• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок в межах території Буської міської ради Львівської області» (код ДК 021:2015:71340000-3 - Комплексні інженерні послуги)

Завершена

1 120 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 600.00 UAH
Номер: 4b7a6e2d2920435eb6d91b37ea66edcd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-02-23-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.02.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 23.02.2024 15:41 - 16.03.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 22.02.2024 № 21 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 22.02.2024 № 21 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 4 UA-2023-11-13-014717-a 13.11.2023 Виконавчий комітет Буської міської ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Людмила ХИТРЕНКО
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, khodyrieva.l.n@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ Постанови № 710 - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 березня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі - Закон № 922) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) (далі - Постанова № 710). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Буської міської ради (далі Замовник) на 2023 рік, у тому числі UA-P-2023-11-13-007633-c, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерні пропозиції учасників Консорціум «Об’єднані землевпорядні компанії» та ТОВ "ІНСТИТУТ ЕФЕКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ-САТЕЛІТ", протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою Замовника від 23.11.2023 № 106 від 27.11.2023 № 107 та від 01.12.2023 № 113, вимогу про усунення невідповідностей до 01 грудня 2023, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 01.12.2023, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ) від 11.12.2023 № 19906-р/пк-пз, Договір про закупівлю від 20.12.2023 № 1, пояснення Замовника на запит Східного офісу Держаудитслужби отримане 12.03.2024 через електронну систему закупівель. Відповідно до частини 12 статті 8 Закону моніторинг щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ та викладені у рішенні від 11.12.2023 № 19906-р/пк-пз не проводився.
Період усунення порушень: 18.03.2024 16:50 - 22.03.2024 00:00
Дата публікації висновку: 18.03.2024 16:50

Запити/Пояснення