-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Система флюороскопічна рентгенівська загального призначення пересувна, цифрова із С-аркою код ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини, код НК 024:2023: 37646 Система флюороскопічна рентгенівська загального призначення пересувна цифрова
Завершена
9 541 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 47 707.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 47 707.50 UAH
Номер:
9d9dd4abeb3842d3bdb9a63a62b01c33
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-19-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.01.2024 00:00
Період моніторингу:
22.01.2024 10:13 - 13.02.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.01.2024 № 4
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 09.01.2023 №003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 19.01.2024 № 4.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2023-11-16-016463-a 16.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 січня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального підприємства «Дніпровський обласний клінічний онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради (далі – Замовник) UA-P-2023-11-16-006290-a на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджена рішенням уповноваженої особи протокол від 16.11.2023 № 140-з), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «Укр Мед Сервіс»; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 27.11.2023 № 140-п про визначення переможця та про намір укласти договір; повідомлення про намір укласти договір від 27.11.2023; Договір № 192 від 05.12.2023; пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 25.01.2024.
Період усунення порушень:
30.01.2024 15:53 - 03.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
30.01.2024 15:53
Запити/Пояснення
Номер:
7ee5bfe1482c43cd8a12d4ae6b8155ad
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
22.01.2024 10:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Система флюороскопічна рентгенівська загального призначення пересувна, цифрова із С-аркою код ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини, код НК 024:2023: 37646 Система флюороскопічна рентгенівська загального призначення пересувна цифрова» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-16-016463-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі;
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
3. Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання переможцем вимог частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
f4fce35124a7459cba4e00725368bc86
Назва:
ПОЯСНЕННЯ щодо закупівлі UA-2023-11-16-016463-a
Дата опублікування:
25.01.2024 16:58
Опис:
Державній аудиторській службі України
Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Замовник: Комунальне підприємство «Дніпровський обласний клінічний онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради»
49055, Україна, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Гавриленка, 1
код ЄДРПОУ 02007265
Номер засобу зв’язку: +380975583262, e-mail: dokod.tender@gmail.com
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-16-016463-a
ID моніторингу: UA-M-2024-01-19-000045
ПОЯСНЕННЯ
щодо закупівлі UA-2023-11-16-016463-a
Уповноваженою особою Комунального підприємства «Дніпровський обласний клінічний онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради» (далі - КП «ДОКОД» ДОР») розглянуто Ваш Запит замовнику на пояснення від 2024-01-22 10:50:57, який отримано с системі Prozorro та повідомляємо наступне.
16 листопада 2023 КП «ДОКОД» ДОР» було опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями про закупівлю Система флюороскопічна рентгенівська загального призначення пересувна, цифрова із С-аркою код ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини, код НК 024:2023: 37646 Система флюороскопічна рентгенівська загального призначення пересувна цифрова з очікуваною вартістю 9 541 500 грн. (далі Закупівля).
1. Очікувана вартість закупівлі була розрахована у відповідності до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі Методика).
Для розрахунку очікуваної вартості Закупівлі був використаний метод порівняння ринкових цін, який передбачений абзацем другим пункту 1 розділу III Методики.
Мною, як уповноваженою особою КП «ДОКОД» ДОР» було отримано три комерційні пропозиції на підставі яких і була розрахована очікувана вартість, згідно формул зазначених в абзаці 16 та 17 пункту 1 розділу ІІІ Методики (розрахунок вартості та комерційні пропозиції додаються).
2. На сторінці веб-сайту не розміщувалось обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надаю інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання переможцем вимог частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю:
- Довідку щодо повноваження на підписання договору про закупівлю Директора Товариства з обмеженою відповідальністю «УКР МЕД СЕРВІС» Калмиковій Оксані Анатоліївні: вих. № 1577 від 28.11.2023 року (довідка додається);
- Рішення № 2/21-23 Загальних зборів учасників від 21 листопада 2023 року де розглядались питання (додається):
- про погодження участі Товариства з обмеженою відповідальністю «УКР МЕД СЕРВІС» у закупівлі відкритих торгів з особливостями та аукціоні процедурі Закупівлі;
- про надання Директору Товариства з обмеженою відповідальністю «УКР МЕД СЕРВІС» Калмиковій Оксані Анатоліївні згоду та повноваження на участь у вищеназваній процедурі від імені організації.
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
- Копія ліцензії: Серія АА № 006086, № ОВ 040323 (Державна інспекція ядерного регулювання України) Товариства з обмеженою відповідальністю «УКР МЕД СЕРВІС» на право впровадження діяльності: використання джерел іонізуючого випромінювання.
Додатково повідомляємо, що уповноважена особа КП «ДОКОД» ДОР» при здійсненні закупівель суворо дотримується вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей, в тому числі і принципів здійснення публічних закупівель.
Додатки:
- розрахунок очікуваної вартості;
- комерційні пропозиції;
- довідка щодо повноваження на підписання договору та рішення № 2/21-23 Загальних зборів учасників;
- копія ліцензії на право впровадження діяльності.