• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги зі здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт житлового будинку по вул. Незалежної України, 80/вул. Якова Новицького, 3 з відновленням несучих конструкцій після потрапляння боєприпасів в м. Запоріжжя» (71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)

Завершена

1 735 534.72 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 678.00 UAH
Номер: 54c6e33182e64ee28e487972f8b6f327
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-02-08-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.02.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 08.02.2024 17:19 - 01.03.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 08.02.2024 №14-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 09 січня 2024 року №003100-18/303-2024, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 08.02.2024 №14-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 6. UA-2023-11-14-011131-a, 14.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, laevskazakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог пункту 43 Постанови №1178 в частині не оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, із урахуванням вимог Постанови №1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Запорізькій області (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 14 листопада 2023 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Інтелект Консалт Груп», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29 листопада 2023 року №2, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, договір від 12 грудня 2023 року №524-235 (далі – Договір №524-2023), повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 29 грудня 2023 року №1ДУ/524-23Б та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 22 та 23 лютого 2024 року через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що у розділі «Кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)» Додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що на підтвердження відповідності учасника встановленому кваліфікаційному критерію у складі тендерної пропозиції надається Довідка про виконання учасником аналогічного договору на надання послуг з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єктах з нового будівництва, реконструкції чи капітального ремонту об’єктів цивільної інфраструктури (будівель), за формою, наведеною у таблиці 2. Поряд з цим, аналогічним вважається договір, укладений у період з 2019 року по 2023 рік, предметом якого є надання послуг з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єктах з нового будівництва, реконструкції чи капітального ремонту об’єктів цивільної інфраструктури (будівель), при цьому клас наслідків об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта будівництва (ремонту) за предметом закупівлі, а саме: СС2 і більше. Крім того, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують клас наслідків об’єкта за аналогічним(и) договором(ами) (проєктна документація, дозвільний документ з ДАБІ/ДІАМ, сертифікат готовності об’єкту до експлуатації тощо). На виконання вищевказаних вимог учасником ТОВ «Інтелект Консалт Груп» у складі тендерної пропозиції надано Довідку про виконання учасником аналогічного договору на надання послуг з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єктах з нового будівництва об’єктів цивільної інфраструктури (будівель) від 21 листопада 2023 року №21-11/9т, а також, скан-копію аналогічного договору від 01 жовтня 2021 року №1/10/2021 укладеного з ТОВ «БК Олімпік» (далі – Договір №1/10/2021). При цьому, документів, які підтверджували б клас наслідків об’єкта за аналогічним Договором №1/10/2021, зокрема, проєктної документації, дозвільного документу з ДАБІ/ДІАМ, сертифікату готовності об’єкту до експлуатації тощо, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Інтелект Консалт Груп», не надано, що не відповідає вимогам Додатку 1 до тендерної документації Замовника. З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень (інформації та документів) з питань, які є предметом дослідження, зокрема: яким чином учасником ТОВ «Інтелект консалт груп» якого обрано переможцем торгів виконано вищевказані вимоги тендерної документації. На зазначений запит Замовник пояснив, зокрема, що: «інформація щодо документального підтвердження класу наслідків СС2 і більше по аналогічному договору від 01 жовтня 2021 року №1/10/2021 взято з Порталу Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (додається)». Водночас, пунктом 43 Постанови №1178 визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення вимог пункту 43 Постанови №1178 не розмістив в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ТОВ «Інтелект консалт груп» усунути такі невідповідності, а обрав його переможцем та уклав з ним Договір №524-2023 на суму 549 000,00 грн.
Період усунення порушень: 29.02.2024 17:45 - 15.03.2024 00:00
Дата публікації висновку: 29.02.2024 17:45

Оскарження висновку в суді

Опис: Позовна заява про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2023-11-14-011131-a
Дата публікації: 13.03.2024 10:39

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Пояснення по висновку про результати моніторингу закупівлі робіт за UA-2023-11-14-011131-a «Послуги зі здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт житлового будинку по вул. Незалежної України, 80/вул. Якова Новицького, 3 з відновленням несучих конструкцій після потрапляння боєприпасів в м. Запоріжжя» (71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт) Керуючись нормами другого абзацу частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаю аргументовані заперечення до Висновку про результати моніторингу закупівлі № UA-2023-11-14-011131-a від 29.02.2024 (далі – Висновок) в частині неоприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей і як наслідок зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень). Згідно з Додатком № 1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що на підтвердження відповідності Учасника встановленому кваліфікаційному критерію у складі тендерної пропозиції надається Довідка про виконання учасником аналогічного договору на надання послуг з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єктах нового будівництва, реконструкції чи капітального ремонту об’єктів цивільної інфраструктури (будівель), за формою, наведеною у таблиці 2. Поряд з цим, аналогічним вважається договір, укладений у період з 2019 року по 2023 рік, предметом якого є надання послуг з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єктах з нового будівництва, реконструкції чи капітального ремонту об’єктів цивільної інфраструктури (будівель), при цьому клас наслідків об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта будівництва (ремонту) за предметом закупівлі, а саме СС2 і більше. Крім цього, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують клас наслідків об’єкта за аналогічним(и) договором(ами) (проектна документація, дозвільний документ з ДАБІ/ДІАМ, сертифікат готовності об’єкту до експлуатації тощо). На виконання вищезазначених вимог Учасником ТОВ «Інтелект Консалт Груп» у складі тендерної пропозиції завантажено до електронної системи Довідку про виконання ним аналогічного договору на надання послуг з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єктах з нового будівництва об’єктів цивільної інфраструктури (будівель) від 21 листопада 2023 року №21-11/9т (окремим файлом у форматі pdf), а також скан-копію аналогічного договору від 01 жовтня 2021 року №1/10/2021, укладеного Учасником з ТОВ БК Олімпік», разом з СЕРТИФІКАТОМ № ІУ122230406906 готовності об’єкта до експлуатації (одним файлом у форматі pdf: де 1-11 сторінки - це вищезазначений договір з усіма додатками, а 12-14 сторінки – це вищезазначений СЕРТИФІКАТ), як то вимагалося Замовником у складі тендерної документації. Отже, підстави для оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, зазначених в останньому абзаці частини першої Розділу ІІ Висновку, відсутні. І взагалі, невідповідностей у складі тендерних пропозицій, Замовником не виявлено. Учасник забезпечив виконання всіх вимог, які зазначені Замовником у складі тендерної документації. Слід зазначити, що при проведенні моніторингу закупівлі робіт за UA-2023-11-14-011131-a, крім документального підтвердження Учасником у складі тендерної пропозиції класу наслідків об’єкта за аналогічним договором, а саме СС2 і більше, уповноваженою особою додатково надана інформація щодо документального підтвердження класу наслідків СС2 і більше по аналогічному договору від 01.10.2021 № 1/10/2021, взятої з Порталу Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. Підсумовуючи сказане, у Замовника відсутні факти порушення законодавства у сфері публічних закупівель і як наслідок відсутні й зобов’язання щодо усунення порушення (порушень). Додаток: на 14 арк. в 1 прим. у форматі pdf.
Дата публікації звіту: 01.03.2024 12:08

Запити/Пояснення