-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги зі здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт житлового будинку по вул. Незалежної України, 67 з відновленням несучих конструкцій після потрапляння боєприпасів в м. Запоріжжя» (71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Завершена
1 755 563.51
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 778.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 778.00 UAH
Номер:
87d8dcf6cdb8462b90cd62c8ede60314
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-13-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.02.2024 00:00
Період моніторингу:
13.02.2024 15:28 - 06.03.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.02.2024 № 29
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 09.01.2024 №003100-18/303-2024.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 13.02.2024 № 29.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 5. UA-2023-11-14-012172-a, 14.11.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пунктів 3 та 54 Особливостей №1178.
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення вимоги пунктів 3, 28 та 47 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції;своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру; правомірності внесення змін до договору про закупівлю– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації а також порушення вимог пунктів 3 та 54 Особливостей №1178 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 березня 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції;своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру; правомірності внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Запорізькій області (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-11-14-006367-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; опубліковану проектно-кошторисну документацію; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; тендерну пропозицію ТОВ «Інжинірингова компанія «АКАДЕМ БУД»; опубліковане повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника ТОВ «Інжинірингова компанія «АКАДЕМ БУД» та опубліковані вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; опубліковане повідомлення щодо необхідності обґрунтування аномально низької ціни тендерній пропозиції учасника ТОВ «Інжинірингова компанія «АКАДЕМ БУД» та опублікований вказаним учасником лист з обґрунтуванням аномально низької ціни; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «Інжинірингова компанія «АКАДЕМ БУД» як переможцем тендеру документи; договір про надання послуг зі здійснення технічного нагляду від 12.12.2023 №525-23Б; додаткову угоду від 29.12.2023 №1 до вказаного договору та повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до пункту 24 Особливостей №1178 замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082, та цих Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Одночасно, відповідно до пункту 54 Особливостей №1178 зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Замовником щодо досліджуваної процедури закупівлі тендерну документацію оприлюднено 14.11.2023.
Водночас, моніторингом встановлено, що 20.11.2023 було оприлюднено нову редакцію тендерної документації.
Проте, на порушення вимог пунктів 3 та 54 Особливостей №1178 разом із змінами до тендерної документації (у вигляді нової редакції тендерної документації) Замовником в окремому документі перелік змін, що внесені, не оприлюднено.
Згідно з пунктом 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Також, за нормами пункту 28 Особливостей №1178, у тендерній документації відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону, визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому - восьмому цього пункту.
Відповідно до абзацу восьмого пункту 28 Особливостей №1178 у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами.
Також, у пункті 47 Особливостей №1178 визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Моніторингом встановлено, що у Додатку №2 (Документи, які вимагаються для підтвердження інформації про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі) до тендерної документації Замовником встановлено вимогу про надання переможцем тендеру довідку з Єдиного державного реєстру осіб, що вчинили корупційне або пов’язане з корупцією правопорушення (щодо керівника/фізичної особи, яка є учасником).
Однак, з 04.09.2023 Національне агентство з питань запобігання корупції відкрило доступ до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення (про що повідомлено на сайті НАЗК: https://nazk.gov.ua/uk/novyny/nazk-vidkrylo-dostup-do-reyestru-osib-yaki-vchynyly-koruptsijni-ta-pov-yazani-z-koruptsiyeyu-pravoporushennya-iz-vrahuvannyam-bezpekovyh-aspektiv-golova-nazk/).
Таким чином, на час оголошення та проведення Замовником досліджуваної закупівлі вищевказаний Єдиний державний реєстр містився у вільному публічному доступі.
Отже, Замовником у тендерній документації встановлено спосіб для надання інформації, яка знаходиться у вільному публічному доступі (щодо підтвердження відсутності підстави за підпунктом 3 пункту 47 Особливостей №1178), чим порушено вимоги пунтів 3, 28 та 47 Особливостей №1178.
Період усунення порушень:
08.03.2024 15:43 - 23.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
08.03.2024 15:43
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Пояснення по висновку про результати моніторингу закупівлі робіт за UA-2023-11-14-012172-a «Послуги зі здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт житлового будинку по вул. Незалежної України, 67 з відновленням несучих конструкцій після потрапляння боєприпасів в м. Запоріжжя» (71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт) (далі – Висновок).
Керуючись нормами статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаю інформацію по Висновку.
Відповідно до пункту 54 Особливостей здійснення публічних товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, (далі – Особливості) Замовник має право з власної ініціативи вносити зміни до тендерної документації.
В протокольному рішенні від 20 листопада 2023 року № 2 уповноваженою особою прийнято рішення щодо внесення змін до тендерної документації на закупівлю робіт: «Послуги зі здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт житлового будинку по вул. Незалежної України, 67 з відновленням несучих конструкцій після потрапляння боєприпасів в м. Запоріжжя» (71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт) та про оприлюднення внесених змін до тендерної документації в електронній системі закупівель протягом одного робочого дня з дати затвердження рішення про їх внесення.
Уповноваженою особою були внесені зміни до:
оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями;
тендерної документації щодо проведення відкритих торгів з особливостями;
проєкту договору про надання послуг зі здійснення технічного нагляду, які розміщені в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції.
Зміни, що вносилися до тендерної документації, викладені в окремому документі – ПЕРЕЛІК ЗМІН, що вноситься до ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ЩОДО ПРОВЕДЕННЯ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ З ОСОБЛИВОСТЯМИ НА ЗАКУПІВЛЮ РОБІТ: «Послуги зі здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт житлового будинку по вул. Незалежної України, 67 з відновленням несучих конструкцій після потрапляння боєприпасів в м. Запоріжжя» (71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт), як то передбачено пунктом 54 Особливостей. Проте, уповноваженою особою помилково не завантажений разом з новою редакцією тендерної документації вищезазначений ПЕРЕЛІК ЗМІН (що додається). Зазначене порушення буде враховано уповноваженою особою у подальшому при формуванні тендерної документації.
Стосовно вимоги Замовником щодо надання переможцем відкритих торгів з особливостями довідки з Єдиного державного осіб, що вчинили корупційне або пов’язане з корупцією правопорушення (щодо керівника/фізичної особи, яка є учасником) повідомляю про таке.
Подати заяву на отримання послуги заявник (в даному випадку – Учасник) може особисто з використанням відкритого ключа КЕП, або через законного представника, електронною поштою чи заповнивши заяву на отримання послуги онлайн на сайті: https://corruptinfo.nazk.gov.ua/main/reference/list, або за допомогою застосунку «Дія».
Посилання на сторінку Національного агентства з питань запобігання корупції, яке вказано в п. 1 Розділу ІІ Висновку, до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення: https://nazk.gov.ua/uk/novyny/nazk-vidkrylo-dostup-do-reyestru-osibyaki-vchynyly-koruptsijni-ta-pov-yazani-z-koruptsiyeyupravoporushennya-iz-vrahuvannyam-bezpekovyh-aspektiv-golovanazk/, вказує на помилку (скрін сторінки додається).
Отже, довідка з Єдиного державного осіб, що вчинили корупційне або пов’язане з корупцією правопорушення (щодо керівника/фізичної особи, яка є учасником) не знаходиться у вільному публічному доступі (щодо підтвердження відсутності підстави за підпунктом 3 пункту 47 Особливостей), чим пояснюється законна підстава Замовника щодо вимоги про надання переможцем відкритих торгів з особливостями довідки з Єдиного державного осіб, що вчинили корупційне або пов’язане з корупцією правопорушення (щодо керівника/фізичної особи, яка є учасником).
Додаток: на 1 арк. в 1 прим.;
скрін сторінки на 1 арк. в 1 прим.
Дата публікації звіту:
12.03.2024 10:29
Запити/Пояснення
Номер:
a05340298b3d4b68b8ceb43be9bba970
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
20.02.2024 11:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.02.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ІD: UA-2023-11-14-012172-a, яка проведена Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Запорізькій області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (з долученням відповідного документального підтвердження) ?
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до норм пункту 17 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Аналогічна умова міститься в частині 6.3 розділу VI тендерної документації Замовника.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Надати документальне підтвердження виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178 та частини 6.3 розділу VI тендерної документації Замовника.
Відповідно до частини 6.6 Розділу VI тендерної документації Замовник вимагає від учасника-переможця торгів в паперовому або в електронному вигляді, забезпечення виконання договору не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 Особливостей №1178. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1 відсоток від вартості договору.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
4. Надати до моніторингу документальне підтвердження надання учасником-переможцем забезпечення виконання договору згідно умов тендерної документації з долученням відповідних підтверджуючих документів.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
eb2645db70754b269cc9f66010761928
Назва:
Пояснення по моніторингу закупівлі робіт за UA-2023-11-14-012172-a «Послуги зі здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт по об’єкту послуги зі здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт житлового будинку по вул. Незалежної України, 67 з відновленням несучих конструкцій після потрапляння боєприпасів в м. Запоріжжя» (71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Дата опублікування:
21.02.2024 13:40
Опис:
У відповідь на Ваш запит від 20.02.2024 по наданню інформації щодо обґрунтованого розрахунку розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляю про таке:
1. Предмет закупівлі робіт «Послуги зі здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт житлового будинку по вулиці Незалежної України, 67 з відновленням несучих конструкцій після потрапляння боєприпасів в м. Запоріжжя» (71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт).
Цей об’єкт є об’єктом класу наслідків (відповідальності) – СС2 (середні) наслідки.
Ціль – здійснення технічного нагляду за виконанням робіт на Об’єкті у відповідності із Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності», Законом України «Про архітектурну діяльність», Законом України «Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності», Порядком здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 11 липня 2007 року за № 903 (із змінами), вимог ДСТУ, ДБН та нормативів, інших нормативно-правових актів, які діють у галузі будівництва та інших вимог діючого законодавства України.
Мета – забезпечення здійснення замовником контролю за дотриманням проектних рішень та вимог будівельних норм, а також контролю за якістю, обсягами, та вартістю робіт, виконаних під час капітального ремонту житлового будинку по вул. Незалежної України, 67 з відновленням несучих конструкцій після потрапляння боєприпасів в м. Запоріжжя.
Обсяг та види послуг:
Технічний нагляд повинні здійснювати сертифіковані інженери з технічного нагляду, які мають право виконувати роботи (надавати послуги), що є предметом закупівлі.
Склад та обсяги - визначенні затвердженою проектною документацією по об’єкту, яка оприлюднена Замовником в оголошенні процедури закупівлі за ID: UA-2023-11-14-012172-a.
Видатки на ці роботи передбачені за рахунок коштів Державного бюджету України (фонду ліквідації наслідків збройної агресії), КЕКВ 3210 «Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям)» та затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 25.07.2023 № 770 «Про виділення коштів з фонду ліквідації наслідків збройної агресії».
Щодо визначення очікуваної вартості повідомляю про таке:
Обсяг витрат на здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт житлового будинку по вул. Незалежної України, 67 з відновленням несучих конструкцій після потрапляння боєприпасів в м. Запоріжжя» Замовник розрахував відповідно до діючих кошторисних норм з визначення вартості будівництва, виходячи з встановлених Настановою відсотків, яка затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (зі змінами), та в межах розміру коштів, передбачених на технічний нагляд згідно кошторисної вартості затвердженого проєкту.
Очікувана вартість розрахована від підсумку глав 1-9 договірної ціни, який не перевищує підсумок глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
Окрім цього, Замовником дотримано вимоги статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині максимальної економії і ефективності використання державних коштів.
2. Згідно пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): «оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель». Відтак, відповідальною
особою Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Запорізькій області щодо оприлюднення вищезазначеної інформації, 13.11.2023 розміщено на власному веб-сайті таку інформацію. Посилання на сторінку обґрунтування https://zp.restoration.gov.ua/diialnist/7230/58030.html.
3. Відповідно до норм пункту 17 Особливостей здійснення публічних товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, (далі – ОСОБЛИВОСТІ) та вимог частини 6.3 розділу VI тендерної документації Замовника переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю надав документи, що підтверджують право підпису договору про закупівлю шляхом завантаження відповідних документів до електронної системи 04.12.2023: лист-довідка про уповноважену особу від 04.12.2023 № 49/2, який містить інформацію, що єдиною уповноваженою особою на представництво інтересів учасника під час проведення закупівлі, підписання документів пропозиції, договору за результатами закупівлі, а також вчинення юридичних дій від імені учасника є директор Мільто Олександр Анатолійович , наказ про призначення директора від 06.07.2023 № 17-К, рішення учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АКАДЕМ БУД» від 06.07.2023 про призначення директора.
4. Відповідно до частини 6.6 Розділу VI тендерної документації Замовник вимагає від учасника-переможця торгів надати Замовнику в паперовому або в електронному вигляді, забезпечення виконання договору не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 ОСОБЛИВОСТЕЙ. Виконання зобов’язань за договором забезпечується банківською гарантією у розмірі 1 (одного) відсотка від ціни Договору.
Учасник-переможець закупівлі надав забезпечення виконання договору про закупівлю - банківську гарантію від 11.12.2023 № 36826 (договір укладено 12.12.2023 № 252-23Б), розмір якої становить 8864,40 грн (1 відсоток від вартості договору).