-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція частини водогону від смт.Казанка до с.Володимирівка: відгалуження до с. Миколаївка Казанківського групового водопроводу Казанківського району Миколаївської області. Коригування (код ДК 021:2015 - 45454000-4: Реконструкція)
Завершена
7 407 586.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 74 075.87 UAH
мін. крок: 1% або 74 075.87 UAH
Номер:
eb3c30062a4f42eeb88cc85319cace4e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-02-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.02.2024 00:00
Період моніторингу:
02.02.2024 15:29 - 24.02.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.02.2024 №13-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,дорученням Державної аудиторської служби України від 09 січня 2024 року №003100-18/303-2024,
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Сергій КОЛІСНИК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 02.02.2024 №13-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1. UA-2023-11-15-017338-a 15.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 11 частини 1 статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань щодо внесення змін до договору та їх оприлюднення вимог підпункту 4 пункту 19 Постанови №1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Регіонального офісу водних ресурсів у Миколаївській області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 15 листопада 2023 року (протокол від 15 листопада 2023 року №15/11/2-УО), тендерну пропозицію ТОВ «Гранд-Строй-Альянс», протокол розкриття тендерних пропозицій, вимогу про усунення невідповідностей до 22:57 год. 01 грудня 2023 року, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02 грудня 2023 року №02/12/1-УО, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, договір від 08 грудня 2023 року №815, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 11 грудня 2023 року, додаткову угоду від 29 грудня 2023 року №1 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 14 лютого 2024 року через електронну систему закупівель.
Відповідно до вимог частини 5 статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Під час здійснення моніторингу закупівлі Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (далі – Управління) 08 лютого 2024 року звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації та відповідних документів з питань що є предметом цього моніторингу, однак Замовник на зазначений запит оприлюднив свою відповідь 14 лютого 2024 року з порушенням встановленого строку (понад три робочі дні з дня оприлюднення запиту), чим порушив вимоги частини 5 статті 8 Закону.
Відповідно до пункту 3 Постанови №1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Постанови №1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Згідно із нормами підпункту 4 пункту 19 Постанови №1178 істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Так, моніторингом установлено, що Замовник 08 грудня 2023 року уклав з переможцем торгів ТОВ «Гранд-Строй-Альянс» (далі – Підрядник) договір про закупівлю №815 (далі – Договір), згідно з яким Підрядник зобов’язується відповідно до умов Договору, виконати роботи з реконструкції частини водогону від смт. Казанка до с. Володимирівка: відгалуження до с. Миколаївка Казанківського групового водопроводу Казанківського району Миколаївської області. Коригування.
Згідно із пунктом 2.1. Розділу 2. «Строк виконання робіт (будівництво об’єкту)» Договору визначено, що початок і закінчення робіт визначається календарним графіком виконання робіт, який є невід’ємною частиною Договору (додаток 2). Відповідно до календарного графіка строк виконання робіт встановлено до 29 грудня 2023 року.
Водночас, Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2023 року, але в будь якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань (пункт 16.2. Розділу 16. «Строк дії договору» Договору).
При цьому уже 29 грудня 2023 року Замовник укладає з Підрядником додаткову угоду №1 (далі – Додаткова угода №1), якою до умов Договору внесені зміни, зокрема до пункту 3.1., а саме викладено його в новій редакції: «договірна ціна робіт на основі кошторису, що є невід’ємною частиною Договору, є динамічною, і складає 7389120,0 грн в тому числі: 2023 рік – 6244297,70 грн, 2024 рік – 1144822,30 грн».
А також Додатковою угодою №1 внесено зміни до додатків, а саме: договірної ціни, календарного графіку виконання робіт та плану фінансування, в яких зазначено завершення виконання робіт у жовтні 2024 року.
На запит Управління про надання пояснень, зокрема щодо документального підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку виконання зобов’язань за Договором та строку його дії у 2024 році, Замовник зазначив, що внесення змін додатковою угодою від 29 грудня 2023 року №1 відбулося за проханням Підрядника перенести частину робіт, які не можливо було виконати у зв’язку з погодними умовами.
У листі Підрядника від 22 грудня 2023 року №22122023/1 зазначено, що значні опади спричинили порушення структури та розмив ґрунту, що не уможливлює виконання робіт важкою технікою у відповідності до ДСТУ-Н Б В.2.1-28:2023 Настанови щодо проведення земляних робіт, улаштування основ та спорядження фундаментів (СНиП 3.02.01-87, МОD) з демонтажу залізобетонних напірних труб діаметром 600 мм та демонтажу сталевих водопровідних труб з гідравлічним випробуванням, діаметр труб 500 мм. Складні погодні умови збільшують час необхідний для виконання інших робіт, а саме укладання трубопроводів із поліетиленових труб відповідно до ДСТУ-Н Б В.2.5-40:2009 Інженерне обладнання будинків і споруд. Зовнішні мережі та споруди. Проектування та монтаж мереж водопостачання та каналізації з пластикових труб. На підтвердження надано лист Миколаївського обласного центру гідрометеології від 22 грудня 2023 року №9913-05/08-417.
Слід зазначити, що згідно з інформацією вказаною у листі Миколаївського обласного центру гідрометеології від 22 грудня 2023 року №9913-05/08-417 про погодні умови за період з 08 грудня по 21 грудня 2023 року спостерігались опади протягом 9 днів, а строк виконання робіт Додатковою угодою №1 продовжено до жовтня 2024 року.
Водночас, процедура закупівлі Замовником оголошена 15 листопада 2023 року, при цьому Підрядником у складі тендерної пропозиції надано гарантійні листи від 22 листопада 2023 року №22/11-15 («Файл 5. рdf») та від 01 грудня 2023 року №01/12/2023-1 («Лист – гарантія щодо якості робіт. рdf»), в яких він гарантував надання послуг якісно, у кількості та терміни встановлені Замовником, а також надано проєкт договору, в якому зазначено строк виконання робіт до 31 грудня 2023 року.
Виходячи з вищевикладеного, Підрядник погодився з умовами проєкту договору, а також усвідомлював строки закінчення робіт до 31 грудня 2023 року.
Поряд із цим, у підпункті 3 пункту 18.1 розділі 18 «Інші умови договору» Договору визначено, що істотні умови договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Форма документального підтвердження об’єктивних обставин визначатиметься Замовником у момент виникнення об’єктивних обставин (з огляду на їхні особливості) з дотриманням чинного законодавства.
Відповідно до норм пункту 15.1. Розділу 15. «Обставини непереборної сили» Договору сторони звільняються від відповідальності за часткове чи повне невиконання своїх зобов’язань за договором якщо це сталося внаслідок випадку або непереборної сили (форс-мажор), в тому числі: повінь, землетрус та інші стихійні лиха, військові дії, страйки, якщо ці обставини безпосередньо впливають на виконання цього договору. Строки виконання сторонами своїх зобов’язань продовжуються на час тривання обставин форс-мажор.
Пунктом 15.3. Розділу 15. «Обставини непереборної сили» Договору визначено, що обставини, які звільняють сторони від відповідальності, повинні бути підтверджені відповідною Торгово-промисловою палатою, відповідним органом державної влади або місцевого самоврядування.
Отже, враховуючи вищевикладене, листи Підрядника від 22 грудня 2023 року №22122023/1 та Миколаївського обласного центру гідрометеології від 22 грудня 2023 року №9913-05/08-417 з урахуванням пояснень Замовника, не можуть бути достатнім документальним підтвердженням об’єктивних обставин, у тому числі обставин непереборної сили та виконання зобов’язань аж до жовтня 2024 року.
Зважаючи на зазначене, Додаткова угода №1 до Договору укладена з порушенням вимог підпункту 4 пункту 19 Постанови №1178.
Відповідно до вимог абзацу 10 пункту 19 Постанови №1178 у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених пунктом 19 Постанови №1178, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням Постанови №1178.
Також, відповідно до пункту 11 частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема: повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною 5 статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін.
Водночас моніторингом установлено, що Замовником повідомлення про внесення змін до Договору про закупівлю згідно з Додатковою угодою №1 не оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу протягом трьох робочих днів з дня внесення змін, чим не дотримано вимоги пункту 11 частини 1 статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
26.02.2024 16:09 - 12.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
26.02.2024 16:09
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-11-15-017338-a повідомляємо, що Регіональним офісом водних ресурсів у Миколаївській області буде здійснено заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому.
Додатково повідомляємо, що призначити та провести службове розслідування, за результатами якого буде можливість притягнути до відповідальності винну у допущених порушеннях особу, на даний час неможливо, оскільки уповноважена особа, яка допустила порушення, вказані у висновку, у Регіональному офісі водних ресурсів у Миколаївській області наразі вже не працює.
Дата публікації звіту:
04.03.2024 15:56
Запити/Пояснення
Номер:
2e37d1ed55fd48e3823476b792cde571
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
08.02.2024 17:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції частини водогону від смт. Казанка до с. Володимирівка: відгалуження до с. Миколаївка Казанківського групового водопроводу Казанківського району Миколаївської області. Коригування (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-11-15-017338-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі?
3. Яким чином учасником ТОВ «Гранд-Строй-Альянс», якого обрано переможцем, виконано вимоги тендерної документації щодо надання:
- довідки у довільній формі, в якій зазначено дані про наявність дозвілу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки, та/або ліцензії на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням, необхідних для виконання видів робіт, які передбачається доручити субпідряднику/субпідрядникам (пункт 1.7 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації);
- дилерського сертифікату або договору, щодо їх вироблення з подальшою реалізацією замовнику щодо підтвердження наявності необхідних основних матеріалів (труб) для виконання робіт (додаток 2 тендерної документації)?
4. Надайте пояснення щодо визначення переможцем торгів ТОВ «Гранд-Строй-Альянс» з огляду на те, що у пункті 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено: «Тип Договірної ціни (пропозиції Учасника) «динамічна», при розрахунку договірної ціни Учасник керується Настановою з визначення вартості будівництва, затвердженою наказом Міністерства розвитку громад та територій України №281 від 01 листопада 2021 року та іншими діючими нормативними актами. При цьому, учасником ТОВ «Гранд-Строй-Альянс» до складу ціни пропозиції (договірної ціни) не включено кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, що не відповідає пункту 5.33 Настанови з визначення вартості будівництва.
5. Чому при внесенні змін до договору від 08 грудня 2023 року №815 (далі – Договір) додатковою угодою від 29 грудня 2023 року №1 в електронній системі закупівель не оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю?
6. Чи виконано умови Договору ТОВ «Гранд-Строй-Альянс» щодо виконання робіт до 31 грудня 2023 року (надайте документальне підтвердження)?
7. Надайте пояснення щодо внесення змін додатковою угодою від 29 грудня 2023 року №1 та документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку виконання зобов’язань за Договором та строку його дії у 2024 році, з огляду на те, що у пункті 16.2 Договору зазначено, що договір набуває чинності з моменту його підписання сторонами і діє до 31 грудня 2023 року, але в будь-якому випадку – до повного виконання сторонами своїх зобов’язань. Згідно з пунктом 2.3 Договору визначено, що строки виконання робіт можуть змінюватися із внесенням відповідних змін у Договір у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі форс-мажорних обставин, затримки фінансування витрат замовника за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної у Договорі (надайте відповідні документальні підтвердження щодо внесення змін до договору)?
Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
e06667fc78284c348ab8541ddb7cc174
Назва:
Пояснення на запит від 08.02.2024 року
Дата опублікування:
14.02.2024 14:21
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції частини водогону від смт. Казанка до с. Володимирівка: відгалуження до с. Миколаївка Казанківського групового водопроводу Казанківського району Миколаївської області. Коригування (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-11-15-017338-a ) Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Замовник надає пояснення на запит від 08.02.2024 .року
1. Надайте інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено відповідно до розробленого та затвердженого робочого проекту Реконструкція частини водогону від смт.Казанка до с.Володимирівка: відгалуження до с. Миколаївка Казанківського групового водопроводу Казанківського району Миколаївської області. Коригування) та згідно експертного звіту (позитивний) ТОВ «УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП» №0268/1-4299-23/УЕГ/А від 16 жовтня 2023 року.
Розмір бюджетного призначення: 7 407 586,60 грн., КЕКВ: 3142 — Реконструкція та реставрація інших об’єктів згідно проекту Реконструкція частини водогону від смт.Казанка до с.Володимирівка: відгалуження до с. Миколаївка Казанківського групового водопроводу Казанківського району Миколаївської області. Коригування) та згідно експертного звіту (позитивний) ТОВ «УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП» №0268/1-4299-23/УЕГ/А від 16 жовтня 2023 року.
Обсяг закупівлі наведено в додатку 2 тендерної документації.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до робочого проекту Реконструкція частини водогону від смт.Казанка до с.Володимирівка: відгалуження до с. Миколаївка Казанківського групового водопроводу Казанківського району Миколаївської області. Коригування (експертний звіт (позитивний) ТОВ «УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП» №0268/1-4299-23/УЕГ/А від 16 жовтня 2023 року), потреб регіонального офісу водних ресурсів у Миколаївській області та норм чинного законодавства і зазначені в тендерній документації разом з додатками до неї, оголошенні про проведення відкритих торгів.
Інформація щодо необхідних технічних, якісних та кількісних вимог до предмета закупівлі (технічне завдання) на роботи Реконструкція частини водогону від смт.Казанка до с.Володимирівка: відгалуження до с. Миколаївка Казанківського групового водопроводу Казанківського району Миколаївської області. Коригування (код ДК 021:2015:45454000-4: Реконструкція) наведені у додатку 2 тендерної документації.
Роботи передбачається виконувати на території від смт. Казанка до с. Володимирівка: відгалуження до с. Миколаївка Казанківського групового водопроводу Казанківського району Миколаївської області.
Класс наслідків (відповідальності) – СС2.
Роботи мають виконуватись у відповідності до проєктно-кошторисної документації, діючих в Україні державних будівельних норм, стандартів і правил. Якість матеріалів, виробів і конструкцій, що будуть застосовуватися в процесі виконання робіт, повинна відповідати вимогам відповідних діючих норм і стандартів та робочого проекту.
Строк гарантії на виконані роботи становить не менше 10 (десять) років з дати приймання робіт у повному обсязі замовником: з моменту підписання сторонами акту приймання виконаних робіт, про що учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати окремий відповідний лист-гарантію.
Підрядник несе повну відповідальність за дотримання персоналом правил техніки безпеки та протипожежної безпеки, у відповідності до вимог діючого законодавства, про що учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати окремий відповідний лист-гарантію.
Підрядник виконує усі види робіт згідно робочого проекту та відповідно до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво».
Підрядник несе відповідальність за поведінку своїх працівників під час виконання робіт, передбачених даним Договором, дотримання ними правил техніки безпеки; вимог Закону України «Про охорону праці» та діючих нормативно-правових актів з охорони праці; вимог і нормативів екологічної безпеки; правил пожежної безпеки; санітарно-гігієнічних норм; правил електробезпеки.
Підрядник несе матеріальну відповідальність за збереження товарно-матеріальних цінностей, їх пошкодження та знищення при виконанні робіт. Ризик випадкових пошкоджень або знищення матеріалів, устаткування механізмів, іншого майна в період виконання робіт лежить на Підряднику.
Придбання всіх матеріальних ресурсів, конструкцій та виробів, необхідних для виконання робіт, передбачених технічним завданням, покладається на Підрядника. Вартість всіх матеріальних ресурсів повинна бути врахована в договірній ціні.
Підрядник забезпечує виконання вимог природоохоронного законодавства та самостійно виконує комплекс необхідних для цього заходів.
Всі застосовувані, в ході виконання робіт, матеріали оформляються актом разом з іншими документами повинні бути сертифіковані в Україні (якщо такі підлягають сертифікації).
На усі види будівельних відходів, отриманих в результаті діяльності Підрядника при виконанні робіт, є власністю Підрядника з моменту їх утворення. Вся відповідальність за їх подальше використання, включаючи виконання вимог природоохоронного законодавства України, покладається на Підрядника.
Після проведення робіт обов’язкове прибирання будівельних відходів за рахунок Підрядника. Доставка матеріалів та робітників на місце виконання робіт здійснюється Підрядником самостійно та за свій рахунок.
В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз "або еквівалент".
При розрахунку ціни пропозиції заміна будівельних машин і механізмів, необхідних для виконання робіт, можлива лише при відповідному технічному та економічному обґрунтуванні, яке надається у складі тендерної пропозиції.
Усі учасники у складі своєї пропозиції повинні надати гарантійний лист про те, що усі матеріали, які будуть використані при виконанні робіт будуть якісними та відповідають усім стандартам якості.
Для підтвердження наявності необхідних основних матеріалів (труб) для виконання робіт, учасник у складі пропозиції повинен надати Дилерській сертифікат з гарантійним листом від виробника труб або Договір, що до їх вироблення з подальшою реалізацією Замовнику.
У складі своєї пропозиції учасники повинні надати дозвільні документи, які дозволяють займатись певним видом діяльності у відповідності до предмету закупівлі, а саме:
-копію (-ї) діючу(-і) ліцензію(-ії) з додатками учасника та субпідрядника(-ів) (у разі залучення) на провадження господарської діяльності у будівництві на право виконувати роботи, зокрема але не виключно:
Будівельні та монтажні роботи загального призначення:
• улаштування основ та фундаментів збірних та монолітних;
• зведення збірних бетонних та залізобетонних конструкцій
• зведення монолітних бетонних, залізобетонних та армоцементних конструкцій
• будівництво гідротехнічних споруд та комплексів
• Будівництво об’єктів інженерної інфраструктури:
• монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання:
• водопостачання та водовідведення
• монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання:
• водопостачання та водовідведення
• монтаж інженерних споруд
Будівництво об’єктів транспортної інфраструктури:
• доріг автомобільних.
2. Надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі?
https://mk-vodres.davr.gov.ua/node/2077
3. Яким чином учасником ТОВ «Гранд-Строй-Альянс», якого обрано переможцем, виконано вимоги тендерної документації щодо надання: - довідки у довільній формі, в якій зазначено дані про наявність дозвілу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки, та/або ліцензії на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням, необхідних для виконання видів робіт, які передбачається доручити субпідряднику/субпідрядникам (пункт 1.7 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації); - дилерського сертифікату або договору, щодо їх вироблення з подальшою реалізацією замовнику щодо підтвердження наявності необхідних основних матеріалів (труб) для виконання робіт (додаток 2 тендерної документації)?
В складі тендерної пропозиції ТОВ «Гранд-Строй-Альянс» надано інформацію щодо субпідрядників вих. №22/11/2023 -7 від 22.11.2023 , в якій повідомляється що ТОВ «Гранд-Строй-Альянс» не планує залучати до виконання робіт субпідрядників в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості про закупівлю «Реконструкція частини водогону від смт.Казанка до с.Володимирівка: відгалуження до с. Миколаївка Казанківського групового водопроводу Казанківського району Миколаївської області. Коригування (код ДК 021:2015 - 45454000-4: Реконструкція)».
Оскільки учасник ТОВ «Гранд-Строй-Альянс» не планує залучати до виконання робіт субпідрядників в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості про закупівлю згідно вимог п.8 розділу 3 тендерної документації, то довідки у довільній формі, в якій зазначено дані про наявність дозвілу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки, та/або ліцензії на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням, необхідних для виконання видів робіт, які передбачається доручити субпідряднику/субпідрядникам, не надаються.
Відповідно до додатку 2 тендерної документації для підтвердження наявності необхідних основних матеріалів (труб) для виконання робіт, учасник у складі пропозиції повинен надати Дилерській сертифікат з гарантійним листом від виробника труб або Договір, що до їх вироблення з подальшою реалізацією Замовнику.
Учасником ТОВ «Гранд-Строй-Альянс» в складі тендерної пропозиції надані наступні документи:
- Документ щодо дилерського представництва від заводу виробника ТОВ НТП «Зелений світ» від 08.11.2023 року №08/11-2;
- Гарантійний лист від заводу виробника ТОВ НТП «Зелений світ» від 18.11.2023 року №18/11-2.
Таким чином, учасником ТОВ «Гранд-Строй-Альянс» виконані вимоги (пункт 1.7 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації) та додаток 2 тендерної документації в зазначеній частині..
4. Надайте пояснення щодо визначення переможцем торгів ТОВ «Гранд-Строй-Альянс» з огляду на те, що у пункті 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено: «Тип Договірної ціни (пропозиції Учасника) «динамічна», при розрахунку договірної ціни Учасник керується Настановою з визначення вартості будівництва, затвердженою наказом Міністерства розвитку громад та територій України №281 від 01 листопада 2021 року та іншими діючими нормативними актами. При цьому, учасником ТОВ «Гранд-Строй-Альянс» до складу ціни пропозиції (договірної ціни) не включено кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, що не відповідає пункту 5.33 Настанови з визначення вартості будівництва.
Учасником ТОВ «Гранд-Строй-Альянс» до складу ціни пропозиції (договірної ціни) не включено кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, що не суперечить пункту 5.33 Настанови з визначення вартості будівництва оскільки з 02 10.2023 набула чинності Зміна № 3 до кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 22.09.2023 № 854, в якій абзац перший пункту 5.33. викладено в такій редакції:«У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) можуть враховуватися кошти на покриття додаткових витрат,пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.».
На підставі викладеного, Учасник ТОВ «Гранд-Строй-Альянс» не зобов’язаний до складу ціни пропозиції (договірної ціни) включати кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами.
5. Чому при внесенні змін до договору від 08 грудня 2023 року №815 (далі – Договір) додатковою угодою від 29 грудня 2023 року №1 в електронній системі закупівель не оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю?
При оприлюдненні 29.12.2023 року повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та Додаткової угоди №1 від 29 грудня 2023 р до Договору №815 від 08 грудня 2023 року стався технічний збій в електронній системі закупівель, який не дає змоги підписати (КЕП) та підтвердити оприлюднення повідомлення про внесення змін. (Протокол додається)
6. Чи виконано умови Договору ТОВ «Гранд-Строй-Альянс» щодо виконання робіт до 31 грудня 2023 року (надайте документальне підтвердження)? Умови Договору щодо виконання робіт згідно умов виконано в повному обсязі що підтверджують акти виконаних робіт (Копії актів додаються).
7. Надайте пояснення щодо внесення змін додатковою угодою від 29 грудня 2023 року №1 та документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку виконання зобов’язань за Договором та строку його дії у 2024 році, з огляду на те, що у пункті 16.2 Договору зазначено, що договір набуває чинності з моменту його підписання сторонами і діє до 31 грудня 2023 року, але в будь-якому випадку – до повного виконання сторонами своїх зобов’язань. Згідно з пунктом 2.3 Договору визначено, що строки виконання робіт можуть змінюватися із внесенням відповідних змін у Договір у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі форс-мажорних обставин, затримки фінансування витрат замовника за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної у Договорі (надайте відповідні документальні підтвердження щодо внесення змін до договору)
Внесення змін додаткової угоди від 29 грудня 2023 року №1 відбулося за проханням ТОВ «ГРАНД-СТРОЙ-АЛЬЯНС» перенести частину робіт які не можливо було виконати у зв’язку з погодними умовами. Підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку виконання зобов’язань за Договором та строку його дії у 2024 році додаються.
Додатки :
1.Ссилка на робочий проект Реконструкція частини водогону від смт.Казанка до с.Володимирівка: відгалуження до с. Миколаївка Казанківського групового водопроводу Казанківського району Миколаївської області. Коригування) знаходиться за посланиям https://e-construction.gov.ua/ PD01:6961-1074-2811-6423
Портал Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва
2.експертний звіт (позитивний) ТОВ «УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП» №0268/1-4299-23/УЕГ/А від 16 жовтня 2023 року. )
3. інформацію щодо субпідрядників вих. №22/11/2023 -7 від 22.11.2023
4. Документ щодо дилерського представництва від заводу виробника ТОВ НТП «Зелений світ» від 08.11.2023 року №08/11-2;
5.Гарантійний лист від заводу виробника ТОВ НТП «Зелений світ» від 18.11.2023 року №18/11-2.