовник
Комунальне підприємство «Дніпровський обласний клінічний онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради»
49055, Україна, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Гавриленка, 1
код ЄДРПОУ 02007265
Номер засобу зв’язку: +380975583262, e-mail: dokod.tender@gmail.com
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-17-015043-a
ID моніторингу: UA-M-2024-02-26-000009
ПОЯСНЕННЯ
щодо закупівлі UA-2023-11-17-015043-a
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі: Портативна система ультразвукова діагностична за кодом ДК 021:2015- 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини, НК 024:2023 : 40761 - Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації визначені з урахуванням реальних потреб КП "Дніпровський обласний клінічний онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради» та оптимального співвідношення ціни та якості. Для підготовки обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі було створено робочу групу (Копії: Наказу № 7-зп від 10.11.2023 року, рапорту від 09.11.2023 року та заявки від 15.11.2023 року додаються). Закупівля була здійснена за кошти виділені ОДА у Дніпропетровській області згідно «Програми бюджетного розвитку на придбання медичного обладнання» згідно Рішення ОДА від 08.12.2023 року №327 – 18V/III «Про внесення змін до Рішення Обласної ради від 25 листопада 2022 року № 233-14/ VIII «Про обласний бюджет на 2023 рік».
Окрім цього, під час визначення вимог щодо підтвердження якості медичного обладнання враховувалися вимоги національних та/або міжнародних стандартів. Також відповідне медичне обладнання повинне бути внесене до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення та/або введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбаченому законодавством порядку.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а саме, застосовувався метод обрахування очікуваної вартості послуг методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку, зокрема, шляхом застосування такого способу, як направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару. В результаті з отриманих джерел було отримано наступні три різні ціни, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, було розраховано очікувану вартість предмету закупівлі 7 340 000 грн. за такою формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, де: Цод - очікувана ціна за одиницю; Ц1, Цк - ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов; К - кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації (копії розрахунку вартості та комерційних пропозицій додаються)
На сторінці офіційного вебсайту обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі не розміщувалось.
Додатки:
- Копія рапорту від 09.11.2023 року та заявки від 15.11.2023 року – 3 арк..
- Копії розрахунку вартості та комерційних пропозиції – 13 арк.
- Копія Наказу № 7 від 10.11.2023 року – 1 арк.