-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ПЗ-23Т_688_ВО: Код ДК 021:2015: 34630000-2 частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (запасні частини тепловозу ЧМЕ (втулка, гніздо, шатун,болт,КМБТ)).
Завершена
2 419 706.60
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 098.53 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 098.53 UAH
Номер:
a079abf3817f414eae9b6c3d9793c35e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-06-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.02.2024 00:00
Період моніторингу:
06.02.2024 10:07 - 28.02.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.02.2024 Одеса № 32
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 05.02.2024.
В. о. начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 05.02.2024 № 32
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 UA-2023-11-10-011624-a 10.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до договору про закупівлю, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 22 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до договору про закупівлю, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель регіональної філії «Південна залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 10.11.2023, тендерну пропозицію учасника приватного підприємства «Ось Ж», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.11.2023
№ 688/2, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 27.11.2023, договір про закупівлю від 11.12.2023 № П/НХ-23989/НЮ (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю оприлюднене 26.12.2023, додаткову угоду до Договору від 26.12.2023 № 1, пояснення та документи Замовника, отримані 13.02.2024 та 20.02.2024 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
22.02.2024 17:17 - 28.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
22.02.2024 17:17
Запити/Пояснення
Номер:
a4cf6d3e55804f9080cb6502179c288c
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
08.02.2024 17:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
Як та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
1d0bc8ef7b764f7ba0c582c375cbab0e
Назва:
Надання відповіді
Дата опублікування:
13.02.2024 11:35
Опис:
На запит від 08.02.2024 року Південного офісу Держаудитслужби України по процедурі товарів «ПЗ-23Т_688_ВО: Код ДК 021:2015: 34630000-2 частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Запасні частини тепловозу ЧМЕ (втулка, гніздо, шатун, болт, КМБТ)), надаємо пояснення та інформацію з наступного питання: яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано нормами пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266):
- адреса веб-сайту: pz.gov.ua., розділ «Публічні закупівлі» - «Обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі на виконання постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 "Про ефективне використання державних коштів" до 05.2021» (https://www.pz.gov.ua/zakup11.html) - посилання на предмет закупівлі та його унікальний номер;
- очікувана вартість предмета закупівлі визначається на підставі комерційних пропозицій потенційних учасників торгів та узгодженого моніторингу цін (скан-копії комерційних пропозицій та моніторинг додаються).
Номер:
308e8871628e4fa9a00c546de38e97eb
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
15.02.2024 14:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі Приватного підприємства «Ось Ж» (далі – ПП «Ось Ж») вимогам пункту 5.3 розділу 5 «Розгляд та оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації (далі – ТД), тоді як у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника не надано довідку у довільній формі про наявність запропонованого товару в переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації виробництва на веб-порталі Уповноваженого органу із зазначенням найменування товару, назви виробника товару та ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель?
Слід зазначити, що відповідно до пункту 5 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2022 р. № 861 (зі змінами), до переліку включаються товари, які відповідають ступеню локалізації, визначеному у підпункті 1 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, або ступеню локалізації, передбаченому додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. До переліку товарів згідно з підпунктом 2 пункту 6-1 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону віднесено в тому числі залізничні та трамвайні локомотиви і рейковий рухомий склад та супутні деталі, які є предметом закупівлі.
Як Замовник переконався у тому, що ступінь локалізації виробництва, що є предметом закупівлі а саме: частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху у 2024 році становить 20 відсотків? Слід зазначити, що при перевірці ступеню локалізації виробництва товару, який є предметом закупівлі у переліку товарів, на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу за назвою виробника, не знайдено інформацію про те, що зазначений товар локалізовано.
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ПП «Ось Ж» вимогам підпункту 2.2 пункту 2 додатка 1 «Технічне завдання технічна специфікація на закупівлю» до ТД, тоді як у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника не надано скановані копії ТУ (ТЗ), а також зміни до них, діючі на момент подання пропозиції учасником?
3. Надайте інформацію та її документальне підтвердження забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 5 % від вартості договору про закупівлю щодо виконання переможцем процедури закупівлі ПП «Ось Ж» вимог частини 6.7 розділу 5 «Розгляд та оцінка тендерної пропозиції» ТД, в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу гарантії виконання зобов’язань переможця процедури закупівлі по сплаті забезпечення виконання договору, гарантом за якою виступає банківська установа.
Забезпечення виконання договору надається учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Строк дії забезпечення виконання Договору у вигляді банківської гарантії повинен бути дійсним з дня укладання Договору і обов’язково повинен перевищувати строк дії Договору не менше ніж на один календарний місяць.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
922fac3c3cec4aa1af8194c8b4f4ed75
Назва:
Надання відповіді повторного запиту
Дата опублікування:
20.02.2024 13:33
Опис:
На запит від 15.02.2024 року Південного офісу Держаудитслужби України по процедурі товарів «ПЗ-23Т_688_ВО: Код ДК 021:2015: 34630000-2 частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Запасні частини тепловозу ЧМЕ (втулка, гніздо, шатун, болт, КМБТ)), надаємо пояснення та інформацію з наступних питань:
1. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі Приватного підприємства «Ось Ж» (далі – ПП «Ось Ж») вимогам пункту 5.3 розділу 5 «Розгляд та оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації (далі – ТД), тоді як у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника не надано довідку у довільній формі про наявність запропонованого товару в переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації виробництва на веб-порталі Уповноваженого органу із зазначенням найменування товару, назви виробника товару та ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель?
Слід зазначити, що відповідно до пункту 5 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2022 р. № 861 (зі змінами), до переліку включаються товари, які відповідають ступеню локалізації, визначеному у підпункті 1 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, або ступеню локалізації, передбаченому додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. До переліку товарів згідно з підпунктом 2 пункту 6-1 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону віднесено в тому числі залізничні та трамвайні локомотиви і рейковий рухомий склад та супутні деталі, які є предметом закупівлі.
Як Замовник переконався у тому, що ступінь локалізації виробництва, що є предметом закупівлі а саме: частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху у 2024 році становить 20 відсотків? Слід зазначити, що при перевірці ступеню локалізації виробництва товару, який є предметом закупівлі у переліку товарів, на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу за назвою виробника, не знайдено інформацію про те, що зазначений товар локалізовано.
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ПП «Ось Ж» вимогам підпункту 2.2 пункту 2 додатка 1 «Технічне завдання технічна специфікація на закупівлю» до ТД, тоді як у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника не надано скановані копії ТУ (ТЗ), а також зміни до них, діючі на момент подання пропозиції учасником?
3. Надайте інформацію та її документальне підтвердження забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 5 % від вартості договору про закупівлю щодо виконання переможцем процедури закупівлі ПП «Ось Ж» вимог частини 6.7 розділу 5 «Розгляд та оцінка тендерної пропозиції» ТД, в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу гарантії виконання зобов’язань переможця процедури закупівлі по сплаті забезпечення виконання договору, гарантом за якою виступає банківська установа.
Забезпечення виконання договору надається учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Строк дії забезпечення виконання Договору у вигляді банківської гарантії повинен бути дійсним з дня укладання Договору і обов’язково повинен перевищувати строк дії Договору не менше ніж на один календарний місяць.
- По першому питанню - До переліку товарів згідно з підпунктом 2 пункту 6-1 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» не віднесено код CPV 34630000-2 частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху, які є предметом закупівлі.
- По другому питанню – при розгляді пропозиції учасника торгів виявлено, що згідно наданому акту комісійного обстеження виробництва, атестату виробництва та декларації про відповідність, запропоновану продукцію виробник виготовляє у відповідності до креслеників, які надані у складі тендерної пропозиції та відповідають вимогам тендерної документації (файл із креслениками – «1.2.3. Копії креслеників.pdf»)
- По третьому питанню – переможцем процедури закупівлі ПП «Ось Ж» було надано банківську гарантію у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю та з умовами, що відповідають вимогам частини 6.7 розділу 5 «Розгляд та оцінка тендерної пропозиції» ТД.
Скан-копія банківської гарантії додається до пояснення.