-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Сир твердий, сир кисломолочний, сир м’який, плавлений сир (ДК 021:2015 –15540000-5 Сирні продукти)
Закупівля проводиться по очікуваних видатках на 2024 рік згідно «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня_2022 р. №1178 (зі змінами).
Завершена
1 705 495.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 527.48 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 527.48 UAH
Номер:
e9168e111e0b439db7178ca299aa918d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-19-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.01.2024 00:00
Період моніторингу:
19.01.2024 16:18 - 10.02.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.01.2024 №6-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,дорученням Державної аудиторської служби України від 09 січня 2024 року №003100-18/303-2024,
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 19.01.2024 №6-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2023-11-13-003150-a 13.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Шполянської міської ради об'єднаної територіальної громади (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 13 листопада 2023 року №158), тендерну пропозицію ТОВ «Прайм Терра», протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14 грудня 2023 року №216, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, договір від 29 грудня 2023 року №632, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 02 січня 2024 року та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 30 січня 2024 року через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
02.02.2024 15:44 - 08.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
02.02.2024 15:44
Запити/Пояснення
Номер:
95f826b52c9746369d19b9d82588749f
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
29.01.2024 17:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі сиру твердого, сиру кисломолочного, сиру м’якого, плавленого сиру (код ДК 021:2015 – 15540000-5 - Сирні продукти) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-11-13-003150-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином учасником ТОВ «Прайм Терра», якого обрано переможцем, виконані вимоги тендерної документації в частині надання: забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії у розмірі 2% від вартості договору про закупівлю; внесення забезпечення - не пізніше дати укладання договору; строку дії забезпечення – до 31 грудня 2024 року (п.6 Розділу VІ. тендерної документації)?
Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
e00c6dcb2d2643b1b21db6adda72c5d1
Назва:
Відповідь на запит від 2024-01-29 17:49:21
Дата опублікування:
30.01.2024 17:17
Опис:
На Ваш запит від 2024-01-29 17:49:21 повідомляємо наступне:
1. На запитання 1 повідомляємо, оскільки відкриті торги на закупівлю по предмету закупівлі «Сир твердий, сир кисломолочний, сир м’який, плавлений сир» (ДК 021:2015 – 15540000-5 Сирні продукти)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-13-003150-a) (далі - Закупівля) на 2024 рік було розпочато у 2023 бюджетному періоді, вартість предмету закупівлі було визначено не за бюджетним призначенням, а за очікуваною вартістю, з урахуванням положень «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 (зі змінами), шляхом використання методу порівняння ринкових цін (а саме інформації про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі).
Щодо підтвердних документів (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких визначено його очікувану вартість, зауважимо що ані Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами), ані Законом України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), ані будь-яким іншим нормативно-правовим актом в сфері публічних закупівель не вимагається при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі вимагати від постачальників та/або оформляти цінові пропозиції, прайси, анкети, запити тощо.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі було визначено з врахуванням ДСТУ 6003:2008 Сири тверді Загальні технічні умови, ДСТУ 4554:2006 Сир кисломолочний. Технічні умови, ДСТУ 4635:2006 Сири плавлені. Загальні технічні умови, ДСТУ 4395:2005 Сири м’які. Загальні технічні умови, а також типових вимог до даного виду товару що склалися на ринку.
Додатки:
- Копія «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 (зі змінами) на 9 арк. в 1 прим.;
- Скріни сторінок з мережі Інтернет станом на червень, жовтень 2023 року з цінами на товарні позиції предмету закупівлі у кількості 9-ти файлів.
2. На запитання 2 повідомляємо наступне, учасником ТОВ «Прайм Терра», якого обрано переможцем, виконані вимоги тендерної документації в частині надання: забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії у розмірі 2% від вартості договору про закупівлю; внесення забезпечення - не пізніше дати укладання договору; строку дії забезпечення – до 31 грудня 2024 року (п.6 Розділу VІ. тендерної документації) (документи на підтвердження додаються).
Додатки:
- Файл електронної банківської гарантії «гарант_я виконання 6411-23» на 2 арк. в 1 прим..
- Файл КЕП «гарант_я виконання 6411-23.pdf.p7s.p7s» яким підписана електронна банківська гарантія в 1 прим.
Номер:
f329241475984d6aa139da7c3e106d6b
Назва:
Відповідь на запит від 2024-01-29 17:49:21
Дата опублікування:
30.01.2024 17:10
Опис:
На Ваш запит від 2024-01-29 17:49:21 повідомляємо наступне:
1. На запитання 1 повідомляємо, оскільки відкриті торги на закупівлю по предмету закупівлі «Сир твердий, сир кисломолочний, сир м’який, плавлений сир» (ДК 021:2015 – 15540000-5 Сирні продукти)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-13-003150-a) (далі - Закупівля) на 2024 рік було розпочато у 2023 бюджетному періоді, вартість предмету закупівлі було визначено не за бюджетним призначенням, а за очікуваною вартістю, з урахуванням положень «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 (зі змінами), шляхом використання методу порівняння ринкових цін (а саме інформації про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі).
Щодо підтвердних документів (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких визначено його очікувану вартість, зауважимо що ані Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами), ані Законом України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), ані будь-яким іншим нормативно-правовим актом в сфері публічних закупівель не вимагається при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі вимагати від постачальників та/або оформляти цінові пропозиції, прайси, анкети, запити тощо.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі було визначено з врахуванням ДСТУ 6003:2008 Сири тверді Загальні технічні умови, ДСТУ 4554:2006 Сир кисломолочний. Технічні умови, ДСТУ 4635:2006 Сири плавлені. Загальні технічні умови, ДСТУ 4395:2005 Сири м’які. Загальні технічні умови, а також типових вимог до даного виду товару що склалися на ринку.
Додатки:
- Копія «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 (зі змінами) на 9 арк. в 1 прим.;
- Скріни сторінок з мережі Інтернет станом на червень, жовтень 2023 року з цінами на товарні позиції предмету закупівлі у кількості 9-ти файлів.
2. На запитання 2 повідомляємо наступне, учасником ТОВ «Прайм Терра», якого обрано переможцем, виконані вимоги тендерної документації в частині надання: забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії у розмірі 2% від вартості договору про закупівлю; внесення забезпечення - не пізніше дати укладання договору; строку дії забезпечення – до 31 грудня 2024 року (п.6 Розділу VІ. тендерної документації) (документи на підтвердження додаються).
Додатки:
- Файл електронної банківської гарантії «гарант_я виконання 6411-23» на 2 арк. в 1 прим..
- Файл КЕП «гарант_я виконання 6411-23.pdf.p7s.p7s» яким підписана електронна банківська гарантія в 1 прим.