-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт частини підвальних приміщень з пристосуванням їх для використання як найпростішого укриття в будівлі Сумського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 16 «Сонечко» м. Суми, Сумської області за адресою: Сумська область, м.Суми, просп. Михайла Лушпи, 45
Завершена
4 814 792.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 48 147.92 UAH
мін. крок: 1% або 48 147.92 UAH
Номер:
acbec6fa9ba843e09c85eb3313df7b37
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-11-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.01.2024 00:00
Період моніторингу:
11.01.2024 15:35 - 02.02.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.01.2024 № 3-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 11.01.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 11.01.2024 № 3-З
Витяг з переліку процедур закупівель для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 7 UA-2023-11-17-007993-a 17.11.2023
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності надання відповіді на вимогу учасника щодо усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ «Будресурспостачання» та ПНВП «ПРОЕКТБУДІНВЕСТ», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 січня 2024 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмету закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції станом на дату проведення торгів (далі – Особливості); своєчасність надання відповіді на вимогу учасника щодо усунення порушення; розгляд тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю; відповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2024 рік Сумського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 16 «Сонечко» м. Суми Сумської області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 16.11.2023 № 4; вимога учасника щодо усунення порушення та відповідь Замовника на неї; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Будресурспостачання» (далі – ТОВ «Будресурспостачання») та приватного науково-виробничого підприємства «ПРОЕКТБУДІНВЕСТ» (далі – ПНВП «ПРОЕКТБУДІНВЕСТ»); протокольні рішення уповноваженої особи від 28.11.2023 № 6 та від 30.11.2023 № 7; договір підряду від 11.12.2023 № 29; пояснення та інформація, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
30.01.2024 15:26 - 03.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
30.01.2024 15:26
Запити/Пояснення
Номер:
ced37a731c0340d389498ac333090735
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
11.01.2024 17:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт частини підвальних приміщень з пристосуванням їх для використання як найпростішого укриття в будівлі Сумського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 16 «Сонечко» м. Суми, Сумської області за адресою: Сумська область, м. Суми, просп. Михайла Лушпи, 45» (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступних питань.
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін, цінові пропозиції, листування з учасникам ринку, анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо).
2. Пропоную надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
fb2d4122324a4b4585539df3bd813f1e
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
24.01.2024 14:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт частини підвальних приміщень з пристосуванням їх для використання як найпростішого укриття в будівлі Сумського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 16 «Сонечко» м. Суми, Сумської області за адресою: Сумська область, м. Суми, просп. Михайла Лушпи, 45» (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступних питань.
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Сумський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 16 «Сонечко» м. Суми Сумської області (далі – Замовник) відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Будресурспостачання» (протокольне рішення уповноваженої особи від 28.11.2023 № 6) у зв’язку з тим, що ТОВ «Будресурспостачання» у кошторисних розрахунках тендерної пропозиції визначило договірну ціну твердою, а не динамічною, як вимагав Замовник. При цьому, у наведеному протоколі Замовник зазначив, що «договірна ціна не є документом, щодо якого може надаватись повідомлення з вимогою щодо усунення невідповідностей в порядку пункту 43 Особливостей».
Відповідно до абзацу другого пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
З огляду на вищенаведене пропоную пояснити:
1. яким чином зміна виду договірної ціни (твердої або динамічної) призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо?
2. чому Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення до ТОВ «Будресурспостачання» з вимогою про усунення невідповідності, пов’язаної з видом договірної ціни, зокрема, з пропозицією подати окремий документ, який свідчив би, що вид договірної ціни «тверда» в документі «Договірна ціна» (файл «4_ДЦ_ДЦ.pdf» архівної папки «Кошторисні розрахунки.rar») необхідно вважати/замінити «динамічною»?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.