-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Екологічні вимоги
ДК 021:2015-45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» «Капітальний ремонт протирадіаційного укриття №98456 Опорного закладу Михальчанський ліцей за адресою: Чернівецька область, Чернівецький район, с. Михальча, вулиця Героїв Майдану, 22»
Завершена
4 087 502.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 437.51 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 437.51 UAH
Номер:
eec4676fadb5419089edab78b2fdcf9d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-13-000057
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.02.2024 00:00
Період моніторингу:
13.02.2024 15:14 - 06.03.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.02.2024 № 10-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 13.02.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 13.02.2024 № 10-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 4 UA-2023-11-14-016311-a 14.11.2023
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МАП-БУД», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмету закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції станом на дату проведення торгів (далі – Особливості); розгляд тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю; відповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2023 рік Департаменту капітального будівництва Чернівецької обласної державної адміністрації (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 14.11.2023 б/н (далі – Тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «МАП-БУД» (далі – ТОВ «МАП-БУД»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до ТОВ «МАП-БУД»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.11.2023 № 122; договір про закупівлю робіт за бюджетні кошти від 06.12.2023 № 41 (далі – Договір про закупівлю); додаткові угоди від 27.12.2023 № 1 та від 19.02.2024 № 1 до Договору про закупівлю; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 28.12.2023 та від 19.02.2024; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
28.02.2024 16:48 - 05.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
28.02.2024 16:48
Запити/Пояснення
Номер:
f58e4905ae4140eba987d44e3d7a3eca
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
13.02.2024 17:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ««Капітальний ремонт протирадіаційного укриття № 98456 Опорного закладу Михальчанський ліцей за адресою: Чернівецька область, Чернівецький район, с. Михальча, вулиця Героїв Майдану, 22» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступних питань.
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін, цінові пропозиції, листування з учасникам ринку, анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо).
2. Пропоную надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
855850d7924a4b9b9708559eca3c36ba
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.02.2024 12:12
Опис:
Розглянувши запит про надання пояснень від 13.02.2024, що виникли в ході проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015-45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» «Капітальний ремонт протирадіаційного укриття №98456 Опорного закладу Михальчанський ліцей за адресою: Чернівецька область, Чернівецький район, с. Михальча, вулиця Героїв Майдану, 22» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-14-016311-a), Департамент капітального будівництва Чернівецької обласної державної адміністрації завантажує пояснення та документальне підтвердження.
Пояснення на запит по об’єкту:
ДК 021:2015-45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» «Капітальний ремонт протирадіаційного укриття №98456 Опорного закладу Михальчанський ліцей за адресою: Чернівецька область, Чернівецький район, с. Михальча, вулиця Героїв Майдану, 22»
Відповідно до пункту 23 Особливостей та частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Департаментом капітального будівництва Чернівецької обласної державної адміністрації (обласної військової адміністрації) (далі – Департамент) розглянуто запит щодо надання пояснень та повідомляємо про наступне.
Питання 1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін, цінові пропозиції, листування з учасникам ринку, анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо).
Мінекономіки наказом від 18.02.2020 № 275 затверджено Примірну методику розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика), відповідно до якої передбачено визначення очікуваної вартості окремо для товарів та послуг та окремо для робіт.
Відповідно до Методики, очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням «Настанови з визначення вартості будівництва» (наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі — Настанова)). Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво). Ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії.
Мінекономіки після прийняття Кошторисних норм рекомендовано замовникам при визначенні предмета закупівлі робіт керуватися саме цим документом. (Лист Мінекономіки «Щодо визначення предмета закупівлі робіт у зв’язку із прийняттям та затвердженням кошторисних норм України» від 29.11.2021 № 3304-04/56247-06 та лист Міністерства розвитку громад та територій України від 16.11.2021 № 7/15.2/17444-21).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені у відповідності до затвердженої проектно-кошторисної документації по об’єкту, яка пройшла експертизу в установленому порядку (експертний звіт №44991 від 31.10.2023 (додається)).
Відповідно до пункту 5.1. Розділу V Настанови з визначення вартості будівництва замовником надано договірну ціну у складі договору №41 від 06.12.2023 завантаженого до закупівлі, яка розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією.
Як наслідок, договірна ціна у складі договору завантаженому до закупівлі розрахована відповідно до пропозиції та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Питання 2. Пропоную надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 631 і від 11.10.2016 № 710» Департаментом створено застосунок на електронній платформі «Zakupivli.pro» за рахунок якого всі здійснені закупівлі публікуються на сторінці Департаменту, інформацію розміщено з урахуванням вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (посилання - https://bukoda.gov.ua/chernivecka-oda/structure/departament-kapitalnogo-budivnictva-mistobuduvannya-ta-arhitekturi/zakupivli-departament-kapitalnogo-budivnictva).
Номер:
f5146e6244de46569da1ebb46913592d
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
14.02.2024 11:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ««Капітальний ремонт протирадіаційного укриття № 98456 Опорного закладу Михальчанський ліцей за адресою: Чернівецька область, Чернівецький район, с. Михальча, вулиця Героїв Майдану, 22» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Відповідно до умов пункту 12.1 договору про закупівлю робіт за бюджетні кошти від 06.12.2023 № 41, укладеного з ТОВ «МАП-БУД» (далі – Договір про закупівлю), «цей Договір набирає чинності з дня укладання договору і діє до 31 грудня 2023 року, але в будь-якому випадку до повного виконання всіх умов, передбачених даним Договором».
У зв’язку з наведеним пропоную пояснити, чи виконані зобов’язання за Договором про закупівлю, та надати документи, що підтверджують стан виконання Договору про закупівлю (довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3), платіжні документи тощо)?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
89c58889d2d341a5ba87e9e7c441dbb8
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
16.02.2024 12:47
Опис:
Розглянувши запит про надання пояснень від 14.02.2024, що виникли в ході проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015-45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» «Капітальний ремонт протирадіаційного укриття №98456 Опорного закладу Михальчанський ліцей за адресою: Чернівецька область, Чернівецький район, с. Михальча, вулиця Героїв Майдану, 22» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-14-016311-a), Департамент капітального будівництва Чернівецької обласної державної адміністрації завантажує пояснення та документальне підтвердження.
Пояснення на запит по об’єкту:
ДК 021:2015-45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» «Капітальний ремонт протирадіаційного укриття №98456 Опорного закладу Михальчанський ліцей за адресою: Чернівецька область, Чернівецький район, с. Михальча, вулиця Героїв Майдану, 22»
Відповідно до пункту 23 Особливостей та частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Департаментом капітального будівництва Чернівецької обласної державної адміністрації (обласної військової адміністрації) (далі – Департамент) розглянуто запит щодо надання пояснень та повідомляємо про наступне.
Питання 1. Відповідно до умов пункту 12.1 договору про закупівлю робіт за бюджетні кошти від 06.12.2023 № 41, укладеного з ТОВ «МАП-БУД» (далі – Договір про закупівлю), «цей Договір набирає чинності з дня укладання договору і діє до 31 грудня 2023 року, але в будь-якому випадку до повного виконання всіх умов, передбачених даним Договором».
У зв’язку з наведеним пропоную пояснити, чи виконані зобов’язання за Договором про закупівлю, та надати документи, що підтверджують стан виконання Договору про закупівлю (довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3), платіжні документи тощо)?
Відповідно до договору про закупівлю робіт за бюджетні кошти від 06.12.2023 № 41 загальна вартість підрядних робіт на 2023 рік складає 3 887388 грн. Однак, відповідно до виконаних робіт, що підтверджуються довідкою про вартість виконаних робіт та актами приймання виконаних будівельних робіт, ТОВ «МАП-БУД» у 2023 році виконано будівельні роботи на суму 3587,38800 тис.грн. Враховуючи вищезазначене, Департаментом капітального будівництва обласної державної адміністрації (обласної військової адміністрації) скеровано претензію № 04-29/7 від 02.01.2024 щодо невиконання ТОВ «МАП-БУД» зобов’язань та порушення умов договору. 12.01.2024, відповідно до виписки з рахунків, ТОВ «МАП-БУД» здійснено оплату вказаної в претензії суми. Зважаючи на те, що соціально – важливий об’єкт є не реалізовано в повному обсязі, а підрядником сплачено кошти згідно претензії, Департаментом скеровано до ТОВ «МАП-БУД» додаткову угоду, щодо продовження терміну дії вищезазначеного договору. Однак, засобами зв’язку, ТОВ «МАП-БУД» надано відповідь з аргументацією причин невиконання договірних зобов’язань належним чином, констатацією сплати суми претензії, яка викинила, як наслідок невиконання договірних зобов’язань та готовністю завершити реалізацію проєкту. Інформуємо, що додаткова угода буде завантажена у систему відповідно до вимог законодавства після її підписання сторонами (пояснення у листі ТОВ «МАП-БУД» додається).
Підсумовуючи вищевикладене, договірні відносини по договору № 41 від 06.12.2023 у 2023 році виконані не в повному обсязі із застосуванням у 2024 році відповідних заходів договірних зобов’язань. Вищезазначене підтверджується наступними документами :
1. Копія довідки про вартість виконаних робіт;
2. Копія претензії Департаменту від 02.01.2024 № 04-29/7;
3. Виписки з рахунків щодо сплати коштів ТОВ «МАП-БУД»;
4. Виписки з рахунків щодо перерахунку коштів до бюджету;
5. Копія листа ТОВ «МАП-БУД» від 23.01.2024 № 5.