-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт даху гуртожитку "Десна" за адресою: вул. Танкістів, 11Б в смт. Гончарівське Чернігівського району Чернігівської області» (відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281) (код ДК 021:2015: 45260000-7 «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи»)
Завершена
4 512 061.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 560.31 UAH
мін. крок: 0.5% або 22 560.31 UAH
Номер:
126c694d6181416dbeaf012d46c0c28d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-26-000088
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.01.2024 00:00
Період моніторингу:
26.01.2024 13:28 - 17.02.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.01.2024 № 13-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
26.01.2024 № 13-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8. UA-2023-11-17-008842-a, 17.11.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції станом на дату проведення торгів (далі – Постанова № 1178, особливості); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ГОНЧАРІВСЬКЕ» ГОНЧАРІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (далі – КП «ГОНЧАРІВСЬКЕ», Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 17.11.2023 протокол № 211; зміни до тендерної документації замовника від 24.11.2023; тендерну документацію замовника (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи від 24.11.2023 протокол № 216; тендерну пропозицію учасника ТОВ «СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ»; вимога про усунення невідповідностей до 01.12.2023; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.12.2023 № 219 щодо визнання ТОВ «СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ» переможцем процедури закупівлі; повідомлення про намір укласти договір від 01.12.2023; договір про закупівлю № 12/12 від 12.12.2023, укладений замовником з ТОВ «СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ» на суму 4 506 255,28 грн. (з ПДВ); відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю (з додатками) від 29.01.2024, оприлюднену в електронній системі закупівель.
Також, в ході моніторингу питання дотримання замовником вимог Закону, Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ» проаналізовано питання дотримання замовником вимог «Кошторисних норм України. Настанови з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, зі змінами (далі – Настанова) в частині включення учасником до кошторисної вартості будівельних робіт у прямих витратах обґрунтованої поточної ціни на матеріальні ресурси, яка не може бути вищою за середню ціну, що склалася в регіоні.
Так, в пункті 4.9 та абзаці 2 пункту 4.9 Настанови зазначено, що: «Кошторисна вартість будівельних матеріалів, виробів та комплектів у прямих витратах визначається на підставі нормативної потреби в них, розрахованої виходячи з обсягів робіт, передбачених проектною документацією, та відповідних поточних цін.
Поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються на підставі проведеного замовником аналізу цін за обґрунтованою ціною, яка не може бути вищою за середню ціну матеріальних ресурсів, що склалася на момент розроблення проектної документації».
Також, згідно з пунктом 5.10 Настанови, «Поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються на підставі проведеного учасником процедури закупівлі (підрядником) аналізу цін (при рівних якісних характеристиках), за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів, що склалася на дату оформлення ціни пропозиції та яка не повинна перевищувати середню ціну в регіоні.
Інформація щодо усереднених цін на основні будівельні матеріали, вироби та конструкції, що склалися в розрізі регіонів України, розміщується щоквартально в Збірнику «Ціноутворення у будівництві» (далі – Збірник). Розробником Збірника є Міністерство розвитку громад та територій України, що є правонаступником Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (Мінрегіон), Держбуду УРСР, Мінінвестбуду України, Мінбудархітектури України, Держкоммістобудування України, Держбуду України, Мінбуду України, Мінрегіонбуду України.
Замовник, у свою чергу, використовуючи аналіз та узагальнення інформації про ціни на будівельні матеріали, вироби та конструкції, що склалися в регіоні для співставлення їх з тими, що зазначені в ціновій пропозиції учасника, вживає дієвих заходів у випадку розбіжності (завищення ціни на матеріальні ресурси).
В ході проведення моніторингу закупівлі, органом державного фінансового контролю, 26.01.2023 через електронну систему закупівель замовнику надано запит на пояснення, а саме: «на підставі яких відповідних документів (запити цінових пропозицій тощо) вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість…».
Замовником 29.01.2024 в електронній системі закупівель надано відповідь, в якій зазначено, що очікувана вартість робіт по об’єкту «Капітальний ремонт даху гуртожитку «Десна» за адресою: вул. Танкістів, 11Б в смт. Гончарівське Чернігівського району Чернігівської області» визначена відповідно до Настанови, проектно-кошторисної документації, розробленої ФОП «ОВДІЄНКО ВАДИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ» та позитивного Експертного звіту ТОВ «ПЕРША БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА» щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації від 01.11.2023 № 231013-01/В (м. Київ, реєстраційний номер: ЕХ01:7880-5566-4138-7766).
Також, у відповіді зазначено, що: «…При визначенні очікуваної вартості було використано зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва, згідно якого загальна кошторисна вартість будівництва складає 4682,088 тис.грн., у тому числі: будівельні роботи – 3378,532 тис.грн.; інші витрати – 65,977 тис.грн. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірингові послуги» та глави 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва з урахуванням ПДВ (вартість проектних робіт та кошти на здійснення авторського нагляду без ПДВ)». «…Поточні ціни на матеріальні ресурси приймалися на підставі проведеного аналізу цін (при рівних якісних характеристиках) за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів, яка склалася на момент розроблення проектної документації та має бути не вищою за середню ціну у регіоні...».
Враховуючи наведене, в ході моніторингу питання дотримання замовником вимог Закону, Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ» та дотримання замовником вимог Настанови в частині включення до кошторисної вартості будівельних робіт у прямих витратах обґрунтованої поточної ціни на матеріальні ресурси, яка не може бути вищою за середню ціну, що склалася в регіоні станом на 18.11.2023, порушень не встановлено.
За результатами проведеної процедури закупівлі між КП «ГОНЧАРІВСЬКЕ» та ТОВ «СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ» укладено договір № 12/12 від 12.12.2023 на суму 4 506 255,28 гривень (з ПДВ), оприлюднений в електронній системі закупівель разом з додатками: № 1 – Договірна ціна та локальні кошториси до неї; № 2 – Зведений кошторисний розрахунок; № 3 – Календарний графік виконання робіт; № 4 – підсумкова відомість ресурсів.
Період усунення порушень:
19.02.2024 19:41 - 23.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
19.02.2024 19:41
Запити/Пояснення
Номер:
c69d101c59e744d4a9724ee16c4bd7a7
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
26.01.2024 15:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.02.2024 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу закупівлі очікуваною вартістю 4512061,20 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-17-008842-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- на підставі яких відповідних документів (запити цінових пропозицій тощо) вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість;
Інформацію та документи з конкретним посиланням на розміщення обґрунтування необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
ad07c8d43dd64fbd9980b6d103705086
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
29.01.2024 16:05
Опис:
Вартість будівництва визначається на стадії проектування ― у складі інвесторської кошторисної документації. Кошторисна вартість будівельних матеріалів, виробів та комплектів у прямих витратах визначається на підставі нормативної потреби в них, розрахованої виходячи з обсягів робіт, передбачених проектною документацією, та відповідних поточних цін. Поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються на підставі проведеного аналізу цін (при рівних якісних характеристиках) за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів, яка склалася на момент розроблення проектної документації та має бути не вищою за середню ціну у регіоні. Якщо технічні специфікації містять посилання в документації на конкретну фірму (виробника) обладнання, матеріалів, конструктивних елементів то таке посилання мається на увазі «або еквівалент».
Замовником було здійснено закупівлю з розробки проектно-кошторисної документації та проведення експертизи кошторисної частини проектної документації по об'єкту: "Капітальний ремонт даху гуртожитку "Десна" за адресою: вул. Танкістів, 11Б в смт. Гончарівське Чернігівського району Чернігівської області (Закупівля: UA-2023-10-23-003899-a). Технічні та якісні характеристики відповідають проектному рішенню розробленому ФОП "ОВДІЄНКО ВАДИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ".
Очікувана вартість робіт по об’єкту: Капітальний ремонт даху гуртожитку "Десна" за адресою: вул. Танкістів, 11Б в смт. Гончарівське Чернігівського району Чернігівської області» (відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281) (код ДК 021:2015: 45260000-7 «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи») визначена відповідно до проектно-кошторисної документації, розробленої ФОП "ОВДІЄНКО ВАДИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт даху гуртожитку "Десна" за адресою: вул. Танкістів, 11Б в смт. Гончарівське Чернігівського району Чернігівської області». Експертиза проведена експертною організацією ТОВ «ПЕРША БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА» (додається). При визначенні очікуваної вартості було використано зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва (додається), згідно якого загальна кошторисна вартість будівництва складає 4682,088 тис.грн., у тому числі: будівельні роботи – 3378,532 тис.грн.; інші витрати – 65,977 тис.грн. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірингові послуги» та глави 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва з урахуванням ПДВ (вартість проектних робіт та кошти на здійснення авторського нагляду без ПДВ).