• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщень ПРУ № 52333 Березанського ліцею Березанської селищної ради Миколаївської області за адресою: вулиця Центральна, 50, смт. Березанка, Миколаївський район, Миколаївська область.Коригуванння , ДК 021:2015 - 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Завершена

7 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 35 000.00 UAH
Номер: 39dcad87a8cb4bfe84f934c31effe29a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-02-05-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.02.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127366
Період моніторингу: 06.02.2024 08:31 - 28.02.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 05.02.2024 № 10-з Маріуполь Про початок моніторингу закупівель Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами), доручення Держаудитслужби України від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024. НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник начальника управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА Додаток до наказу від 05.02.2024 № 10-з Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1.ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БЕРЕЗАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ UA-2023-11-13-010390-a 13.11.2023 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Маріуполь
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 932-39-10, tamarabeleckaja@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення частини другої статті 24 та пункту 3 частини першої статті 10 Закону, абз. 4 пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, своєчасності надання роз’яснень, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю із змінами та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, які є значущим через необ’єктивний та упереджений розгляд цінових пропозицій учасників торгів та з огляду на відсутність механізму усунення таких порушень керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо, розглянути питання щодо притягнення до відповідальності осіб, якими допущене порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 лютого 2024 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації із змінами вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання роз’яснень, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю із внесеними змінами та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) Відділу освіти, культури, молоді та спорту Березанської селищної ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи №88 від 13.11.2023 із внесеними змінами, реєстр пропозицій, тендерна пропозиція учасника переможця Приватного підприємства «Агротехсервіс Д.В.В.» (далі – ПП «Агротехсервіс Д.В.В.»), протокол розкриття, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.11.2023 №95, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 04.12.2023 № 399 на суму 6 930 000,0 з ПДВ, додаткова угода від 30.01.2023 № 1, повідомлення про внесення змін до договору. Аналізом питання внесення змін до ТД та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що відповідно до частини 2 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі –Закон), абз. 4 пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 із змінами (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) (далі – Особливості), що вносяться замовником до тендерної документації (далі – ТД), розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону. Водночас відповідно до пункту 3 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі – протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень. Замовником внесені зміни до ТД, які розміщені та відображені в електронній системі закупівель 16.11.2023 у вигляді протоколу про зміни з додатком 3, до якого вносяться зміни та 20.11.2023 - у вигляді протоколу про зміни з додатком 2, до якого вносяться зміни і ТД нової редакції. При цьому, на порушення частини другої статті 24 та пункту 3 частини першої статті 10 Закону, абз. 4 пункту 54 Особливостей разом із змінами до ТД Замовником не оприлюднено в окремому документі перелік змін.
Період усунення порушень: 08.02.2024 16:44 - 23.02.2024 00:00
Дата публікації висновку: 08.02.2024 16:44

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області відділ освіти, культури, молоді та спорту Березанської селищної ради (далі відділ) повідомляє , що уповноважену особу попереджено про необхідність конкретизувати зміни, що підлягають оприлюднення, при внесенні змін до тендерної документації. Також з метою правильного застосування норм законодавства у сфері публічних закупівель та можливості використання загальноприйнятих форм та зразків документів відділом здійснено підписку на електронний журнал «Радник у сфері публічних закупівель»
Дата публікації звіту: 14.02.2024 10:08