-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт (ремонтні роботи з усунення аварій) Баранівського закладу дошкільної освіти комбінованого типу «Сонечко» Баранівської міської ради за адресою: Житомирська область, Звягельський район, м. Баранівка, вул. Звягельська, 58А
Завершена
5 109 578.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 547.89 UAH
мін. крок: 0.5% або 25 547.89 UAH
Номер:
eef0a228eba7422da5e4a5922dc4a6a4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-08-000092
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.02.2024 00:00
Період моніторингу:
09.02.2024 10:10 - 02.03.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.02.2024 № 15-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
08.02.2024 № 15-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
24. UA-2023-11-17-013723-a, 17.11.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови № 710; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Постанови № 1178; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, особливості); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Гуманітарного відділу Баранівської міської ради (далі – замовник) на 2023 рік; тендерну документацію замовника, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи № 181 від 17.11.2023 року; тендерну пропозицю учасника ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ»; повідомлення замовника про усунення порушень протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця від 30.11.2023 №195; повідомлення про намір укласти договір від 30.11.2023; договір про закупівлю робіт № 60/468 від 12.12.2023 року, укладений з ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ» на суму 5103456,00 грн з ПДВ; відповідь замовника від 13.02.2024, на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель; обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі оприлюднено за наступним посиланням на https://drive.google.com/drive/folders/1oi6kfaRFij-LyXSCM9c9YtW0oRGHPRy8.
За результатами проведеної закупівлі замовником укладено договір про закупівлю робіт № 60/468 від 12.12.2024, укладений з ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ» на суму 5103456,00 грн з ПДВ.
Період усунення порушень:
28.02.2024 16:42 - 05.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
28.02.2024 16:42
Запити/Пояснення
Номер:
415f72bd2d8d41e6b232459054d8acc8
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.02.2024 10:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.02.2024 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 5 109 578,80 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-17-013723-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів), протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель (п.4-1)?
Інформацію та документи з конкретним посиланням на розміщення обґрунтування необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
0087f12d91d9402fa4ada17720a9dee1
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
13.02.2024 11:29
Опис:
За результатами розгляду вашого запиту, повідомляємо, що обгрунтування технічних та якісних характеристик оприлюднено у вільному доступі за наступним посиланням: https://drive.google.com/drive/folders/1oi6kfaRFij-LyXSCM9c9YtW0oRGHPRy8.