-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Квадрокоптери, код ДК 021:2015- 34710000-7 — Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном
Завершена
3 100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 500.00 UAH
Номер:
f7884a481a6449db8ff2510d392b5158
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-25-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.01.2024 00:00
Період моніторингу:
25.01.2024 16:56 - 16.02.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.01.2024 № 6
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 09.01.2023 №003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 25.01.2024 № 6.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2023-11-10-012773-a 10.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Виконавчого комітету Хмельницької міської ради Хмельницької області (далі – Замовник)
UA-P-2023-11-02-005362-a на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 10.11.2023 № 96-23), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію переможця торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУП ІНТРЕЙД»; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 24.11.2023 № 103-23 про визначення переможця та про намір укласти договір; повідомлення про намір укласти договір від 24.11.2023; Договір № 266 від 30.11.2023; пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 29.01.2024.
Період усунення порушень:
05.02.2024 17:20 - 09.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
05.02.2024 17:20
Запити/Пояснення
Номер:
1ec787992ce74400b24f7e604ffb7f18
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
25.01.2024 17:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Квадрокоптери, код ДК 021:2015- 34710000-7 — Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-10-012773-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі;
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
3. Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання переможцем вимог частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
c8e84732348e45de844daf5a28dd95f1
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
29.01.2024 16:52
Опис:
Надання пояснення на запит Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області в межах проведення моніторингу за предметом закупівлі «Квадрокоптери, код ДК 021:2015- 34710000-7 — Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном» ID: UA-2023-11-10-012773-a:
1. Закупівля була проведена в рамках виконання Програми шефської допомоги військовим частинам Збройних Сил України, Національної гвардії України, які розташовані на території Хмельницької міської територіальної громади на 2022 – 2023 роки (зі змінами), затвердженої рішенням тринадцятої сесії міської ради від 23.02.2022 року № 3. Потреба, технічні та якісні характеристики, визначені у відповідності до листів-звернень відділу з питань оборонно-мобілізаційної і режимно-секретної роботи та взаємодії з правоохоронними органами від 09.11.2023 року №Л-30-10-23 та від 28.08.2023 року № СЗ-30-2-23 (листи додаються).
Визначення очікуваної вартості проводилось на підставі аналізу інформації, що містилась у відкритому доступі Інтернет-мережі, в т.ч. сайтах постачальників, рекламі та системі електронних закупівель Prozorro (скан-копії моніторингу джерел додаються, електронний ресурс: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-10-31-004244-a; https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-09-26-001962-a).
Очікувана вартість визначалась з врахуванням вартості доставки товару.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі оприлюднене на офіційному сайті Хмельницької міської ради за посиланням: https://www.khm.gov.ua/uk/content/kvadrokoptery-kod-dk-0212015-34710000-7-vertoloty-litaky-kosmichni-ta-inshi-litalni-6.
3. На підтвердження вимог частини другої статті 41 Закону учасником надано статутні документи, в тому числі протокол загальних зборів учасників ТОВ «ГРУП ІНТРЕЙД» та наказ про призначення директора ТОВ «ГРУП ІНТРЕЙД» (скан-копії додаються). Отримання ліценції (дозволу) для поставки товарів, що є предметом закупівлі чинним законодавством не передбачено.