-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Овочі
Завершена
1 883 660.80
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
Номер:
b8a4929ee9c9426caea8b4d5306b680e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-09-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.02.2024 00:00
Період моніторингу:
09.02.2024 17:18 - 02.03.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.02.2024 № 9-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 14. UA-2023-11-17-006569-a 17.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції, чинній на момент проведення закупівлі, далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відокремленого підрозділу «Рівненська АЕС» Державного підприємства «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену заступником начальника відділу супроводу закупівель – уповноваженою особою 17.11.2023, вимогу про усунення порушення від 11.12.2023 № UA-2023-11-17-006569-a.c1 та рішення Замовника від 13.12.2023, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Михалевич Анатолій Сергійович (далі – ФОП Михалевич Анатолій Сергійович), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.12.2023 № 271 та від 07.12.2023 № 275, повідомлення про намір укласти договір від 07.12.2023, договір поставки від 19.12.2023 № 53-122-01-23-14161 (далі – Договір), укладений Замовником з ФОП Михалевич Анатолій Сергійович, повідомлення про внесення змін до договору від 06.02.2024 та додаткова угода від 02.02.2024 № 1 до Договору, звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 20.12.2023, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області оприлюднені в електронній системі закупівель 21.02.2024.
Період усунення порушень:
27.02.2024 18:12 - 02.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
27.02.2024 18:12
Запити/Пояснення
Номер:
b220b4c2cc1249209dd4baa3aeb9bb34
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.02.2024 12:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Овочі», за кодом ДК 021:2015: 03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи, очікуваною вартістю 1 883 660,80 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-17-006569-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
2. Просимо повідомити про стан виконання договору поставки від 19.12.2023 № 53-122-01-23-14161, укладеного між Замовником та Фізичною особою-підприємцем Михалевич Анатолій Сергійович (з наданням підтверджуючих документів: видаткових накладних, товарно-транспортних накладних, платіжних документів, тощо).
3. Також, просимо повідомити, чи були дотримані переможцем, Фізичною особою-підприємцем Михалевич Анатолій Сергійович, під час укладення договору вимоги абзацу другого пункту 17 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
6a36c6d7ea6348649a416e50ae922ad1
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 16.02.2024
Дата опублікування:
21.02.2024 12:37
Опис:
1. Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості повідомляємо, що відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів та відповідно до Положення про формування бюджету ДП «НАЕК «Енергоатом» ПЛ-Д.0.04.224-19. Запланована закупівля включається до річного плану закупівель, відповідно, закупівля здійснюється згідно річного плану. Закон України «Про публічні закупівлі» передбачає, що у річному плані закупівель замовник вказує розмір бюджетного призначення та/або очікувану вартість предмета закупівлі. Очікувана вартість закупівлі – це розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів. Очікувана вартість закупівлі 03220000 9 (Овочі) визначена відповідно до наказу ДП «НАЕК «Енергоатом» від 10.08.2021 № 01-760-н з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. Розрахунок очікуваної вартості закупівлі 03220000-9 (Овочі) було проведено методом порівняння ринкових цін, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни товарів, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Prozorro» тощо); 2) отримання цінових пропозицій від виробників, офіційних представників, дилерів та постачальників; 3) проведення підготовки даних для розрахунку очікуваної вартості закупівлі на підставі закупівельних цін попередніх періодів. За результатами вищезазначених досліджень було оформлено інформаційну довідку щодо визначення очікуваної вартості закупівлі з використанням зазначеної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі та усіх актуальних джерел інформації. Джерелом фінансування АТ «НАЕК «Енергоатом»» є власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі - https://old.energoatom.com.ua/e-procurement-years2023raes.html#november.
Додатки: - Запит комерційних пропозицій від 24.10.2023 № 20170/044.
- Комерційна пропозиція Лорві Н. В. від 30.10.2023.
- Комерційна пропозиція Мазаний В. В. від 25.10.2023 № 176/23.
- Комерційна пропозиція михалевич Ю. А.
- Інформаційна довідка щодо визначення очікуваної вартості закупівлі від 06.11.2023.
2. Щодо стану виконання договору поставки від 19.12.2023 № 53-122-01-23-14161, укладеного між замовником та фізичною особою-підприємцем Михалевичем Анатолієм Сергійовичем повідомляємо, що згідно умов вищезазначеного договору поставка виконується щотижнево протягом строку дії договору. Кількість та асортимент кожної партії та дата поставки товару визначається заявками замовника, які направляються замовником на електронну адресу постачальника не пізніше, ніж за 2 календарні дні до дати поставки. На даний момент замовником не було здійснено оплату за поставлений товар.
Додаток: Видаткові накладні до договору від 19.12.2023 № 53-122-01-23-14161.
3. Щодо дотримання переможцем, фізичною особою-підприємцем Михалевичем Анатолієм Сергійовичем під час укладення договору вимоги абзацу другого пункту 17 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами (далі - Особливості).
Абзацом 4 пункту 49 Особливостей, за результатом відкритих торгів замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється. Звертаємо вашу увагу на те, що законодавством не встановлено строку надання переможцем відповідної інформації, про те, виходячи зі змісту наведеної норми, така інформація надається перед укладенням договору про закупівлю. Таким чином, дана інформація повинна бути надана замовнику у встановлений для укладення договору строк. Крім того, конкретно не визначено, які саме документи, що підтверджують право підпису, в обов’язковому порядку надає переможець. Відповідно до частини 2 статті 207 Цивільного кодексу України правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо він підписаний його стороною (сторонами). Правочин, який вчиняє юридична особа, підписується особами, уповноваженими на це її установчими документами, довіреністю, законом або іншими актами цивільного законодавства. Зі змісту абзацу 2 наведеної норми ми бачимо, які документи чи інформація можуть визначати право підпису уповноваженої на це особи. Відповідно до пункту 13 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» від 15.05.2003 № 755-IV в Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб, зокрема: відомості про керівника юридичної особи та про інших осіб (за наявності), які можуть вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори, подавати документи для державної реєстрації тощо: прізвище, ім’я, по-батькові, дата народження, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта, інформація для здійснення зв’язку з керівником юридичної особи (телефон та /або адреса електронної пошти)), дані про наявність обмежень щодо представництва юридичної особи. Тобто інформацію щодо права підпису переможець закупівлі, і зокрема ФОП, може надати у вигляді відомостей з ЄДР. Оскільки законодавством не визначено, яким способом повинна надаватись відповідна інформація та/або документи, замовник та його контрагент можуть обрати зручний для себе спосіб надання такої інформації, наприклад, поштове відправлення службами доставки, електронне відправлення за допомогою електронної пошти чи завантаження інформації та/або документів в електронній системі закупівель відповідної процедури закупівлі.
З огляду на вищевикладене, ФОП Михалевич Анатолій Сергійович надав інформацію на виконання вимоги абзацу другого пункту 17 Особливостей шляхом завантаження відповідних документів у складі своєї пропозиції, а саме:
- витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.
- копію паспорту та довідки про присвоєння ІПН
- довідку щодо права підпису
- довідку про відсутність печатки.
У свою чергу замовником було здійснено перевірку достовірності наданої учасником інформації, оскільки Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців на момент проведення відповідної закупівлі був та залишається відкритим.