-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту за адресою: Одеська область, Одеський район, с. Барабой, вул. Соборності 101 а»
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад засвідчений уповноваженою особою учасника / або нотаріально / або іншим чином завірений. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Завершена
4 566 059.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 830.30 UAH
мін. крок: 0.5% або 22 830.30 UAH
Номер:
5c0d0cfcd0c6418384553967aea37987
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-29-000078
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.01.2024 00:00
Період моніторингу:
29.01.2024 17:25 - 20.02.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.01.2024 № 8-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 29.01.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 29.01.2024 № 8-З
Витяг з переліку процедур закупівель для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 4 UA-2023-11-10-014650-a 10.11.2023
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації та відповідей на звернення щодо усунення порушень, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції ПП «ГРАНД-ГАЗ-СЕРВІС», своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на час здійснення процедури закупівлі) (далі – Особливості); своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації та відповідей на звернення щодо усунення порушень; внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю; відповідності умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2023 рік Дальницької сільської ради Одеського району Одеської області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 10.11.2023 № 199, із змінами від 17.11.2023 № 200, із змінами від 20.11.2023 № 201, із змінами від 22.11.2023 № 202 (далі – тендерна документація); звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та вимоги про усунення порушення, відповіді Замовника на них; зміни до тендерної документації; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція Приватного підприємства «ГРАНД-ГАЗ-СЕРВІС» (далі – ПП «ГРАНД-ГАЗ-СЕРВІС»); повідомлення з вимогою про виправлення невідповідностей в тендерній пропозиції ПП «ГРАНД-ГАЗ-СЕРВІС»; протокол розгляду тендерної пропозиції; протокольні рішення уповноваженої особи від 01.12.2023 № 210, від 06.12.2023 № 212; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю робіт від 13.12.2023 № 129; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю робіт від 13.12.2023 № 129, оприлюднене 26.12.2023; додаткова угода від 25.12.2023 № 1; пояснення, інформація та документи, надані Замовником 02.02.2024, 07.02.2024 та 15.02.2024 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
19.02.2024 17:13 - 23.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
19.02.2024 17:13
Запити/Пояснення
Номер:
4aa8e34ea3144e0b87f72e99a1d4d798
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
30.01.2024 10:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступного питання.
1. Прошу надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін, цінові пропозиції, листування з учасникам ринку, анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо).
2. Прошу надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
d35d2688e0bf4f08b36d863d23458509
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
02.02.2024 16:38
Опис:
ПОЯСНЕННЯ на запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області у межах проведення моніторингу UA-M-2024-01-29-000078 закупівлі ID: UA-2023-11-10-014650-. На виконання вимог, викладених у запиті Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 30 січня 2024 року на закупівлю «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту за адресою: Одеська область, Одеський район, с. Барабой, вул. Соборності 101 а» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) Замовником закупівлі надаються пояснення та додатки до нього в окремих файлах.
Номер:
e2965e2f2cdf43dcbb750b14ef15ea0d
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
02.02.2024 16:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступного питання.
Додатковою угодою від 25.12.2023 № 1 до договору про закупівлю робіт від 13.12.2023 № 129 (далі – Договір) змінено його істотні умови. Зокрема, сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору на 2024 рік, строк виконання робіт – до 31.12.2024 року.
Відповідно до пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13), не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зазначених в підпунктах 1-9 пункту 19 Особливостей.
Відповідно до повідомлення про внесення змін до договору, оприлюдненого в електронній системі закупівель 26.12.2023, випадком для внесення змін додатковою угодою від 25.12.2023 № 1 зазначено «продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю».
У зв’язку з вищезазначеним, пропоную надати документи, які підтверджують виникнення обставин після укладення Договору, що спричинили продовження строку дії Договору на 2024 рік та строку виконання робіт – до 31.12.2024 року, та укладання додаткової угоди від 25.12.2023 № 1 до Договору.
Разом з документами Замовник може надати пояснення щодо прийнятих рішень з вищезазначеного питання.
Документи, пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
2642607f2dd9498cb3e6f49043fc5902
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
07.02.2024 17:10
Опис:
ПОЯСНЕННЯ на запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області у межах проведення моніторингу UA-M-2024-01-29-000078 закупівлі ID: UA-2023-11-10-014650-. На виконання вимог, викладених у запиті Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 02 лютого 2024 року на закупівлю «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту за адресою: Одеська область, Одеський район, с. Барабой, вул. Соборності 101 а» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) Замовником закупівлі надаються пояснення в окремому файлі, який долучено до пояснення.
Номер:
0278c99a22cb40af8804e459cbf7b9ea
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
12.02.2024 16:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів.
Відповідно до пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13), не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зазначених в підпунктах 1-9 пункту 19 Особливостей. Зокрема, у випадку, зазначеному в підпункті 4 пункту 19 Особливостей, а саме: «продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю».
Враховуючи вищевказане, прошу надати документи, що підтверджують виникнення об’єктивних обставин після укладення договору про закупівлю робіт від 13.12.2023 № 129 (далі – Договір), що спричинили продовження строку дії Договору на 2024 рік та строку виконання робіт – до 31.12.2024 року згідно з додатковою угодою від 25.12.2023 № 1 до Договору.
Документи, пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
fc90cddcecb64f1fa5ebebfe61cfda2c
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
15.02.2024 17:58
Опис:
ПОЯСНЕННЯ на запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області у межах проведення моніторингу UA-M-2024-01-29-000078 закупівлі ID: UA-2023-11-10-014650-. На виконання вимог, викладених у запиті Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 12 лютого 2024 року на закупівлю «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту за адресою: Одеська область, Одеський район, с. Барабой, вул. Соборності 101 а» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) Замовником закупівлі надаються пояснення та додаток до нього в окремих файлах.
Номер:
3ad56ef6943d4006b5713d72e550e114
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
12.02.2024 16:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступних питань.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закпівель, встановлено, що пунктом 39 Технічного завдання (відомість обсягів робіт) Додатку № 3 до тендерної документації, затвердженої протокольним рішенням уповноваженої особи від 22.11.2023 № 202 (далі - тендерна документація), передбачено «установлення насосів відцентрових з електродвигуном, маса агрегату до 0,1 т» в кількості 3 штук.
Згідно з вимогами підпункту 1 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2023 році 15 відсотків.
При цьому, підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема, як «відцентрові насоси». Також відповідно до підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону «у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом».
Враховуючи вище зазначене, прошу пояснити причини відсутності в тендерній документації умов про те, що Замовник здійснює закупівлю виключно, якщо ступінь локалізації виробництва «насосів відцентрових з електродвигуном, маса агрегату до 0,1 т», які є складовою предмету закупівлі «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту за адресою: Одеська область, Одеський район, с. Барабой, вул. Соборності 101 а», відповідає вимогам підпункту 1.1 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Також прошу пояснити причини відсутності в тендерній документації вимоги щодо надання учасником процедури закупівлі документів, передбачених пунктом 13-1 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2022 р. № 861.
Документи, пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
ca2b75df7d934c96adfd70f7dbcfcc55
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
15.02.2024 18:07
Опис:
ПОЯСНЕННЯ на запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області у межах проведення моніторингу UA-M-2024-01-29-000078 закупівлі ID: UA-2023-11-10-014650-. На виконання вимог, викладених у запиті Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 12 лютого 2024 року на закупівлю «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту за адресою: Одеська область, Одеський район, с. Барабой, вул. Соборності 101 а» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) Замовником закупівлі надаються пояснення та додатки до нього в окремих файлах.