-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт шляхів евакуації (вхідної групи) будівлі поліклініки дорослого населення комунального некомерційного підприємства Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області «Ізмаїльська міська центральна лікарня» по вул. Клушина, 6 у м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області
Завершена
1 019 031.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 095.16 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 095.16 UAH
Номер:
a7a2daca22384960b49e0a665e5ad409
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-26-000071
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.01.2024 00:00
Період моніторингу:
26.01.2024 10:57 - 17.02.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.01.2024 № 10-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 09 січня 2024 року № 003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 26.01.2024 № 10-3
Витяг з переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-11-14-013805-a, 14.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю та внесення змін до нього - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю та внесення змін до нього.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план комунального некомерційного підприємства Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області «Ізмаїльська міська центральна лікарня» (далі – Замовник); оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 14.11.2023 №266; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію приватного підприємства «Роднік» (далі – ПП «Роднік»); протокольне рішення уповноваженої особи від 27.11.2023 №272; повідомлення про намір укласти договір; документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ПП «Роднік» у спосіб, визначений тендерною документацією; пояснення Замовника, отримані 05.02.2024 та 16.02.2024 в електронній системі закупівель; договір від 04.12.2023 №251; звіт про результати проведення процедури закупівлі; додаткову угоду від 26.12.2023 № 1 до договору; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; додаткову угоду від 29.12.2023 № 2 до договору; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.
Період усунення порушень:
19.02.2024 15:28 - 23.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
19.02.2024 15:28
Запити/Пояснення
Номер:
fbb585d7880240dea5b79404727bc9e5
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
31.01.2024 15:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-14-013805-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
0d3bc15f12944db39db2196985346d7f
Назва:
Пояснення щодо моніторингу до закупівлі «Поточний ремонт шляхів евакуації (вхідної групи) будівлі поліклініки дорослого населення комунального некомерційного підприємства Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області «Ізмаїльська міська центральна лікарня» по вул. Клушина, 6 у м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області» (UA-2023-11-14-013805-a)
Дата опублікування:
05.02.2024 14:59
Опис:
На виконання запиту ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 31.01.2024 в рамках проведення моніторингу закупівлі за предметом: «Поточний ремонт шляхів евакуації (вхідної групи) будівлі поліклініки дорослого населення комунального некомерційного підприємства Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області «Ізмаїльська міська центральна лікарня» по вул. Клушина, 6 у м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області» (UA-2023-11-14-013805-a), Комунальне некомерційне підприємство Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області «Ізмаїльська міська центральна лікарня», код за ЄДРПОУ 42489785, юридична адреса: 68600, Україна, Одеська область, м. Ізмаїл Ізмаїльський район, проспект Незалежності, 68 надає наступні пояснення через електронну систему закупівель.
Робочою групою, створеною замовником із залученням фахівців з технічного нагляду було здійснено обстеження об’єкту та визначення переліку робіт та матеріалів для проведення поточного ремонту, на підставі чого фахівцем було розроблено дефектний акт та зведений кошторисний розрахунок з використанням Програмного комплексу АВК – 5 (3.8.3) – збірника ціноутворення у будівництві, сума якого склала 1 142 028,50 грн.
Щодо обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості даної закупівлі:
Рішенням виконавчого комітету Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області від 06 вересня 2023 року № 570 затверджено виділення коштів місцевого бюджету на закупівлю послуг за вищезазначеним предметом у сумі 1 142 028,50 грн.
Очікувана вартість закупівлі послуг з поточного ремонту визначається на підставі державних будівельних норм, цін та тарифів, відповідно до дефектних актів з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275.
Оскільки оптимальне визначення очікуваної вартості закупівлі є передумовою ефективного планування, успішного проведення процедур закупівель та досягнення максимальної економії, замовником додатково були надіслані надавачам вищезазначених послуг / потенційним учасникам процедури закупівлі запити на отримання комерційних пропозицій.
У відповідь було отримано наступні 3 комерційні пропозиції:
1. ПП «СГРАДАТА» за вих. № 217 від 01.11.2023 на суму 1 020 000 грн.
2. ПП «РОДНІК» за вих. № 82-1/23 від 03.11.2023 на суму 1 014 000 грн.
3. ТОВ «ВІО-СТРОЙБУД» за вих. № 127 від 06.11.2023 на суму 1 023 093 грн.
Відповідно отриманих 3-х комерційних пропозицій від потенційних учасників процедури закупівлі, очікувана вартість предмета закупівлі була розрахована як середньоарифметичне значення і склала 1 019 031 грн.
Додатково надаємо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості за предметом: «Поточний ремонт шляхів евакуації (вхідної групи) будівлі поліклініки дорослого населення комунального некомерційного підприємства Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області «Ізмаїльська міська центральна лікарня» по вул. Клушина, 6 у м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області» (UA-2023-11-14-013805-a), на виконання постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами):
https://izmailcml.org.ua/%D0%BE%D0%B1%D2%91%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B8%D1%85-%D1%82%D0%B0-%D1%8F%D0%BA%D1%96%D1%81%D0%BD%D0%B8%D1%85-%D1%85-37/
Додаток:
1. Комерційна пропозиція ПП «СГРАДАТА» за вих. № 217 від 01.11.2023 - на 1аркуші.
2. Комерційна пропозиція ПП «РОДНІК» за вих. № 82-1/23 від 03.11.2023 - на 1аркуші.
3. Комерційна пропозиція ТОВ «ВІО-СТРОЙБУД» за вих. № 127 від 06.11.2023 - на 1 аркуші.
Номер:
7f9bda651dca4af8a8233f3cf41044e3
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
13.02.2024 15:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-14-013805-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- чому Замовником договір про закупівлю від 04.12.2023 № 251 оприлюднено в електронній системі закупівель у термін, що перевищує три робочих дні (28.12.2023) з дня його укладення?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
0075b02d72924726ade335c2fc4c5376
Назва:
Пояснення щодо моніторингу до закупівлі «Поточний ремонт шляхів евакуації (вхідної групи) будівлі поліклініки дорослого населення комунального некомерційного підприємства Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області «Ізмаїльська міська центральна лікарня» по вул. Клушина, 6 у м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області» (UA-2023-11-14-013805-a)
Дата опублікування:
16.02.2024 12:20
Опис:
На виконання запиту ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 13.02.2024 в рамках проведення моніторингу закупівлі за предметом: «Поточний ремонт шляхів евакуації (вхідної групи) будівлі поліклініки дорослого населення комунального некомерційного підприємства Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області «Ізмаїльська міська центральна лікарня» по вул. Клушина, 6 у м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області» (UA-2023-11-14-013805-a), Комунальне некомерційне підприємство Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області «Ізмаїльська міська центральна лікарня», код за ЄДРПОУ 42489785, юридична адреса: 68600, Україна, Одеська область, м. Ізмаїл Ізмаїльський район, проспект Незалежності, 68 надає наступне пояснення через електронну систему закупівель.
Договір від 04.12.2023 року № 251 Замовником було оприлюднено в електронній системі закупівель у термін, що не перевищує три робочих дні з дня його укладення, а саме: завантажено в ЦБД Рrozorro - 04.12.2023 року об 11:48, опубліковано в ЦБД Рrozorro - 04.12.2023 року об 11:50.
Додаток:
1. Скріншот з електронної системи закупівель - на 2 аркушах.