-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Роботи по предмету: "капітальний ремонт котельні із заміною котлів загальною потужністю 600 кВт (усунення аварійної ситуації) Вільховецької загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів, за адресою: вул.Центральна,77, с.Вільховець, Чортківського району, Тернопільської області".
Завершена
1 170 556.80
UAH з ПДВ
Номер:
b86bdafea4134f59b1ef121aacd1ff2d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-12-13-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.12.2023 00:00
Період моніторингу:
13.12.2023 13:09 - 04.01.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.12.2023 № 41-З
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами), доручення Держаудитслужби України від 04.12.2023 № 003100-18/13979-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА
Додаток
до наказу від 13.12.2023
№ 41-З
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. Мельнице-Подільська селищна рада UA-2023-11-16-018005-a 16.11.2023 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, внесення інформації про закупівлі до річного плану, своєчасності та повноти оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявність підстав укладання договору без застосування електронної системи закупівель та обґрунтування здійснення закупівлі (у разі якщо вимагається відповідно до законодавства про закупівлі), оприлюднення договору про закупівлю та додатків до нього надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 січня 2024 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, внесення інформації про закупівлі до річного плану, своєчасності та повноти оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявність підстав укладання договору без застосування електронної системи закупівель та обґрунтування здійснення закупівлі (у разі якщо вимагається відповідно до законодавства про закупівлі), оприлюднення договору про закупівлю та додатків до нього надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) Мельнице-Подільської селищної ради (далі – Замовник) на 2023 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель від 16.11.2023, протокол розкриття тендерних пропозицій, договір №140 від 07.11.2023, додаткова угода № 1 від 13.12.2023, відповідь замовника на запит про надання пояснення від 26.12.2023.
Період усунення порушень:
02.01.2024 13:05 - 06.01.2024 00:00
Дата публікації висновку:
02.01.2024 13:05
Запити/Пояснення
Номер:
9f00ee51f24f422ba552093a3dc665b0
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
21.12.2023 15:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Роботи по предмету: «капітальний ремонт котельні із заміною котлів загальною потужністю 600 кВт (усунення аварійної ситуації) Вільховецької загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів, за адресою: вул.Центральна,77, с.Вільховець, Чортківського району, Тернопільської області»» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-16-018005-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання: Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено його очікувану вартість? Крім того прошу надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
1b536ea2288946e7b6afb1a483d69047
Назва:
відповідь на звернення
Дата опублікування:
26.12.2023 18:01
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту. Повідомляємо, що замовником повністю дотримано норм постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016р. №710 (далі-постанова №710). Зокрема, було виконано вимоги щодо розроблення для закупівлі обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (додається), яке не підлягає оприлюдненню відповідно до пп.1 п. 4 постанови №710, яким РЕКОМЕНДОВАНО органам місцевого самоврядування забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Враховуючи те, що немає прямого обов’язку для замовника-органа місцевого самоврядування оприлюднювати таке обґрунтування, а також враховуючи те, що закупівля здійснювалась без використання електронної системи закупівель (відповідно до п.11 постанови КМУ від 12.10.2022р.№1178), звертаємо вашу увагу на те, що замовником повністю дотримано норм чинного законодавства під час здійснення закупівлі.