-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приміщень амбулаторії загальної практики - сімейної медицини смт. Градизьк за адресою: вул. Гвардійська,71, смт. Градизьк, Кременчуцький район, Полтавська область
повторна закупівля, відновлено плани фінансування
Завершена
3 742 097.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 37 420.97 UAH
мін. крок: 1% або 37 420.97 UAH
Номер:
630b3bd7b7684f9298648a1fea890624
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-15-000089
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.01.2024 00:00
Період моніторингу:
15.01.2024 15:58 - 06.02.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.01.2024 № 5-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 15.01.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 15.01.2024 № 5-З
Витяг з переліку процедур закупівель для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 9 UA-2023-11-15-008466-a 15.11.2023
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ПП «Аліна», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на час проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості); розгляд тендерної пропозиції; своєчасність укладання договору про закупівлю; відповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2023 рік комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Градизької селищної ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 15.11.2023 № 109 (далі – Тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерна пропозиція приватного підприємства «Аліна» (далі – ПП «Аліна»); протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 28.11.2023 № 112; повідомлення про намір укласти договір; договір підряду від 05.12.2023 № 216 (далі – Договір про закупівлю); пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
06.02.2024 15:01 - 10.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
06.02.2024 15:01
Запити/Пояснення
Номер:
26211f2620754c1dbd0c197bef6228fa
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
15.01.2024 16:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
e3ab511fb1874197b79df1ac5d313818
Назва:
Відповідь на Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.01.2024 15:48
Опис:
У відповідь на Запит про надання пояснень (інформації, документів) від 15 січня 2024 року повідомляємо наступне:
1. Повідомляємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також очікувану вартість визначено відповідно до розробленої спеціалізованою організацією та затвердженої в установленому порядку Проектно-кошторисної документації на зазначені роботи, яка пройшла експертизу та отримала позитивний висновок (зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва та позитивний експертний звіт додаються).
2. Пунктом 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» зобов'язано головних розпорядників та розпорядників нижчого рівня оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на веб-сайті. Відповідно до Постанови, вимога щодо обов’язкового оприлюднення обґрунтування стосується головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників нижчого рівня, а також суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
Згідно даних Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Градизької селищної ради (код ЄДРПОУ 38412444) є одержувачем бюджетних коштів. Виходячи зі змісту пункту 4.1 постанови № 710, вимога щодо оприлюднення обґрунтування стосовно предмета закупівлі на власному сайті не стосується одержувачів бюджетних коштів, тому обгрунтування на веб-сайті не публікувалось.
Номер:
ee0b7a2e9b0a4ae28320ff216ed26673
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
30.01.2024 17:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
Відповідно до Додатку № 1 до тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати не менше 2 копії договорів, зазначених у довідці, у повному обсязі.
Учасником ПП «Аліна» у складі тендерної пропозиції надано копію договору від 23.05.2023 № 198-3Д, в якому зазначено, що додатками до договору є «Договірна ціна» та «Дефектний акт», та копію договору від 05.07.2023 № 86, в якому зазначено, що невід’ємною частиною цього договору є такі додатки: «Договірна ціна», «Зведений кошторисний розрахунок», «Локальний кошторис» та «Підсумкова відомість ресурсів».
Пропоную пояснити, які документи, надані в складі тендерної пропозиції учасника ПП «Аліна», враховані під час її розгляду уповноваженою особою комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Градизької селищної ради як такі, що підтверджують наявність вищезазначених додатків до аналогічних договорів?
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
82c6d7b06a8f453191ac7688245bbfe8
Назва:
У відповідь на Запит про надання пояснень (інформації, документів) від 30 січня 2024 року повідомляємо наступне
Дата опублікування:
01.02.2024 13:56
Опис:
Додатком 1 до Тендерної документації встановлено вимогу до учасника, що підтверджує відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Для підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт учасником ПП «Аліна» надано копії двох договорів та довідки форми № КБ-3 про виконання в повному обсязі даних договорів.
Встановлюючи вимогу про надання копії договору у повному обсязі Замовник мав на увазі договір та всі додаткові угоди, які змінюють основні умови договору. Наявність копії додатків до договору, які були розрахунком ціни договору, не є додатковими угодами і не змінюють його умов та ніяк не впливають на виконання договору та підтвердження кваліфікаційного критерію, тому не вимагались додатково від учасника, який запропонував найменшу ціну.
Розглядаючи учасника ПП «Аліна» на відповідність даному критерію уповноважена особа керувалась принципами здійснення публічних закупівель: максимальна економія та ефективність, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Додатковим підтвердженням наявності вказаних договорів є публікація даних закупівель в системі Прозоро, що було перевірено уповноваженою особою на етапі кваліфікації. Отже учасник ПП «Аліна» повністю підтвердив відповідність такому кваліфікаційному критерію, як наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів.
Номер:
960bc9cb03f64bb9a366ebaf5194ca67
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
30.01.2024 17:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
Відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати ліцензію або документ дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності (для виконання робіт, що є предметом закупівлі), якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Учасником ПП «Аліна» у складі тендерної пропозиції надано ліцензію (файл «Ліцензія.PDF»), строк дії якої завершився 22 лютого 2021 року.
Пропоную пояснити, на підставі яких документів Замовник визначив, що тендерна пропозиція учасника ПП «Аліна» відповідає вимогам Тендерної документації?
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
3d2b0b0ab3d44684abde8bce810ca964
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
31.01.2024 15:12
Опис:
У відповідь на Запит про надання пояснень (інформації, документів) від 30 січня 2024 року повідомляємо наступне:
Згідно п.7. Додатку №3 Тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності (для виконання робіт, що є предметом закупівлі), якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Ліцензія на будівельну діяльність є дозвільним документом встановленого зразка, який надає право здійснювати будівельну діяльність на об'єктах класу СС2 та СС3. Всі дії щодо її отримання виконуються згідно з Законом України "Про ліцензування господарської діяльності". До об'єктів, які мають клас відповідальності СС1, ліцензування не вимагається.
Об’єкт «Капітальний ремонт приміщень амбулаторії загальної практики - сімейної медицини смт. Градизьк за адресою: вул. Гвардійська,71, смт. Градизьк, Кременчуцький район, Полтавська область» відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС1, тому ліцензія на дані види робіт не потрібна.
Так як учасник ПП «Аліна» має ліцензію на будівельні роботи №7-Л від 22 лютого 2016 року (із змінами № 23-Л від 24.04.2019 року) він подав її у складі тендерної пропозиції. Строк дії вказаний в паперовій ліцензії – до 22 лютого 2021 року. 14.04.2017 року набула чинності постанова КМУ від 10.03.2017 р. № 238 «Про внесення змін до Порядку ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури», якою усунуто розбіжність між Законом «Про ліцензування видів господарської діяльності» та Порядком ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури. Тобто всі чинні на 14.04.2017 ліцензії стають безстроковими. Отже ПП «Аліна» має діючу електронну безстрокову ліцензію на будівництво.
Номер:
e74da50bec5b4bd18fc1c3c104b32d44
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
30.01.2024 18:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
Відповідно до пункту 2.2 Додатку 4 до тендерної документації договірна ціна є динамічною.
Учасником ПП «Аліна» у складі тендерної пропозиції надано розрахунок договірної ціни (файл «Договірна ціна.PDF»), в якому зазначено, що вид договірної ціни – тверда.
Пропоную пояснити:
1. Чому тендерна пропозиція ПП «Аліна» не була відхилена, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації?
2. Чому в розрахунку договірної ціни, що є додатком № 1 до договору про закупівлю, зазначено вид договірної ціни – динамічна?
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
2b2a1c1cf1d04230b5aa92c55de82ec8
Назва:
У відповідь на Запит про надання пояснень (інформації, документів) від 30 січня 2024 року повідомляємо наступне:
Дата опублікування:
02.02.2024 10:27
Опис:
Договірна ціна вимагалась у складі тендерної пропозиції як підтвердження правильності розрахунку вартості пропозиції без вимог зазначення виду договірної ціни та є самостійним документом, а не додатком до договору чи будь-якого іншого документу. Учасником ПП «Аліна» у складі тендерної пропозиції надано розрахунок договірної ціни (файл «Договірна ціна.PDF»), в якому зазначено, що вид договірної ціни – тверда. Так як в тендерній документації відсутні вимоги щодо необхідності зазначення виду договірної ціни учасником, уповноваженою особою Замовника при розгляді пропозиції не бралося до уваги, який вид ціни зазначений у документі під час формування тендерної пропозиції, та ніяк не впливає на вартість пропозиції.
Договірна ціна - кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду. При цьому, тендерна документація не містила вимоги, щодо зазначення виду договірної ціни учасника, у тому числі, що вона має бути саме твердою або динамічною чи іншою, а лише зазначалася вимога щодо математичного, калькулятивного розрахунку (формування) такої ціни відповідно до визначеного обсягу робіт. ПП "АЛІНА" у складі тендерної пропозиції подано всі відповідні розрахунки, а саме: розрахунок договірної ціни, дефектний акт, локальний кошторис та підсумкову відомість ресурсів, що й вимагалося умовами тендерної документації, та які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником.
Отже, тендерна пропозиція ПП "АЛІНА" в цій частині відповідала вимогам, щодо предмета закупівлі та умовам тендерної документації, а тому відхиляти даного учасника по причині зазначення виду договірної ціни «тверда» замість «динамічна» у замовника не було жодної підстави, оскільки надані розрахунки повністю відповідали вимогам тендерної документації та додатку № 3 до тендерної документації «технічні вимоги».
Відповідно до ст. 323 ГК України договори підряду на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону.
Таким чином, договірна ціна (її розмір) остаточно визначається на стадії підписання договору за результатами електронного аукціону, а її вид (тверда або динамічна) вказується саме при підписанні договору про закупівлю та додатків до нього, та не становив в даному випадку зміст і вимоги технічної документації даної закупівлі.
Водночас, проект договору тендерної документації передбачав, що ціна (вартість) цього договору має вид «динамічної ціни». Учасником торгів у складі тендерної пропозиції було надано лист-згоду із вказаним договором, засвідчений підписом уповноваженої особи учасника, а також було надано засвідчений печаткою та підписом уповноваженої особи проект договору, що підтверджує його згоду, в тому числі з умовами щодо виду ціни договору. Договір укладено згідно проекту, який містився в тендерній документації і повністю відповідає його змісту, тому договірна ціна укладеного договору є динамічною.
Отже, тендерна пропозиція учасника відповідала вимогам щодо предмета закупівлі та умовам тендерної документації, а тому відхиляти даного учасника у замовника не було підстав, оскільки надані розрахунки повністю фактично відповідали вимогам тендерної документації. Договір укладено відповідно проекту, який є додатком Тендерної документації. Розрахунки до договору формувались згідно ціни, яка склалась за результатом аукціону, тому відрізняються від розрахунків тендерної пропозиції Учасника.