-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Капітальний ремонт дороги по вул. Лісна в с. Старичі Яворівського району Львівської області. Додаткові роботи. (Код ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація)
Завершена
1 660 559.64
UAH з ПДВ
Номер:
a8c799a8847c4464bb7243101f89fac1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-12-22-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.12.2023 00:00
Період моніторингу:
22.12.2023 11:37 - 13.01.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.12.2023 № 80
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 04.12.2023 №003100-18/13979-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 21.12.2023 № 80.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2023-11-17-011465-a 17.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав щодо застосування закупівлі без використання електронної системи та обґрунтування здійснення закупівлі, дотримання принципів здійснення публічних закупівель, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 січня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав щодо застосування закупівлі без використання електронної системи та обґрунтування здійснення закупівлі, дотримання принципів здійснення публічних закупівель, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік за номером UA-P-2023-11-17-003793-b, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, протокол розкриття тендерних пропозицій, договір від 17.11.2023 №17-11/23, пояснення Замовника та документи надані 27.12.2023 на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
03.01.2024 17:43 - 09.01.2024 00:00
Дата публікації висновку:
03.01.2024 17:43
Запити/Пояснення
Номер:
fb8572d48a0449bfba65592447298c38
Назва:
Запит Замовнику на пояснення
Дата опублікування:
22.12.2023 12:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт дороги по вул. Лісна в с. Старичі Яворівського району Львівської області. Додаткові роботи. (Код ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-17-011465-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо обґрунтування здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, визначено переможцем та вибрано для їх виконання саме Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВІАКОМ» (код ЄДРПОУ 42818575)?
4. Надати отримані комерційні пропозиції інших учасників у разі наявності таких учасників.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
6b01efcc67c94a9a9131879d7745c509
Назва:
Капітальний ремонт дороги по вул. Лісна в с. Старичі Яворівського району Львівської області. Додаткові роботи. (Код ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація)
Дата опублікування:
27.12.2023 15:57
Опис:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275. Розрахунок очікуваної вартості і здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду проєктної документації на будівництво за робочим проєктом «Капітальний ремонт дороги по вул. Лісна в с. Старичі Яворівського району Львівської області. Додаткові роботи.»
Обґрунтування розміру бюджетного призначення. На розмір бюджетних призначень впливає загальна кошторисна вартість об’єкта, яка визначена проектно-кошторисною документацією та Експертним звітом. Водночас, на 2023 рік по об’єкту наявні призначення у розмірі – 1 660 559,64 грн. Технічне завдання на закупівлю розроблене на основі затвердженої проектно-кошторисної документації. Відповідно до п.5.1. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» встановлено, Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Замовник на виконання зазначеної норми надає відомість обсягів робіт та відомість ресурсів до неї без цін.
Відповідно до Постанови Кабінету міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Оскільки закупівля робіт «Капітальний ремонт дороги по вул. Лісна в с. Старичі Яворівського району Львівської області. Додаткові роботи. (Код ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація)» здійснювалася без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу на підставі пп.8 пункту 13 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, то обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі не оприлюднювалося.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо обґрунтування здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі -Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
На період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, Проводять закупівлі з урахуванням Особливостей.
Підпунктом 8 пункту 13 Особливостей передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
01.11.2022 р. замовником було оголошено закупівлю UA-2022-11-01-009802-a «Капітальний ремонт дороги по вул. Лісна в с. Старичі Яворівського району Львівської області» (Код ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація) за результатом якої був укладений договір.
Відповідно до протоколу технічної наради по виконанню робіт на об’єкті «Капітальний ремонт дороги по вул. Лісна в с. Старичі Яворівського району Львівської області» від 25.09.2023р. за участю представника Замовника, представника підрядника, представника проектної організації та інженера з технічного нагляду, в результаті обстеження об’єкту, зважаючи на численні звернення мешканців вулиці, у зв’язку із приростом інтенсивності руху та для покращення транспортно-експлуатаційних показників проїзду, присутні наради погодилися з доцільністю підсилення існуючого дорожнього одягу з вирівнювання поздовжнього профілю з коригуванням існуючих поперечних профілів та зазначили, що це будуть додаткові роботи, які приведуть до збільшення кошторисної вартості об’єкту. Відповідно, потрібно виконати коригування кошторисної документації та провести повторну експертизу.
З урахуванням викладеного, з метою задоволення потреби в закупівлі робіт за кодом ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація (Капітальний ремонт дороги по вул. Лісна в с. Старичі Яворівського району Львівської області Додаткові роботи. (Код ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація) замовник укладає договір на загальну суму 1 660 559,64 грн. з ПДВ. без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу на підставі пп.8 пункту 13 Особливостей з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, визначено переможцем та вибрано для їх виконання саме Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВІАКОМ» (код ЄДРПОУ 42818575)?
Роботи доцільно закуповувати в того самого виконавця робіт (ТОВ "«БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВІАКОМ» (код ЄДРПОУ 42818575") у зв’язку із тим, що роботи підлягають виконанню в межах того ж будівельного майданчика, який вже переданий згідно договору діючому підряднику, на території будівельного майданчика є завезені діючим підрядником будівельні матеріали, необхідні ресурси та обладнання виконувати ці роботи може лише підрядник, з яким укладено основний договір. Заміна підрядника передбачає зупинення виконання робіт та може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання; несумісності з вже розпочатим рядом розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, а також уніфікації, стандартизації, так як ці роботи є технічно і технологічно пов’язаними. Також заміна підрядника призведе до втрати гарантій якості на роботи і змонтовані конструкції, що ускладнить їх експлуатацію протягом гарантійного строку, передбаченого Договором генпідряду та Цивільним кодексом України, внаслідок втрати гарантій на велику кількість будівельних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання і не будуть закінчені попереднім виконавцем робіт, що ставить під загрозу досягнення показників, визначених у проектній документації; збільшення вартості робіт, через необхідність закладення у кошторис доставки та/або перебазування матеріалів, обладнання та механізмів новим виконавцем робіт. Натомість, залучення до виконання підрядника, який вже виконував і продовжує виконувати роботи з будівництва вищевказаного об’єкта, надасть можливість забезпечити сумісність інженерних мереж та конструкцій з тими, що виконувалися цим підрядником по первісному проекту, а при закінченні робіт забезпечить належним чином усі випробувальні роботи та передачу об’єкта в експлуатацію в цілому. Отже, буде забезпечена сумісність інженерних, технічних та конструктивних рішень. В цілому виконані роботи технічно та економічно пов’язані із закінченням незавершених робіт з будівництва об’єкта, відповідальність за якісне виконання яких несе генеральний підрядник.
4. Надати отримані комерційні пропозиції інших учасників у разі наявності таких учасників.
Замовник уклав договір закупівлі робіт по об’єкту «Капітальний ремонт дороги по вул. Лісна в с. Старичі Яворівського району Львівської області Додаткові роботи» у того самого підрядника, який виконує роботи за основним договором, згідно із вимогами та умовами пп.8 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 шляхом закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Тому в комерційних пропозиціях інших учасників не було потреби.
Додатки:
- Зведений кошторисний розрахунок
- Рішення про затвердження зведеного кошторисного розрахунку
- Експертний звіт
- Договір (з додатками, договірна ціна, локальний кошторис на будівельні роботи, підсумкова відомість ресурсів)
- Розпорядження про затвердження обгрунтування
- Протокол