-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Овочі, фрукти в асортименті (ДК 021:2015 – 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи)
Закупівля проводиться по очікуваних видатках на 2024 рік згідно «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня_2022 р. №1178 (зі змінами).
Завершена
1 852 503.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 262.52 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 262.52 UAH
Номер:
b8c35d3cfb2c4f96857d343499b532bb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-12-000107
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.02.2024 00:00
Період моніторингу:
13.02.2024 10:13 - 06.03.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.02.2024 № 11-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами), доручення Держаудитслужби України від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА
Додаток
до наказу від 12.02.2024
№ 11-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. ШПОЛЯНСЬКА МІСЬКА РАДА ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ UA-2023-11-13-003752-a 13.11.2023 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання пояснень у випадках передбачених законодавством – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання пояснень у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) ШПОЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи від 13.11.2023 №163, реєстр пропозицій, тендерну пропозицію учасника ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ ПІДПРИЄМЦЯ «МОРГОНЮК АЛІНА АНАТОЛІЇВНА» (далі – ФОП «МОРГОНЮК АЛІНА АНАТОЛІЇВНА»), протокол розкриття, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 28.11.2023 №181, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 14.12.2023 №220, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене 14.12.2023, договір_про закупівлю від 28.12.2023 №618, відповідь замовника на запит Управління оприлюднена в електронній системі від 22.02.2024.
Період усунення порушень:
22.02.2024 12:41 - 28.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
22.02.2024 12:41
Запити/Пояснення
Номер:
38558b43659d4a9493a45e2691ccc043
Назва:
питання для пояснення
Дата опублікування:
21.02.2024 11:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання Овочів, фруктів в асортименті (ДК 021:2015 – 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-13-003752-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника коштів) на якому розміщено обґрунтування якісних характеристик розміру витрат предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Умовами пункту 6 Розділу 6 тендерної документації Замовника передбачено надання переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю надання таким учасником забезпечення виконання договору про закупівлю, у формі електронної банківської гарантії у розмірі 2 (двох) відсотків від вартості договору про закупівлю. Строк дії гарантії: до 31.12.2024 року. В зв’язку із зазначеним, просимо надати інформацію (документи) про надання банківської гарантії при укладенні договору про закупівлю з переможцем ФОП "МОРГОНЮК АЛІНА АНАТОЛІЇВНА".
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
de24a4e19cc744169d693d7dd7b9223a
Назва:
Відповідь на запит від 2024-02-21 11:27:58
Дата опублікування:
22.02.2024 10:15
Опис:
На Ваш запит від 2024-02-21 11:27:58 повідомляємо наступне:
1. На запитання 1 повідомляємо, що визначення очікуваної вартості предмету закупівлі «Овочі, фрукти в асортименті» (ДК 021:2015 – 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-13-003752-a) (далі - Закупівля) було здійснено, з урахуванням положень «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 (зі змінами), шляхом використання методу порівняння ринкових цін (а саме інформації про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі було визначено з врахуванням: ДСТУ ISO 931-2019 «Банани зелені. Настанови щодо зберігання та транспортування» ( ISO 931:1980, IDT); ДСТУ 8133 -2015 «Яблука свіжі середніх та пізніх термінів достигання. Технічні умови»; ДСТУ 32286 або ДСТУ ЕЭК ООН FFV-29 Сливи; ДСТУ 7025:2009 Персики свіжі. Технічні умови; ДСТУ 8158:2015 Груші свіжі ранніх термінів достигання. Технічні умови, чи ДСТУ 8326:2015 Груші свіжі середніх і пізніх термінів достигання. Технічні умови; ДСТУ 7653 :2014 Суниця свіжа. Технічні умови; ДСТУ 8153 -2015 «Черешня свіжа. Технічні умови»; ДСТУ 7033-2009 «Буряк столовий свіжий. Технічні умови»; ДСТУ 7035:2009 «Морква свіжа. Технічні умови»; ДСТУ 3234-95 «Цибуля ріпчаста свіжа. Технічні умови»; ДСТУ 6009:2008 «Редиска свіжа. Технічні умови» умовам діючим в Україні; ДСТУ 2659-94 «Перець солодкий свіжий. Технічні умови»; ДСТУ 3246-95 «Томати свіжі. Технічні умови»; ДСТУ 3247-94 «Огірки свіжі. Технічні умови»; ДСТУ 318-91 «Кабачки свіжі. Технічні умови»; ДСТУ 7037:2009 «Капуста білоголова свіжа. Технічні умови»; ДСТУ 7037:2009 «Капуста білоголова свіжа. Технічні умови»; ДСТУ 3280-95 Капуста цвітна свіжа. Технічні умови; ДСТУ 4154:2003 Капуста червоноголова свіжа. Технічні умови; ДСТУ 2660-94 «Баклажани свіжі. Технічні; ДСТУ 3805-98 Кавуни продовольчі свіжі. Технічні умови; ДСТУ 3233-95 «Часник свіжий. Технічні умови»; ДСТУ 7036:2009 Диня свіжа. Технічні умови; ДСТУ 3190-95 Гарбузи продовольчі свіжі. Технічні умови; ДСТУ 289-91 Селера коренева свіжа. Технічні умови; ДСТУ 8624:2016 Кріп свіжий. Технічні умови, а також інших типових вимог до даного виду предмету закупівлі що склалися на ринку.
Також надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, передбаченого постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року №710: https://shpola-otg.gov.ua/2023/11/16/obhruntuvannia-vidpovidno-do-vymoh-p-4-postanovy-kmu-vid-11-zhovtnia-2016-roku-710-do-protsedury-zakupivli-ua-2023-11-13-003752-a/
Додатки:
- Копія «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 (зі змінами) на 9 арк. в 1 прим.;
- Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року №710 (зі змінами) на 16 арк. в 1 прим.;
- Скріни сторінок з мережі Інтернет станом на червень, жовтень 2023 року з цінами на товарні позиції предмету закупівлі у кількості 65-ти файлів.
2. На запитання 2 повідомляємо наступне, учасником - переможцем ФОП "МОРГОНЮК АЛІНА АНАТОЛІЇВНА", якого обрано переможцем, виконані вимоги тендерної документації в частині надання: забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії у розмірі 2% від вартості договору про закупівлю; внесення забезпечення - не пізніше дати укладання договору; строку дії забезпечення – до 31 грудня 2024 року (п.6 Розділу VІ. тендерної документації) (документи на підтвердження додаються).
Додатки:
- Файл електронної банківської гарантії «BANKIVS'KA GARANTIYA 1269» на 1 арк. в 1 прим.;
- Файл КЕП «BANKIVS'KA GARANTIYA 1269.pdf.p7s» яким підписана електронна банківська гарантія в 1 прим..