• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з розробки та подачі піску на карту намиву (ДК 021:2015 99999999-9 Не відображене в інших розділах)

Завершена

5 400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 000.00 UAH
Номер: 175d0d0811c74e1cb1a2ca803bbd694a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-12-05-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.12.2023 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 13.12.2023 16:36 - 04.01.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 12.12.2023 № 225 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/13979-2023 від 04.12.2023 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби Від 12 /12/2023 № 225 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 31 UA-2023-11-10-014073-a 10.11.2023 КП «Дніпроприродресурс» Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, zakupki.hit@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом встановлено порушення норм частини 5 статті 8 Закону №922. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДНІПРО БУДЕКС» встановлено порушення вимог пункту 43, підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 січня 2024 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель: КП «Дніпроприродресурс» ДОР (далі – Замовник) UA-P-2023-11-10-003689-b, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи 09.11.2023, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДНІПРО БУДЕКС» (далі – ТОВ «ДНІПРО БУДЕКС»), протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 21.11.2023, договір від 28.11.2023 №ДРПП1.12.28 на суму 5 400 000,00 грн з ПДВ, додаткову угоду від 22.12.2023 до договору від 28.11.2023 №ДРПП1.12.28, пояснення (інформація та документи) Замовника, надані 19.12.2023 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби, від 14.10.2023. На запит Східного офісу від 21.12.2023 Замовником пояснення не надано, чим порушено норми частини 5 статті 8 Закону №922. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію в частині матеріально-технічної бази учасники повинні надати: довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази. Обладнання, матеріально-технічна база обов’язково повинні включати: - наявність не менше одного землесосного снаряду або земленасосної установки, які відповідають техніко-технологічним вимогам, зазначеним у Додатку № 3 цієї тендерної документації; - наявність човна для обслуговування плавучого пульпопроводу. У якості підтвердження наявності власного обладнання, матеріально-технічної бази Учасник надає довідку (виписку) за рахунками обліку основних засобів або інший підтверджуючий документ. Проведеним моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДНІПРО БУДЕКС» не надано інформацію про наявність зазначеного човна. При цьому, Замовник не виявив невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ДНІПРО БУДЕКС» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, чим порушив вимоги пункту 43 Особливостей. Як наслідок, на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей тендерна пропозиція ТОВ «ДНІПРО БУДЕКС» підлягала відхиленню. У ході проведення моніторингу сторонами укладено додаткову угоду від 22.12.2023 про розірвання договору від 28.11.2023 №ДРПП1.12.28.
Період усунення порушень: 03.01.2024 15:40 - 18.01.2024 00:00
Дата публікації висновку: 03.01.2024 15:40

Запити/Пояснення