-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт території КНП «ТМО «СМОЛ» за адресою місто Стрий, вул. Дрогобицька, 50 у Львівській області
Закупівля здійснюється відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами)
Завершена
6 981 007.37
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 34 905.04 UAH
мін. крок: 0.5% або 34 905.04 UAH
Номер:
f866c68a7b294089b662831bf589d207
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-15-000178
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.01.2024 00:00
Період моніторингу:
15.01.2024 19:07 - 06.02.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.01.2024 № 11
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
32 UA-2023-11-10-012517-a 10.11.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Брати»», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у редакції
чинній на дату проведення закупівлі (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 10.11.2023 № 1, тендерну пропозицію ТОВ «Брати» протокол щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 23.11.2023 № 4, вимога про усунення невідповідностей від 22.11.2023, повідомлення про намір укласти договір від 23.12.2023, договір від 05.12.2023 №389, додаткову угоду до договору від 27.12.2023 № 1, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 18.01.2024.
Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ТОВ «Брати» з остаточною ціною пропозиції 6 865 000,00 грн з ПДВ та ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО «ПРИКАРПАТСЬКЕ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ» ЗАКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «КАРПАТКУРОРТБУД» з остаточною ціною пропозиції 6 897 000,00 грн з ПДВ.
Моніторингом встановлено, що Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію ТОВ «Брати» з ціною 6 865 000,00 грн з ПДВ.
Період усунення порушень:
08.02.2024 18:50 - 14.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
08.02.2024 18:50
Запити/Пояснення
Номер:
63d1d83af9de4fcfa3102fa77fecf874
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
17.01.2024 16:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.01.2024 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
9eea805bfa8a475b8db591545ec44c93
Назва:
Надання пояснень на запит моніторингу
Дата опублікування:
18.01.2024 14:25
Опис:
Відповідь на запитання 1. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснювалося на підставі розробленої проектно-кошторисної документації, яка підтверджена позитивним експертним звітом. Необхідні документи додаються.
Відповідь на запитання 2. Повідомляємо, що КНП «ТМО«СМОЛ» не має власного веб-сайту. У зв’язку з цим, уповноважена особа опублікувала обґрунтування технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) на електронному майданчику Prozorro разом із оголошеною закупівлею за ідентифікатором UA-2023-11-10-012517-a. На підтвердження вищезазначеного, надаємо знімок екрану цієї закупівлі. Також публікація обґрунтування технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі опубліковано за посиланням https://cutt.ly/XwKISVrI
, зокрема https://cutt.ly/HwKIPfda