-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт вулиці М. Заньковецької з перехрестям вулиці 28-го червня та облаштуванням пішохідної зони в м. Чернівці (відновлення елементів благоустрою)
Завершена
48 108 835.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 240 544.18 UAH
мін. крок: 0.5% або 240 544.18 UAH
Номер:
f246ccea714949a0b72dd5574f3dfe5d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-10-000076
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.01.2024 00:00
Період моніторингу:
10.01.2024 21:53 - 01.02.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.01.2024 № 2
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 10.01.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 10.01.2024 № 2
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
30 UA-2023-11-17-000524-a 17.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" встановлено порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства встановлено порушення вимог пункту 83 Постанови № 668.
За результатами аналізу були питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, надання роз’яснень щодо тендерної документації, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання вимог Постанова № 710, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового закупівель (у разі наявності таких порушень): контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо приведення у відповідність Договору до вимог пункту 83 Постанови № 668, а також забезпечити недопущення виявлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 січня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, Тендерну документацію по предмету закупівлю Капітальний ремонт вулиці М. Заньковецької з перехрестям вулиці 28-го червня та облаштуванням пішохідної зони в м. Чернівці (відновлення елементів благоустрою) Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (далі- Тендерна документація), затверджену Рішенням уповноваженої особи ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) від 17.11.2023 року, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 21 листопада 2023 року та відповідь Замовника від 24 листопада 2023 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" (далі – ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР", Учасник, Переможець), вимога про усунення невідповідностей до 29 листопада 2023 року, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою з питань публічних закупівель ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 29.11.2023 року, яким зокрема вирішено визначити переможцем процедури закупівлі ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР", повідомлення про намір укласти договір від 29 листопада 2023 року, договір підряду від 29.12.2023 року №680 (далі – Договір), запит Північно-східного офісу Держаудитслужби про надання пояснень від 12.01.2024 року, наданий через електронну систему закупівель та пояснення Замовника від 16.01.2024 року.
Моніторингом розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" встановлено, що відповідно пункту 5 «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників, підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» Розділ 3. ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ Тендерної документації зокрема передбачено: «..Учасник подає, як частину його тендерної пропозиції, документи, що підтверджують відповідність Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам, згідно з Додатком 3 до тендерної документації.…»
Так, у пункті 1.3.1 «Документи про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)» Додатку 3 «Перелік документів, які надаються учасником процедури закупівлі для підтвердження відповідності тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам» Тендерної документації передбачено: «..Інформаційна довідка за формою таблиці 3 (наведено нижче) стосовно наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Аналогічним вважається договір, укладений із замовником* протягом останніх 4 років від дати, що передує даті оголошення даної процедури закупівлі, на будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт вулиці, дороги, проїзної частини».
В графах 5 та 6 таблиці 3 встановлено вимогу: «Найменування робіт відповідно до підпункту 1.3.1., що виконувались за договором» та «Посилання на акт (акти) виконаних будівельних робіт (КБ2в) (вказується назва файлу, де розміщено документ, та номер сторінки даного документа, де відображено вид робіт, що вимагається відповідно до підпункту 1.3.1.)».
Учасником оприлюднено довідку від 21.11.2023 №8365 (25_довідка досвід.pdf) за формою таблиці 3, проте графи 5 та 6 вказаної таблиці не заповнені згідно вимог Додатку 3 Тендерної документації, а зазначено у відповідних графах: «в зв’язку з відсутністю вимоги щодо видів робіт у додатку 3 дану колонку не заповнюємо».
Однак, інформація для заповнення графи 5 таблиці 3 Додатку 3 до тендерної документації зокрема міститься в пункті 1.1 оприлюдненого Учасником договору №3 від 20.07.2020 року, найменування робіт - «Капітальний ремонт вул. Тарнавського (від проспекту Злуки до вул. Київської) в м. Тернополі» (ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). Також Учасником оприлюднено акти приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), файл «27-28_Довідки та акти до договору №3.pdf», в якому міститься інформація для заповнення в графі 6 таблиці 3 Додатку 3 Тендерної документації.
При цьому, на порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР», що вимагалися на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним у Додатку 3 до тендерної документації, тим самим не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності.
Моніторингом відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства встановлено порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі – Постанова КМУ № 668).
Пунктом 83 Постанови КМУ № 668, передбачено що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Сторони узгоджують план фінансування будівництва у порядку, визначеному договором.
Однак, на порушення пункту 83 Постанови №668 договір підряду від 29.12.2023 року №680 не містить план фінансування робіт.
Період усунення порушень:
30.01.2024 21:46 - 14.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
30.01.2024 21:46
Оскарження висновку в суді
Опис:
Замовником оскаржено висновок органу державного фінансового контролю у судовому порядку.
Дата публікації:
09.02.2024 16:02
Дата відкриття провадження:
09.02.2024 00:00
Номер відкриття провадження:
600/616/24-а
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
89e33b6d11034c98b43492084cb2b98e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.01.2024 15:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі Капітальний ремонт вулиці М.Заньковецької з перехрестям вулиці 28-го червня та облаштуванням пішохідної зони в м. Чернівці (відновлення елементів благоустрою) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель UA-2023-11-17-000524-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
• Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)?
• Згідно пункту 2 «Строк укладення договору» Тендерної документації Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. Договір з переможцем закупівлі укладено 29.12.2023 року. Повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 29 листопада 2023 року. В чому полягала необхідність продовження строку для укладення договору?
• Відповідно Додатку 3 Тендерної документації передбачено Перелік документів, які надаються учасником процедури закупівлі для підтвердження відповідності тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам, зокрема у пункті 1.3.1 визначено: «.Інформаційна довідка за формою таблиці 3 (наведено нижче) стосовно наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)..». Учасником оприлюднено довідку від 21.11.2023 №8365 (25_довідка досвід.pdf) за формою таблиці 3, проте графи 5 та 6 вказаної таблиці не заповнені згідно вимог Додатку 3 Тендерної документації. Чому Замовником закупівлі не було встановлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції?
• Пунктом 83 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 р. №668 (далі -- Постанови №668), передбачено що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Сторони узгоджують план фінансування будівництва у порядку, визначеному договором. Яким чином виконано вищезазначену умову пункту 83 Постанови №668?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
6216f0170f7e4ee9a0853cdd5b70e57e
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
16.01.2024 14:38
Опис:
На запит про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі за предметом «Капітальний ремонт вулиці М. Заньковецької з перехрестям вулиці 28-го червня та облаштуванням пішохідної зони в м. Чернівці (відновлення елементів благоустрою)» (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель - UA-2023-11-17-000524-a) повідомляємо про наступне.
Стосовно обґрунтування
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі виготовленої проєктної документації.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі оприлюднено на офіційному веб-порталі Чернівецької міської ради за наступним посиланням https://city.cv.ua/mt/publichni-zakupivli/publichni-zakupivli-departament-infrastrukturi-ta-blagoustroyu (в полі пошуку необхідно ввести номер закупівлі - UA-2023-11-17-000524-a).
Стосовно продовження строку для укладення договору про закупівлю
Строк для укладення договору про закупівлю продовжено до 60 днів у зв’язку з необхідністю перевірки великого обсягу наданих переможцем процедури закупівлі кошторисних документів на підставі службової записки начальника управління капітального будівництва та ремонту від 14.12.2023р. № 23/01-08-9472.
Стосовно довідки про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Відповідно до підпункту 1.3.1. розділу 1 додатку 3 до тендерної документації учасник процедури закупівлі на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) надає інформаційну довідку за формою таблиці 3 (наведено нижче) стосовно наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Аналогічним вважається договір, укладений із замовником* протягом останніх 4 років від дати, що передує даті оголошення даної процедури закупівлі, на будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт вулиці, дороги, проїзної частини.
У графі 5 таблиці 3 зазначається найменування робіт відповідно до підпункту 1.3.1., що виконувались за договором, а у графі 6 таблиці 3 зазначається посилання на акт (акти) виконаних будівельних робіт (КБ2в) (вказується назва файлу, де розміщено документ, та номер сторінки даного документа, де відображено вид робіт, що вимагається відповідно до підпункту 1.3.1.).
Водночас, оскільки підпунктом 1.3.1. розділу 1 додатку 3 до тендерної документації за процедурою закупівлі № UA-2023-11-17-000524-a не встановлено конкретних видів робіт, виконання яких повинен підтвердити учасник процедури закупівлі, переможцем процедури закупівлі – ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» у графах 5,6 довідки про наявність досвіду виконання аналогічного договору (файл під назвою «25_довідка досвід.pdf») зазначено наступне: «В зв’язку із відсутністю вимоги щодо видів робіт у додатку 3 дану колонку не заповнюємо», що цілком задовольняє вимоги тендерної документації. Це підтверджується відсутністю вимоги в підпункті 1.3.2. розділу 1 додатку 3 до тендерної документації стосовно необхідності надання учасником процедури закупівлі сканкопій актів виконаних будівельних робіт (КБ2в).
Стосовно плану фінансування
Повідомляємо, що план фінансування робіт відображено у пункті 3.3. проекту договору, яким встановлюється ліміт асигнувань на 2023 рік (вказується сума фактично виділених Замовнику на дату укладення договору асигнувань). Обсяг робіт, які підрядник повинен виконати в межах даного ліміту у 2023 році, передбачається календарним планом-графіком виконання робіт та проектно-кошторисною документацією по даному об’єкту капітального ремонту. Даний ліміт коригується залежно від наявного в Замовника фінансування на поточний чи наступні періоди дії Договору.