• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт (ремонтні роботи з усунення аварій) Баранівського закладу дошкільної освіти комбінованого типу «Сонечко» Баранівської міської ради за адресою: Житомирська область, Звягельський район, м. Баранівка, вул. Звягельська, 58А

Завершена

5 109 578.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 547.89 UAH
Номер: eef0a228eba7422da5e4a5922dc4a6a4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-02-08-000092
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.02.2024 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 09.02.2024 10:10 - 02.03.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 08.02.2024 № 15-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 08.02.2024 № 15-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 24. UA-2023-11-17-013723-a, 17.11.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 305-54-41, lubow.spiwak@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови № 710; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Постанови № 1178; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, особливості); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Гуманітарного відділу Баранівської міської ради (далі – замовник) на 2023 рік; тендерну документацію замовника, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи № 181 від 17.11.2023 року; тендерну пропозицю учасника ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ»; повідомлення замовника про усунення порушень протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця від 30.11.2023 №195; повідомлення про намір укласти договір від 30.11.2023; договір про закупівлю робіт № 60/468 від 12.12.2023 року, укладений з ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ» на суму 5103456,00 грн з ПДВ; відповідь замовника від 13.02.2024, на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель; обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі оприлюднено за наступним посиланням на https://drive.google.com/drive/folders/1oi6kfaRFij-LyXSCM9c9YtW0oRGHPRy8. За результатами проведеної закупівлі замовником укладено договір про закупівлю робіт № 60/468 від 12.12.2024, укладений з ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ» на суму 5103456,00 грн з ПДВ.
Період усунення порушень: 28.02.2024 16:42 - 05.03.2024 00:00
Дата публікації висновку: 28.02.2024 16:42

Запити/Пояснення