-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з розробки та подачі піску на карту намиву (ДК 021:2015 99999999-9 Не відображене в інших розділах)
Завершена
5 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 27 000.00 UAH
Номер:
175d0d0811c74e1cb1a2ca803bbd694a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-12-05-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.12.2023 00:00
Період моніторингу:
13.12.2023 16:36 - 04.01.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
12.12.2023 № 225
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/13979-2023 від 04.12.2023
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
Від 12 /12/2023 № 225
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
31 UA-2023-11-10-014073-a 10.11.2023 КП «Дніпроприродресурс» Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом встановлено порушення норм частини 5 статті 8 Закону №922.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДНІПРО БУДЕКС» встановлено порушення вимог пункту 43, підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
–
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 січня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель: КП «Дніпроприродресурс» ДОР (далі – Замовник) UA-P-2023-11-10-003689-b, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи 09.11.2023, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДНІПРО БУДЕКС» (далі – ТОВ «ДНІПРО БУДЕКС»), протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 21.11.2023, договір від 28.11.2023 №ДРПП1.12.28 на суму 5 400 000,00 грн з ПДВ, додаткову угоду від 22.12.2023 до договору від 28.11.2023 №ДРПП1.12.28, пояснення (інформація та документи) Замовника, надані 19.12.2023 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби, від 14.10.2023.
На запит Східного офісу від 21.12.2023 Замовником пояснення не надано, чим порушено норми частини 5 статті 8 Закону №922.
Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію в частині матеріально-технічної бази учасники повинні надати: довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази. Обладнання, матеріально-технічна база обов’язково повинні включати:
- наявність не менше одного землесосного снаряду або земленасосної установки, які відповідають техніко-технологічним вимогам, зазначеним у Додатку № 3 цієї тендерної документації;
- наявність човна для обслуговування плавучого пульпопроводу.
У якості підтвердження наявності власного обладнання, матеріально-технічної бази Учасник надає довідку (виписку) за рахунками обліку основних засобів або інший підтверджуючий документ.
Проведеним моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДНІПРО БУДЕКС» не надано інформацію про наявність зазначеного човна.
При цьому, Замовник не виявив невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ДНІПРО БУДЕКС» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, чим порушив вимоги пункту 43 Особливостей.
Як наслідок, на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей тендерна пропозиція ТОВ «ДНІПРО БУДЕКС» підлягала відхиленню.
У ході проведення моніторингу сторонами укладено додаткову угоду від 22.12.2023 про розірвання договору від 28.11.2023 №ДРПП1.12.28.
Період усунення порушень:
03.01.2024 15:40 - 18.01.2024 00:00
Дата публікації висновку:
03.01.2024 15:40
Запити/Пояснення
Номер:
fdee4e398c7c4a3c983fe02cf59cc7b2
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.12.2023 10:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.12.2023 00:00
Опис:
Питання у файлі
Номер:
4a6cf75872cc4c748b4dd5e66ecac68a
Назва:
На виконання запиту Східного офісу Держаудитслужби від 14 грудня 2023 року надання пояснення
Дата опублікування:
19.12.2023 15:25
Опис:
На виконання запиту Східного офісу Держаудитслужби від 14 грудня 2023 р. щодо моніторингу закупівлі "Послуги з розробки та подачі піску на карту намиву" надаємо пояснення.
З приводу першого питання. В Додатку до Спеціального дозволу на користування надрами № 6712 від 04 липня 2023 року вказано, що орієнтовна проектна виробнича потужність видобутку піску складає 100 000 м3 на рік. При однозмінній роботі та 40-годинному робочому тижню в 2024 році 2080 робочих годин. Тому потрібне обладнання, що забезпечує видобуток піску від 45 до 50 м3 піску на годину, що і зазначено в Технічних характеристиках, що є Додатком №3 до Тендерної документації. Довжина транспортування пульпи визначена з урахуванням місцезнаходження карти намиву на території пісчаного кар’єру. Очікувана вартість предмета закупівлі вирахувана порівнянням ринкових цін та опитуванням видобувачів піску та зменшення ціни на 15 % від ринкової.
З приводу другого питання надаємо Спеціальний дозвіл на користування надрами та Угоду про умови користування надрами.
Додаткова оцінка впливу на довкілля рекультивації земель на теперішній час не потрібна і не можлива, так як згідно сторінки 5 Висновку з оцінки впливу на довкілля планової діяльності «Розробка пісків Сотницького родовища» № 21/01-20227209732/1 від 24 листопада 2022 року вказано, що після повного відпрацювання корисної копалини буде проведена технічна та біологічна рекультивація земель порушених гірничими роботами. Також на сторінці 15 у пункті 7 Звіту з ОВД вказано, що здійснюється додаткова оцінка впливу на довкілля рекультивації земель на територіях площею 20 га і більше, якщо з оцінки впливу на довкілля випливає така необхідність. У нас же земельна ділянка менше 20 га, а саме 14,5 га.
З приводу третього питання тендерну пропозицію учасника не відхилено тому, що у комплект земленасосної установки входить плавучий пульпопровод, береговий пульпопровод та човен згідно техніко-технологічним вимогам, зазначеним у Додатку № 3 до Тендерної документації.
Номер:
ad905f5f9d8c43369d05488e2298d449
Назва:
Пояснення з власної ініціативи щодо моніторінгу закупівлі "Послуги з розробки та подачі піску на карту намиву" (ДК 021:2015 99999999-9 "Не відображене в інших розділах") Східного офісу Держаудитслужби № 225 від 12.12.2023р.
Дата опублікування:
14.12.2023 11:18
Опис:
КП "Дніпроприродресурс" ДОР" не є отримувачем чи розпорядником бюджетних коштів. Підприємство підпадає під дію Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки засновником підприємства є Дніпропетровська обласна рада.
В зв'язку з тим, що підприємство не має спецтехніки для видобутку піску, а також не може ії придбати, ми оголосили відкриті торги з особливостями та підписали з переможцем договір про закупівлю.
Оплата за послуги з розробки та подачу піску на карту намиву буде здійснюватися тільки з коштів, отриманих за реалізацію розробленого та поданого на карту намиву піску, що зазначено в договорі про закупівлю.
Номер:
46433aa6f7394632887a667312056f73
Назва:
Звернення до Східного офісу Держаудитслужби за роз’ясненням щодо змісту висновку.
Дата опублікування:
08.01.2024 13:59
Опис:
Згідно частини 8 статті 8 Закону № 922 одноразово звертаємось до органу Державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку по результатам аналізу.
За результатами аналізу Східного офісу Держаудитслужби зроблений висновок про порушення нами частини 5 статті 8 Закону № 922 та порушення вимог пункту 43, підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Вважаємо, що частина 5 статті 8 Закону № 922 не була порушена, так як протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запитів про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі були надані відповідні пояснення (інформація, документи) через електронну систему закупівель.
Щодо порушення пункту 43 Особливостей нами під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі були виявлена невідповідність в інформації та документах що подані учасником. Та учасник надав необхідні документи. Інших невідповідностей нами під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі не було виявлено.
Щодо порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей на нашу думку тендерна пропозиція відповідає умовам технічної специфікації, тому що земленасосна установка укомплектована пульпопроводом та човном.