-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Додаткові роботи на об'єкті: "Капітальний ремонт під'їзної естакади КНП ЛОР «Західноукраїнський спеціалізований дитячий медичний центр" на вул. Дністерській, 27 у м. Львові" Коригування
Завершена
1 830 000.00
UAH без ПДВ
Номер:
db461c8de23547d488eed2bcbcc73c08
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-29-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.02.2024 00:00
Період моніторингу:
29.02.2024 17:42 - 22.03.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
29.02.2024 № 16-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами), доручення Держаудитслужби України від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА
Додаток
до наказу від 29.02.2024
№ 16-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ДИТЯЧИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР" UA-2023-11-13-007952-a 13.11.2023 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу з питання визначення предмета закупівлі, внесення інформації про закупівлі до річного плану, своєчасності та повноти оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявності підстав укладання договору без застосування електронної системи закупівель та наявності обґрунтування здійснення закупівлі, оприлюднення договору про закупівлю та додатків до нього, надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 березня 2024 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, внесення інформації про закупівлі до річного плану, своєчасності та повноти оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявності підстав укладання договору без застосування електронної системи закупівель та наявності обґрунтування здійснення закупівлі, оприлюднення договору про закупівлю та додатків до нього, надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ДИТЯЧИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР» (далі – Замовник) на 2023 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель від 13.11.2023, Наказ від 31.10.2023 № 162 «Про затвердження проектно-кошторисної документації» та Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей від 09.11.2023, протокол розкриття тендерних пропозицій, договір № 84 від 09.11.2024, відповідь замовника на запит про надання пояснення від 07.03.2024.
Період усунення порушень:
18.03.2024 16:39 - 22.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
18.03.2024 16:39
Запити/Пояснення
Номер:
c43e8ee8f8c4416a8cc14b5992bd9ab4
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
04.03.2024 11:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Додаткові роботи на об'єкті: "Капітальний ремонт під'їзної естакади КНП ЛОР «Західноукраїнський спеціалізований дитячий медичний центр" на вул. Дністерській, 27 у м. Львові" Коригування», за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-13-007952-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
1. З якої причини Вами при проведенні процедури закупівлі UA-2023-07-06-004022-a не враховані обсяги робіт які закуповуються у процедурі UA-2023-11-13-007952-a?
1. Просимо надати кошторисну документацію на виконання додаткових робіт які закуповуються за процедурою UA-2023-11-13-007952-a.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
70031474c92747f48ad2c5c4d3f4de56
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
07.03.2024 15:32
Опис:
У відповідь на запит про надання пояснень від 2024-03-04 в межах моніторингу UA-M-2024-02-29-000018 повідомляємо наступне:
Щодо питання №1: «З якої причини Вами при проведенні процедури закупівлі UA-2023-07-06-004022-a не враховані обсяги робіт які закуповуються у процедурі UA-2023-11-13-007952-a»:
При проведенні робіт згідно закупівлі у формі відкритих торгів UA-2023-07-06-004022-a були враховані ті обсяги робіт, що визначені спеціалізованою проектною організацією та викладені у проектній документації , що затверджена Експертним звітом. Вже на етапі виконання робіт підрядником , який почав капітальний ремонт, було встановлено певні приховані роботи, які не можливо було запроектувати наперед, оскільки їх потреба могла бути виявлена лише на етапі виконання робіт при розбиранні певних конструкцій. Додаткові роботи пов’язані з гідроізоляцією, яка не є поверхневим видом робіт. Виконання робіт пов’язаних з гідроізоляцією спричинює, відповідно , додаткові роботи із демонтажу існуючого покриття естакади, що не планувалися, бо не явна була потреба, як наслідок в подальшому і додаткові роботи із покриття з бруківки, обличкування цоколю будівлі, покриття парапетів та ремонту металевого огородження.
Без здійснення додаткових будівельних робіт неможливе якісне закінчення основних робіт та здача об’єкта в експлуатацію. Слід зазначити, що додаткові роботи поєднані між собою у технологічному процесі, та виконуються у рамках одного зазначеного об’єкта. Такі роботи технічно та економічно пов’язані з первинним договором №74 від 09.08.2023 р., що укладений між Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради «Західноукраїнський спеціалізований дитячий медичний центр» та МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МЕТА». Тому, в результаті проведеної наради спільно було прийнято рішення про доцільність проведення закупівлі на додаткові роботи з тим самим підрядником.
Усі розрахунки , що стосуються додаткових робіт затверджені експертним звітом No 14-0714/01-23 від 30 жовтня 2023 року щодо розгляду проектної документації на будівництво в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини за робочим проектом: «Капітальний ремонт під'їзної естакади КНП ЛОР "Західноукраїнський спеціалізований дитячий медичний центр" на вул. Дністерській, 27 у м. Львові» Коригування.
Щодо запиту №2.: «Просимо надати кошторисну документацію на виконання додаткових робіт які закуповуються за процедурою UA-2023-11-13-007952-a»
Надаємо у відповідь як додаток до пояснень Експертний звіт та кошторисну документацію.