-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт стаціонарного реабілітаційного відділення КНП «Новояворівська лікарня ім. Ю. Липи» НМР» (код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
7 020 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 35 100.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 35 100.00 UAH
Номер:
e50cfc4155d34584b71b1d649ef74d8d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-29-000101
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.01.2024 00:00
Період моніторингу:
30.01.2024 13:14 - 21.02.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.01.2024 № 12
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 29.01.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 29.01.2024 № 12
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
19 UA-2023-11-17-014311-a 17.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення пункту 9 частини другої статті 21 Закону, пункту 26 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТЛО БУД СЕРВІС", правомірності відхилення тендерної пропозиції учасника Приватне підприємство "Фасад-Сервіс", своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно – східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, правомірності відхилення тендерної пропозиції учасника, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію по процедурі відкриті торги з особливостями на закупівлю робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт стаціонарного реабілітаційного відділення КНП «Новояворівська лікарня ім. Ю. Липи» НМР» (код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (далі-Тендерна документація), затверджену Рішенням уповноваженої особи Комунального некомерційного підприємства "Новояворівська лікарня імені Юрія Липи" Новояворівської міської ради (далі – Замовник) від 17.11.2023 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Приватне підприємство "Фасад-Сервіс" (далі – Учасник, пропозицію якого відхилено), тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТЛО БУД СЕРВІС" (далі – ТОВ "ЖИТЛО БУД СЕРВІС" Учасник, Переможець), ПРОТОКОЛ щодо прийняття рішення уповноваженою особою про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника Приватного підприємства «Фасад-Сервіс» від 04 грудня 2023 року, ПРОТОКОЛ розгляду тендерних пропозицій «Капітальний ремонт стаціонарного реабілітаційного відділення КНП «Новояворівська лікарня ім. Ю. Липи» НМР» (код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) UA-2023-11-17-014311-a від 08 грудня 2023 року, яким зокрема вирішено відхилити тендерну пропозицію Приватного підприємства «Фасад-Сервіс» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, ПРОТОКОЛ щодо прийняття рішення уповноваженою особою про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Житло Буд Сервіс» від 15 грудня 2023 року, ПРОТОКОЛ розгляду тендерних пропозицій «Капітальний ремонт стаціонарного реабілітаційного відділення КНП «Новояворівська лікарня ім. Ю. Липи» НМР» (код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) UA-2023-11-17-014311-a від 18 грудня 2023 року, яким зокрема вирішено Учасника ТОВ "ЖИТЛО БУД СЕРВІС" визначити переможцем відкритих торгів з особливостями, повідомлення про намір укласти договір від 18 грудня 2023 року, генеральний договір від 26 грудня 2023 року №393/15 (далі – Договір), запит Північно-східного офісу Держаудитслужби про надання пояснень від 01.02.2024 року, наданий через електронну систему закупівель та пояснення Замовника від 06.02.2024 року.
За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до пункту 24 Постанови №1178 Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» від 11.06.2020 №1082 та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Водночас пунктом 26 Постанови №1178 передбачено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону з урахуванням цих особливостей.
Так, пунктом 9 частини другої статті 21 Закону передбачено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію: розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Відповідно до пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Замовником зазначено інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій, а саме: «.. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом банка-гаранта... Розмір забезпечення тендерної пропозиції (не більше 0,5% від очікуваної вартості) – 30 000,00 гривень. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше ніж 90 календарних днів з кінцевого строку для подання тендерних пропозицій...».
Однак, за результатами моніторингу установлено, що розміщене Замовником в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів за номером UA-2023-11-17-014311-a не містить інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 9 частини другої статті 21 Закону, пункту 26 Особливостей.
На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 01.02.2024 року з приводу вищевказаного, отримано відповідь від 06.02.2024, в якій Замовник зокрема зазначив, що в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2023-11-17-014311-a через велику завантаженість уповноваженої особи було допущено технічну помилку, в результаті якої у відповідних графах не було відображено інформацію про вид, розмір та умови надання забезпечення тендерної пропозиції учасниками, яке вимагалося замовником згідно з умовами тендерної документації. Зазначена помилка замовником була виявлена на етапі кваліфікації учасників. Разом з цим, учасники, які взяли участь у закупівлі, подали у складі документів своїх тендерних пропозицій забезпечення тендерних пропозицій у формі електронних банківських гарантій, скріплених кваліфікованим електронним підписом банка-гаранта та у розмірах, визначених тендерною документацією. У зв’язку з тим, що учасниками було надано забезпечення тендерних пропозицій відповідно до вимог тендерної документації, замовник не міг відмінити торги з підстав незазначення в оголошенні про проведення відкритих торгів інформації про вид, розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій учасниками (неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень).
Період усунення порушень:
16.02.2024 16:23 - 02.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
16.02.2024 16:23
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про усунення порушень
Дата публікації звіту:
21.02.2024 11:40
Запити/Пояснення
Номер:
562b1bcb2aa343f185639cfe90ccc0f6
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
01.02.2024 15:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт стаціонарного реабілітаційного відділення КНП «Новояворівська лікарня ім. Ю. Липи» НМР» (код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель UA-2023-11-17-014311-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Чому в ОГОЛОШЕННІ про проведення відкритих торгів UA-2023-11-17-014311-a, в графі «Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати)» зазначено - відсутні, в графі «Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати)» зазначено 0,00 UAH, в графі «Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників» зазначено - відсутні: натомість у пункті 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, зокрема вказано «.. 2.1. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом банка-гаранта... Розмір забезпечення тендерної пропозиції (не більше 0,5% від очікуваної вартості) – 30 000,00 гривень..»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність
Номер:
bdfc14e9e9ca471c8c566bbec07a701d
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
06.02.2024 15:09
Опис:
У відповідь на запит замовнику на пояснення у межах проведення моніторингу Північно - східним офісом Держаудитслужби процедури публічної закупівлі : «Капітальний ремонт стаціонарного реабілітаційного відділення КНП «Новояворівська лікарня ім. Ю. Липи» НМР» (код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) , ID: UA-2023-11-17-014311-a, КНП "Новояворівська лікарня ім. Ю.Липи" НМР повідомляє про наступне:
1. Пояснення на питання : "Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі?" :
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275.
Розрахунок очікуваної вартості здійснено на підставі кошторисної документації, розробленої ПП «Житло «Плюс» за дефектним актом з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві». Кошторисна документація пройшла експертизу у Філії ДП «Укрдержбудекспертиза» у Львівській області, що підтверджується затвердженим Експертним звітом (позитивним) №14-0754/01-23 від 09 листопада 2023 року.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення. На розмір бюджетних призначень впливає загальна кошторисна вартість об’єкта, яка визначена кошторисною документацією та Експертним звітом. Технічне завдання на закупівлю (технічні та якісні характеристики предмета закупівлі) розроблене замовником на основі затвердженої кошторисної документації.
2. Пояснення на питання : "Чому в ОГОЛОШЕННІ про проведення відкритих торгів UA-2023-11-17-014311-a, в графі «Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати)» зазначено - відсутні, в графі «Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати)» зазначено 0,00 UAH, в графі «Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників» зазначено - відсутні: натомість у пункті 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, зокрема вказано «.. 2.1. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом банка-гаранта... Розмір забезпечення тендерної пропозиції (не більше 0,5% від очікуваної вартості) – 30 000,00 гривень..»?" :
В оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2023-11-17-014311-a через велику завантаженість уповноваженої особи було допущено технічну помилку, в результаті якої у відповідних графах не було відображено інформацію про вид, розмір та умови надання забезпечення тендерної пропозиції учасниками, яке вимагалося замовником згідно з умовами тендерної документації. Зазначена помилка замовником була виявлена на етапі кваліфікації учасників. Разом з цим, учасники, які взяли участь у закупівлі, подали у складі документів своїх тендерних пропозицій забезпечення тендерних пропозицій у формі електронних банківських гарантій, скріплених кваліфікованим електронним підписом банка-гаранта та у розмірах, визначених тендерною документацією. У зв’язку з тим, що учасниками було надано забезпечення тендерних пропозицій відповідно до вимог тендерної документації, замовник не міг відмінити торги з підстав незазначення в оголошенні про проведення відкритих торгів інформації про вид, розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій учасниками (неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень).