-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Ремонт споруд цивільного захисту «Капітальний ремонт укриття Задунаївського ліцею з початковою школою та гімназією Арцизької міської ради», за адресою: вул. Шкільна, 102, с. Задунаївка, Болградський район, Одеська область.
Завершена
1 313 287.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 566.44 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 566.44 UAH
Номер:
973b1aa88aac4464871146acef71edad
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-11-000111
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.01.2024 00:00
Період моніторингу:
11.01.2024 17:20 - 02.02.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.01.2024
№ 2-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 11.01.2024 № 2-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі / звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
18. UA-2023-11-14-014398-a виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «ВАСОЛЬБУДСТРОЙ» установлено порушення вимог підпунктів 2 та 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю від 01.12.2023 № 8-К, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 січня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Відділа освіти, молоді та спорту Арцизької міської ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація затверджена протоколом уповноваженої особи Замовника від 14.11.2023 № 115, тендерна пропозиція учасника приватного підприємства «ВАСОЛЬБУДСТРОЙ» (далі - ПП «ВАСОЛЬБУДСТРОЙ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.11.2023 № 119, повідомлення про намір укласти договір від 24.11.2023, договір про закупівлю від 01.12.2023 № 8-К, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 18.01.2024 року та 25.01.2024 року.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено, що тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ПП «ВАСОЛЬБУДСТРОЙ» не відповідала умовам тендерної документації Замовника.
Так, відповідно до пункту 6 розділу 3, пунктів 5 та 6 частини 2 Додатку № 2 до тендерної документації, від учасників у складі тендерної пропозиції імперативно вимагалось надання, зокрема, скан-копії договору укладеного між учасником та компанією - перевізником (приймальником) на вивіз (приймання) будівельного сміття та скан-копії оригіналу сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT).
Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ПП «ВАСОЛЬБУДСТРОЙ» відсутні скан-копії вказаних документів, чим не дотримано вимоги пункту 6 розділу 3, пунктів 5 та 6 частини 2 Додатку № 2 до тендерної документації.
Слід відмітити, що відповідно до пункту 3.1 розділу 3 Додатку № 3 до тендерної документації зазначено, що договірна ціна є «твердою».
Однак, на порушення вимог Додатку № 3 до тендерної документації, учасником ПП «ВАСОЛЬБУДСТРОЙ» у складі тендерної пропозиції надано договірну ціну на капітальний ремонт укриття Задунаївського ліцею з початковою школою та гімназією Арцизької міської ради в якій зазначено, що вид договірної ціни «динамічна».
Відповідно до пункту 5 розділу 3 та розділу 3 Додатку № 1 до тендерної документації, на виконання вимог визначених абзацом 8 пункту 28 та абзацом 15 пункту 47 Особливостей, Замовником встановлено умову, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 6 і 12 та в абзаці 14 пункту 47 Особливостей, а саме:
- інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі.
- повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію.
- довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів, або про те, що переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно, підстав, що призвели б до його дострокового розірвання і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, не було, або довідка з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах (для цього переможець (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
Проте, переможцем торгів ПП «ВАСОЛЬБУДСТРОЙ» у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надано у спосіб, зазначений Замовником в тендерній документації документів, шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 3, 6, 12 та абзацу 14 пункту 47 Особливостей, чим не дотримано вимоги абзацу 15 пункту 47 Особливостей, пункту 5 розділу 3 та розділу 3 Додатку № 1 до тендерної документації.
Таким чином, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення підпунктів 2 та 3 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «ВАСОЛЬБУДСТРОЙ» як такого, що не відповідав вимогам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, як такого, що не відповідав умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та, як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 6 і 12 та в абзаці 14 пункту 47 Особливостей.
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень:
26.01.2024 14:32 - 10.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
26.01.2024 14:32
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку Державної аудиторської служби України Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 26.01.2024 р., у зв'язку з виявленням порушень у сфері публічних закупівель, були здійснені заходи щодо усунення порушень шляхом припинення зобов'язань за Договором № 8-К від «01» грудня 2023 року. Договір розірвано шляхом укладання Додаткової угоди про розірвання.
Дата публікації звіту:
30.01.2024 14:56
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
Дата публікації:
02.02.2024 14:22
Запити/Пояснення
Номер:
6a767c8142574eb4bb57575e6d148bd7
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.01.2024 15:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Виконання проектних робіт та проведення експертизи проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Ремонт споруд цивільного захисту «Капітальний ремонт укриття Задунаївського ліцею з початковою школою та гімназією Арцизької міської ради», за адресою: вул. Шкільна, 102, с. Задунаївка, Болградський район, Одеська область» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-14-014398-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Крім того, зазначаємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
eee3af2f431741e6af3e4a6072ea7bc0
Назва:
Пояснення щодо моніторингу закупівлі: Ремонт споруд цивільного захисту «Капітальний ремонт укриття Задунаївського ліцею з початковою школою та гімназією Арцизької міської ради», за адресою: вул. Шкільна, 102, с. Задунаївка, Болградський район, Одеська область (за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація),UA-2023-11-14-014398-a
Дата опублікування:
18.01.2024 09:40
Опис:
Закупівля «Ремонт споруд цивільного захисту «Капітальний ремонт укриття Задунаївського ліцею з початковою школою та гімназією Арцизької міської ради», за адресою: вул. Шкільна, 102, с. Задунаївка, Болградський район, Одеська область (за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) здійснена за програмою на виконання інвестиційних проектів за рахунок субвенцій з інших бюджетів.
Загальна сума коштів із закупівлі передбачена програмою на виконання інвестиційних проектів за рахунок субвенцій з інших бюджетів 1 000 000,00 грн. Також було здійснено фінансування з місцевого бюджету 364 540,00 грн. Розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до розрахунку очікуваної вартості.
Послуги з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт – 16 773,00 грн. Розробка проектно-кошторисної документації - 25 000,00 грн. Проведення експертизи – 9 480,00 грн.
Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 313 287,00 грн з ПДВ.
Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість проекту закупівлі визначена зведеним кошторисним розрахунком, Експертним звітом (позитивний) № 28/1343-09/23 від 28.09.223 року та наказом Відділу освіти, молоді та спорту Арцизької міської ради № 261/АГ від 12.10.2023 року «Про затвердження зведено-кошторисної документації на проведення ремонту».
Номер:
f7cb8cf01d644964a7661447e17c083e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
25.01.2024 10:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Ремонт споруд цивільного захисту «Капітальний ремонт укриття Задунаївського ліцею з початковою школою та гімназією Арцизької міської ради», за адресою: вул. Шкільна, 102, с. Задунаївка, Болградський район, Одеська область» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-14-014398-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Моніторингом встановлено, що відповідно до повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю Відділом освіти, молоді та спорту Арцизької міської ради (далі – Замовник) 05.12.2023 року додатковою угодою № 1 внесено зміни до договору від 01.12.2023 № 8-К.
Таким чином, поясніть, чи укладалась між Замовником та ПП «ВАСОЛЬБУДСТРОЙ» додаткова угода № 1 до договору від 01.12.2023 № 8-К, якщо так, прошу надати до пояснення її скан-копію?
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Наголошуємо, що відповідно до норм статті 3511 Кримінального кодексу України за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
6a8841c00cba4e93a9fb1567244850de
Назва:
Пояснення щодо моніторингу закупівлі: Ремонт споруд цивільного захисту «Капітальний ремонт укриття Задунаївського ліцею з початковою школою та гімназією Арцизької міської ради», за адресою: вул. Шкільна, 102, с. Задунаївка, Болградський район, Одеська область (за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація),UA-2023-11-14-014398-a
Дата опублікування:
25.01.2024 12:09
Опис:
По закупівлі: Ремонт споруд цивільного захисту «Капітальний ремонт укриття Задунаївського ліцею з початковою школою та гімназією Арцизької міської ради», за адресою: вул. Шкільна, 102, с. Задунаївка, Болградський район, Одеська область (за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), не було укладено та підписано жодної додаткової угоди. Завантажені файли 05.12.2023 року є додатками (вказано у примітках до змін) до Договору № 8-Т.