-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 - 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (послуги з проведення патологоанатомічних досліджень)
Закупівля проводиться відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», зі змінами
Завершена
1 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 14 000.00 UAH
Номер:
cd9b13ef61d040f487367f6a4a3c435b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-15-000165
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.01.2024 00:00
Період моніторингу:
15.01.2024 18:55 - 06.02.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.01.2024 № 11
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
30 UA-2023-11-17-004134-a 17.11.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерної пропозиції КНП «Обласне патологоанатомічне бюро» Житомирської обласної ради, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі – Особливості № 1178) чинних на дату проведення, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника (далі – ТД) від 23.11.2023 № 322, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію КНП «Обласне патологоанатомічне бюро» Житомирської обласної ради (далі - Переможець), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.11.2023 № 328, повідомлення про намір укласти договір від 29.11.2023, договір від 05.12.2023 № 0512, відповіді Замовника на запити від 16.01.2024 та від 29.01.2024, оприлюднені через електронну систему закупівель.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшла пропозиція єдиного учасника КНП «Обласне патологоанатомічне бюро» Житомирської обласної ради з остаточною ціною пропозицією 1 343 335,00 грн з ПДВ.
Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію учасника КНП «Обласне патологоанатомічне бюро» Житомирської обласної ради з ціною 1 343 335,00 грн з ПДВ.
Період усунення порушень:
06.02.2024 15:52 - 10.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
06.02.2024 15:52
Запити/Пояснення
Номер:
8550c22fa5b8456697270609347b466a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.01.2024 09:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.01.2024 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
34cea81d6d564669848fa0010094d41d
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
19.01.2024 16:41
Опис:
1.Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, визначенння його очікуваної вартості проводилось із застосуванням НАКАЗУ МІНЕКОНОМІКИ ВІД 18.02.2020 № 275 "ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПРИМІРНОЇ МЕТОДИКИ ВИЗНАЧЕННЯ ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ", в декілька етапів:
1. Визначення потреби в товарах
2. Формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик
3. Аналіз ринку.
4.Визначення вимог до умов поставки і оплати.
5. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі - методом порівняння ринкових цін (на основі актуальних цін з пропозицій постачальників, які здійснюють реалізацію даних послуг, що додаються).
Внаслідок проведеної поетапної роботи було визначено очікувану вартість закупівлі 1400000 грн та визначено технічне завдання (характеристики предмета закупівлі), зазначені в Додатку №2 до Тендерної документації закупівлі. Наведене підтверджується доданими документами, прикріпленими в сканованому вигляді в доповнення до даної відповіді.
2. Посилання на сайт: https://novtmo.weblium.site/zakupivli
Номер:
2456033ef7664c8d8de0a4b8539c615b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
29.01.2024 17:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.02.2024 00:00
Опис:
Виходячи з наданих Замовником пояснень від 19.01.2024 на запит Північного офісу Держаудитслужби від 16.01.2024 року просимо надати документальне підтвердження визначення очікуваної вартості, зокрема запити комерційних пропозицій (не менше трьох) на момент оголошення процедури закупівлі та інші документи, що свідчать про аналіз ринку цін.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
db297d5a2a7d43439d0ed69d383c74d0
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
01.02.2024 15:04
Опис:
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, визначенння його очікуваної вартості проводилось із застосуванням НАКАЗУ МІНЕКОНОМІКИ ВІД 18.02.2020 № 275 "ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПРИМІРНОЇ МЕТОДИКИ ВИЗНАЧЕННЯ ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» .
. Аналіз ринку та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі проводилось методом порівняння ринкових цін шляхом обробки інформації про ціни послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі в електронній системі закупівель "Prozorro" .
Також було опрацьовано пропозиції постачальників аналогічних послуг (додаються).
Внаслідок проведеної поетапної роботи було визначено очікувану вартість закупівлі 1400000 грн та визначено технічне завдання (характеристики предмета закупівлі), зазначені в Додатку №2 до Тендерної документації закупівлі. Наведене підтверджується доданими документами, прикріпленими в сканованому вигляді в доповнення до даної відповіді.