-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт частини підвальних приміщень з пристосуванням їх для використання як найпростішого укриття в будівлі Сумського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №35 «Дюймовочка» м.Суми, Сумської області за адресою: Сумська область, с.Піщане, вул. Завгородівка, 2
Завершена
7 074 459.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 35 373.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 35 373.00 UAH
Номер:
62c8dd16bf0545ba8441fb261246b0d0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-18-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.01.2024 00:00
Період моніторингу:
18.01.2024 11:17 - 09.02.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.01.2024 № 1-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 17.01.2024 № 1-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-11-14-015562-a 14.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальникаУправління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону № 922 та абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та вимог Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, надання інформації у випадках передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо розірвання договору з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 січня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 зі змінами (далі – Закон № 922) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 зі змінами (далі – Особливості № 1178), розгляд тендерної пропозиції, визначення переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, надання інформації у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти і науки Сумської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол від 15.11.2023 № 153), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна фірма «Фортеця» (далі – ТОВ «БФ «Фортеця»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 28.11.2023 № 165 щодо визначення переможця, договір підряду від 08.12.2023 № 185/1 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору; додаткову угоду від 26.12.2023 № 1, відповідь на запит Управління від 24.01.2024 та 26.01.2024.
Найбільш економічно вигідною пропозицією було визначено ТОВ «БФ «Фортеця» з остаточною ціновою пропозицією в сумі 6 886 820,40 грн з ПДВ.
Моніторингом відповідності тендерної пропозиції ТОВ «БФ «Фортеця», вимогам тендерної документації встановлено, що згідно із вимогами підпункту 6.1 пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника учасник повинен надати інформацію про відповідність запропонованої пропозиції технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі, сформовану з урахуванням вимог наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі – Настанова) кошторисну документацію, яка має складатися з:
- пояснювальної записки;
- договірної ціни (вид: динамічна);
- локального кошторису;
- підсумкової відомості ресурсів;
- загальновиробничих витрат.
Окрім цього ціна пропозиції учасника процедури закупівлі повинна формуватись з урахуванням Настанови та включати прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на сплату податків в т. ч. ПДВ, зборів, обов’язкових платежів.
Так, учасником надано кольорові сканкопії документів, а саме: 32_Пояснювальна записка та 33_Договірна ціна (файли формату pdf), де до договірної ціни учасника включені кошти на покриття ризиків у розмірі 2,5%, що не передбачено тендерною документацією.
Крім того, згідно із пунктом 5.31 Настанови визначення коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт, що пропонуються, за твердої договірної ціни враховуються у розмірі до 1,5%, а за динамічної договірної ціни не враховуються.
Також, згідно із вимогами вищенаведеного підпункту тендерної документації Замовника Кошторисна документація учасника завіряється підписом і печаткою інженера–проєктувальника, який має кваліфікаційний сертифікат, дійсний на дату подання документів (відповідно до Закону України від 20.05.1999 № 687-ХІV «Про архітектурну діяльність»).
Так, учасником надано кольорові сканкопії документів, а саме: 32_Пояснювальна записка, 33_Договірна ціна, з 34-1 по 34-12_Локальні кошториси, з 35-1 по 35-9_Підсумкові відомості ресурсів та з 36-1 по 36-12_Розрахунки загальновиробничих витрат (файли формату pdf), які не завірено підписом і печаткою інженера–проєктувальника.
Таким чином, надана учасником Договірна ціна та Кошторисна документація не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, чим не дотримано вимоги визначені Замовником відповідно до підпункту 6.1 пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178.
На порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону № 922 Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «БФ «Фортеця», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, визнав його переможцем та уклав з ним договір.
Період усунення порушень:
30.01.2024 11:29 - 14.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
30.01.2024 11:29
Оскарження висновку в суді
Опис:
№480/849/24 від 06.02.2024
Дата публікації:
07.02.2024 09:06
Дата відкриття провадження:
07.02.2024 00:00
Номер відкриття провадження:
№480/849/24 від 06.02.2024
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Управління освіти і науки Сумської міської ради не погоджується з висновком за результатами моніторингу процедури закупівлі Капітальний ремонт частини підвальних приміщень з пристосуванням їх для використання як найпростішого укриття в будівлі Сумського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №35 «Дюймовочка» м.Суми, Сумської області за адресою: Сумська область, с.Піщане, вул. Завгородівка, 2, код ДК 021:2015 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-14-015562-a) та у відповідності до п.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» направляє відповідні заперечення:
1.Стосовно порушення: «учасником надано кольорові сканкопії документів, а саме: 32_Пояснювальна записка та 33_Договірна ціна (файли формату pdf), де до договірної ціни учасника включені кошти на покриття ризиків у розмірі 2,5%, що не передбачено тендерною документацією. Крім того, згідно із пунктом 5.31 Настанови визначення коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт, що пропонуються, за твердої договірної ціни враховуються у розмірі до 1,5%, а за динамічної договірної ціни не враховуються.» повідомляємо, що вартість робіт визначається з урахуванням наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі по тексту – Настанова), про що зазначено в умовах тендерної документації.
На виконання вимог п. 6.1. тендерної документації учасником надано кольорові сканкопії документів, а саме: 32_Пояснювальна записка та 33_Договірна ціна (файли формату pdf), де до договірної ціни учасника включені кошти на покриття ризиків у розмірі 2,5%.
Пунктом 4.40 Настанови визначено, що кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва призначені на відшкодування:
1) збільшення об’ємів робіт спричиненого виконанням додаткових робіт та витрат, характер і методи виконання яких не можуть бути точно визначені під час проектування та уточнюються в процесі будівництва та виникнення додаткових витрат;
2) збільшення вартості об’єкта будівництва, спричиненого зміною будівельних норм та нормативних документів.
Розмір цих коштів визначається на підставі показників, які наведено в додатку 28 цієї Настанови, або на підставі обґрунтовуючих розрахунків.
Також зазначаємо, що Замовником у тендерній документації не передбачено який саме рівень на покриття ризиків повинен врахувати Учасник при формування кошторисної документації.
У зв’язку з вищевикладеним з даним порушенням не погоджуємось. Пропозиція Учасника ТОВ «БФ «ФОТЕЦЯ» відповідає вимогам тендерної документації, підстави для відхилення пропозиції відсутні.
2. Стосовно порушення: «учасником надано кольорові сканкопії документів, а саме: 32_Пояснювальна записка, 33_Договірна ціна, з 34-1 по 34-12_Локальні кошториси, з 35-1 по 35-9_Підсумкові відомості ресурсів та з 36-1 по 36-12_Розрахунки загальновиробничих витрат (файли формату pdf), які не завірено підписом і печаткою інженера–проєктувальника» повідомляємо, що згідно Настанови інвесторська кошторисна документація – сукупність кошторисів, кошторисних розрахунків, відомостей кошторисної вартості пускових комплексів, зведених кошторисних розрахунків вартості об’єкта будівництва або його черг, зведень витрат, пояснювальних записок та відомостей ресурсів, складених на стадії розроблення проектної документації. Додатками до Настанови затверджені форми кошторисної документації, якими передбачена відмітка підпису та печатки особи, що склала ці документи.
Зобов’язання щодо обов’язкового завірення кошторисної документації підписом і печаткою інженера – проєктувальника Настанова не містить.
Учасником закупівлі у складі тендерної пропозиції надано кольорові сканкопії документів, а саме: 32_Пояснювальна записка, 33_Договірна ціна, з 34-1 по 34-12_Локальні кошториси, з 35-1 по 35-9_Підсумкові відомості ресурсів та з 36-1 по 36-12_Розрахунки загальновиробничих витрат (файли формату pdf), які завірено підписом і печаткою особи, яка їх склала.
Крім того учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку від 15.11.2023 року №0311/88 про те, що кошторисна документація підприємства завірена підписом і печаткою інженера-проектувальника, який має кваліфікаційний сертифікат, дійсний на дату подання документів (відповідно до Закону України від 20.05.1999 № 687- XIV «Про архітектурну діяльність»), а також сканкопії кваліфікаційних сертифікатів інженера проектувальника та інженера технічного нагляду.
Слід зазначити, що Учасник через електронну систему закупівель не звертався до замовника за роз’ясненнями щодо вимог тендерної документації та/або з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, зокрема стосовно безпідставної вимоги Замовника про завірення кошторисної документації підписом і печаткою інженера – проєктувальника.
Підпунктом 1.7. п.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Пунктом 2 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Замовником визначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, перелік, приклади та опис яких встановлено у відповідності до наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 15.04.2020р. № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок».
Таким чином, пропозиція Учасника ТОВ «БФ «ФОТЕЦЯ» відповідає вимогам тендерної документації та у Замовника відсутні підстави для відхилення його пропозиції.
Слід зазначити, що згідно реєстру отриманих тендерних пропозицій єдиним учасником закупівлі Капітального ремонту частини підвальних приміщень з пристосуванням їх для використання як найпростішого укриття в будівлі Сумського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №35 «Дюймовочка» м.Суми, Сумської області за адресою: Сумська область, с.Піщане, вул. Завгородівка, 2 є пропозиція, надана ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ФОРТЕЦЯ».
Під час розгляду тендерної Замовником було дотримано принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначені ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема принцип конкуренції не порушено, економія від закупівлі склала 187639,20 гривень.
Указом Президента України від 24.02.2022 року №64/2022 (зі змінами) на території України введено воєнний стан. Безпека дітей та забезпечення Замовником безпечного перебування дітей у закладах освіти є одним із основних пріоритетів у роботі Замовника. Тому вимогу щодо усунення встановленого порушення, зокрема розірвання договора, вважаємо такою, що не відповідає нормам чинного законодавства.
Крім того повідомляємо, що до Сумського окружного адміністративного суду буде подано позовну заяву про визнання вимоги про усунення порушення не дійсною.
Дата публікації звіту:
06.02.2024 12:08
Запити/Пояснення
Номер:
f87b1ad320a84f82a07d254f3d382d27
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.01.2024 11:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Капітальний ремонт частини підвальних приміщень з пристосуванням їх для використання як найпростішого укриття в будівлі Сумського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №35 «Дюймовочка» м. Суми, Сумської області за адресою: Сумська область, с. Піщане, вул. Завгородівка, 2 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-14-015562-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
2. Також просимо надати інформацію та відповідні документи (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
3. Надати документальне підтвердження (Акти ф.КБ-2в, ф.КБ-3) щодо виконання робіт у 2023 році відповідно до п.4.3 розділу 4 та п.6.2 розділу 6 Договору підряду від 08.12.2023 № 185/1.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
c06623c04dd846aeb533837ea9ace9e5
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
24.01.2024 13:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Капітальний ремонт частини підвальних приміщень з пристосуванням їх для використання як найпростішого укриття в будівлі Сумського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №35 «Дюймовочка» м. Суми, Сумської області за адресою: Сумська область, с. Піщане, вул. Завгородівка, 2 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-14-015562-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): надати інформацію та відповідні документи (ліцензію на протипожежну безпеку, перелік працівників які мають відповідні дозволи тощо), на підставі яких виконавцем робіт ТОВ «БФ «Фортеця» будуть виконуватися роботи з монтажу системи протипожежного захисту та пусконалагоджувальні роботи на автоматичну пожежну сигналізацію, систему оповіщення про пожежу, систему передавання тривожних сповіщень відповідно до відомостей об’ємів на ремонтні роботи.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
0a5953ede19046b8b521259e604fce55
Назва:
Надання пояснень на запит
Дата опублікування:
26.01.2024 15:17
Опис:
На запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі Капітальний ремонт частини підвальних приміщень з пристосуванням їх для використання як найпростішого укриття в будівлі Сумського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №35 «Дюймовочка» м. Суми, Сумської області за адресою: Сумська область, с. Піщане, вул. Завгородівка, 2 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-14-015562-a) повідомляємо, що станом на 26.01.2024 року проводиться коригування проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт частини підвальних приміщень з пристосуванням їх для використання як найпростішого укриття в будівлі Сумського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №35 «Дюймовочка» м.Суми, Сумської області за адресою: Сумська область, с.Піщане, вул. Завгородівка, 2».
Потреба у коригування проєктно-кошторисної документації виникла у зв’язку з виявленою під час виконання робіт відсутністю гідроізоляції зовнішніх стін та замоканням зовнішніх стінових блоків об’єкта.
Зважаючи на те, що будівля Сумського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №35 «Дюймовочка» м.Суми, Сумської області за адресою: Сумська область, с.Піщане, вул. Завгородівка, 2 не містить встановленої системи протипожежного захисту та з доцільністю проведення робіт з монтажу системи протипожежного захисту та пусконалагоджувальних робіт на автоматичну пожежну сигналізацію, систему оповіщення про пожеж, систему передавання тривожних сповіщень не тільки в частині підвальних приміщень, а в комплексі з усією будівлею прийнято рішення внести зміни в проєктно–кошторисну документацію та виконати роботи по гідроізоляції зовнішніх стін за рахунок коштів розділу проєктно-кошторисної документації «Пожежна сигналізація».
Додатки:
- лист ТОВ «БФ «ФОРТЕЦЯ» від 25.12.2023 року №0112/168 – на 1 стрінці;
- лист управління освіти і науки Сумської міської ради від 29.12.2023 року №13.01-18/2228 – на 1 сторінці
Номер:
fc78046de7974369b528d820b96f8b90
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
24.01.2024 15:06
Опис:
На запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі Капітальний ремонт частини підвальних приміщень з пристосуванням їх для використання як найпростішого укриття в будівлі Сумського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №35 «Дюймовочка» м. Суми, Сумської області за адресою: Сумська область, с. Піщане, вул. Завгородівка, 2 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-14-015562-a) повідомляємо посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду: https://osvita.smr.gov.ua/
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва №1, затвердженого наказом управління освіти і науки Сумської міської ради від 16.10.2023 року з урахуванням розробленої проєктно-кошторисної документації.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані на підставі відомості об’ємів та відомісті ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва згідно розробленої проєктно-кошторисної документації. Вартість робіт визначено з урахуванням наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».
Додатки:
- зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва №1 – на 2 стрінках;
- наказ управління освіти і науки Сумської міської ради від 16.10.2023 року – на 2 сторінках;
- відомість об’ємів – на 8 сторінках;
- відомість ресурсів на 12 сторінках;
- акт приймання виконаних будівельних робіт №1 за 22.12.2023 року (ф.КБ-2в) – на 7 сторінках;
- довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за 22.12.2023 (ф.КБ-3) – на 1 сторінці.