-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Нове будівництво споруди цивільного захисту, протирадіаційне укриття комунального закладу "Дошкільний навчальний заклад №36 Вінницької міської ради" по вул. Київська,124 в м. Вінниці
виконання будівельних робіт
Завершена
29 349 956.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 146 749.78 UAH
мін. крок: 0.5% або 146 749.78 UAH
Номер:
bee660008d0c4a3182fef81e0b975327
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-30-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.01.2024 00:00
Період моніторингу:
30.01.2024 15:34 - 21.02.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.01.2024 № 7-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 30.01.2024 № 7-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
7.UA-2023-11-14-016096-a від 14.11.2023 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Електромонтаж-425» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, приведення договору від 12.12.2023 за №11/12-23 у відповідність до вимог Настанови №281, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту капітального будівництва Вінницької міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 14.11.2023 за №428, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.11.2023 №446, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Електромонтаж-425» (далі – ТОВ «Електромонтаж-425»), повідомлення про намір укласти договір від 28.11.2023 року, договір закупівлі від 12.12.2023 за №11/12-23, додаткова угода до договору закупівлі від 25.12.2023 за №1, пояснення Замовника від 02.02.2024 та від 12.02.2024, отримані через електронну систему закупівель.
Аналізом пропозиції ТОВ «Електромонтаж-425» на відповідність вимогам тендерної документації виявлено наступне.
Відповідно до пункту 1.4. розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «учасник у своїй пропозиції надає договірну ціну. Вид договірної ціни – тверда».
Також, умовами пункту 3.1. Додатку 5 «Договір підряду №___» тендерної документації: «Договірна ціна Робіт визначається на основі Кошторису, яка є невід'ємною частиною Договору, є твердою і складає _ …», та пунктом 4.1. цього додатку, окрім іншого, визначено, що підрядник виконує роботи та документацію щодо виконаних робіт у відповідність до вимог ДБН та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», що затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі – Настанова №281).
В складі пропозиції ТОВ «Електромонтаж-425» подано договірну ціну, в якій зазначено кошти на покриття ризиків в сумі 39 489,28 грн.
Слід зазначити, пунктом 5.31 розділу V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови №281 встановлено, що кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів, зокрема, за твердої договірної ціни - в розмірі до 1,5%.
Таким чином, надана ТОВ «Електромонтаж-425» договірна ціна розрахована не у відповідності до Настанови №281. Включені до договірної ціни учасником кошти на покриття ризиків перевищують 1,5% вартості будівельних робіт в сумі 10 223,02 грн (39 489,28 грн – (1 951 084,14 х 1,5% = 29 266,26 грн).
В ході моніторингу Управлінням 07.02.2024 було надано запит Замовнику щодо розгляду ТОВ «Електромонтаж-425» та формування ціни з порушенням Настанови №281.
Замовником в інформації від 12.02.2024 зазначено «…В договірній ціні кошти на покриття ризиків розраховано як сума коштів на покриття ризиків розділу І. Будівельні роботи та розділу ІІ. Устаткування, меблі та інвентар. Разом із тим, повідомляємо, що сума коштів на покриття ризиків у договірній ціні не перевищує суму коштів на покриття ризиків в інвесторському кошторисі об’єкту будівництва...».
Відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Водночас, на порушення пункту 43 Особливостей № 1178 Замовник не розмістив повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей учаснику ТОВ «Електромонтаж-425» в електронній системі закупівель та тим самим не надав можливість учаснику усунути невідповідність в інформації та/або документах, які надані учасником процедури закупівлі та відповідно учасником сформовано ціни з порушенням Настанови №281.
Період усунення порушень:
16.02.2024 10:54 - 02.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
16.02.2024 10:54
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов'язувальної частини висновку здійснено заходи щодо усунення виявлених невідповідностей в договірній ціні Настанові шляхом перерахунку договірної ціни. Відповідна додаткова угода оприлюднена відповідно законодавства. Договірна ціна додається.
Дата публікації звіту:
22.02.2024 16:18
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
23.02.2024 10:33
Запити/Пояснення
Номер:
db94caa7c54d4d90a248ee8f06025a0f
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
30.01.2024 17:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Нове будівництво споруди цивільного захисту, протирадіаційне укриття комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №36 Вінницької міської ради» по вул. Київська,124 в м. Вінниці» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-14-016096-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
613aeb646d5643db8eb67204a390b512
Назва:
відповідь
Дата опублікування:
02.02.2024 17:03
Опис:
Розглянувши запит щодо отриманні пояснень, повідомляємо наступне: Розмір бюджетного призначення визначається на основі проектної документації, яка пройшла державну експертизу та затверджена в установленому порядку. Відповідно розмір очікуваної вартості предмету закупівлі визначається кошторисною документацією, яка є частиною проектної документації, додаванням таких глав зведеного кошторисного розрахунку: - вартість будівельних робіт; - вартість устаткування, меблів та інвентарю; - кошторисний прибуток; - кошти на покриття адміністративних витрат; - кошти на покриття ризиків будівельних робіт та устаткування; - кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами для будівельних робіт та устаткування; - ПДВ. Враховуючи великий об'єм, завантажити проектну документацію разом із відповіддю на запит неможливо. Однак ознайомитись з проектом можна в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва - реєстраційний номер PD01:0991-8562-1309-9697. Посилання на сторінку вебсайту - https://www.vmr.gov.ua/departament-kapitalnoho-budivnytstva#parentHorizontalTab8.
Номер:
08543abb18ad49f7bcfdc1c6a5ef59fd
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
07.02.2024 12:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Нове будівництво споруди цивільного захисту, протирадіаційне укриття комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №36 Вінницької міської ради» по вул. Київська,124 в м. Вінниці» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-11-14-016096-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Відповідно до пункту 1.4. розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «учасник у своїй пропозиції надає договірну ціну. Вид договірної ціни – тверда».
Окрім вищезазначеного, відповідно до пункту 3.1. Додатку 5 «Договір підряду №___» тендерної документації: «Договірна ціна Робіт визначається на основі Кошторису, яка є невід'ємною частиною Договору, є твердою і складає _ …», а також, пунктом 4.1. цього додатку, окрім іншого, визначено, що підрядник виконує роботи та документацію щодо виконаних робіт у відповідність до вимог ДБН та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», що затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі – Настанова).
Виходячи з вищенаведеного, надайте інформацію, чому при розрахунку коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, в пропозиції ТОВ «Електромонтаж-425» застосовано 2 %, в той час як відповідно до пункту 5.31 розділу Настанови зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, за твердої договірної ціни - у розмірі до 1,5%.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
2b351debf09542c3a8236c49aab08e31
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
12.02.2024 12:21
Опис:
В договірній ціні кошти на покриття ризиків розраховано як сума коштів на покриття ризиків розділу І. Будівельні роботи та розділу ІІ. Устаткування, меблі та інвентар.
Разом із тим, повідомляємо, що сума коштів на покриття ризиків у договірній ціні не перевищує суму коштів на покриття ризиків в інвесторському кошторисі об’єкту будівництва.