• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

світлодіодні світильники для зовнішнього освітлення

Завершена

1 340 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 704.00 UAH
Номер: e22de3440909403db8412e652c900c4e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-01-23-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.01.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 23.01.2024 11:46 - 14.02.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 22.01.2024 № 8 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 22.01.2024 № 8 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 8 UA-2023-11-15-006288-a 15.11.2023 ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "МІСЬКСВІТЛО" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 99) 957-91-05, d.d.puhach@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ТЕХ ЮА", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону № 922 із урахуванням Особливостей – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, зі змінами (далі - Закон № 922) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції, що діяла на момент проведення закупівлі (далі - Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону № 922 із урахуванням Особливостей. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік UA-P-2023-11-15-001762-a ОКП ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "МІСЬКСВІТЛО" (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 15.11.2023, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХ ЮА" (далі – ТОВ "ТЕХ ЮА"), повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 30 листопада 2023 року, договір від 08 грудня 2023 № 250, додаткова угода №1 до Договору про закупівлю товару №250 від 08.12.2023, додаткова угода №2 до Договору про закупівлю товару №250 від 08.12.2023, ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей пропозиції учасника умовам документації у рамках проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі UA-2023-11-15-006288-a.
Період усунення порушень: 15.02.2024 17:52 - 21.02.2024 00:00
Дата публікації висновку: 15.02.2024 17:52