-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Вугілля кам'яне
Завершена
5 250 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 26 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 26 250.00 UAH
Номер:
f0045f0d1dab47709287edae8ea21a78
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-19-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.02.2024 00:00
Період моніторингу:
19.02.2024 11:13 - 12.03.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.02.2024 № 8-з
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України № 003100-18/303-2024 від 09.01.2024, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 19.02.2024.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
19.02.2024 №8-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-11-10-011695-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності відображення інформації, наявності документів, передбачених Постановою № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 березня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані (додатку); оприлюднення інформації про закупівлю; повноти та своєчасності відображення інформації, наявності документів, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі Постанова № 710); відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції 04.11.2023 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; внесення змін до договору; своєчасність надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, культури, молоді та спорту Зарічненської селищної ради (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, що затверджена рішенням уповноваженої особи від 10.11.2023 №б/н; тендерну пропозицію ТОВ «ДК Захід Енерго»; повідомлення про намір укласти договір від 22.11.2023; договір про закупівлю від 28.11.2023 №589 на суму 4 895 590,00 гривень; додаткову угоду від 28.11.2023 №1/590, додаткову угоду від 28.12.2023 №1/757 та додаткову угоду від 05.02.2024 №2/58; відповідь Замовника на запит від 23.02.2024 та 06.03.2024.
Період усунення порушень:
08.03.2024 15:57 - 14.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
08.03.2024 15:57
Запити/Пояснення
Номер:
6169cc0d358241f89146c221064eb02a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
20.02.2024 16:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу предмету закупівлі згідно до ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID UA-2023-11-10-011695-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Надати інформацію про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
c75580bffb5d4e6fb8b02966a6c84df4
Назва:
ВІдповідь на звернення
Дата опублікування:
23.02.2024 15:16
Опис:
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням потреб Замовника та загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі відповідно до вимог ДСТУ 7146:2010. Товар за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідає вимогам та потребам Замовника виходячи із характеристик котлів встановлених у Замовника. Обсяг закупівлі вугілля кам’яного визначено відповідно до потреб закладів та установ підпорядкованих відділу освіти, культури, молоді та спорту Зарічненської селищної ради на 2023 рік, що формуються з аналізу використання вугілля у минулих роках та відповідно до технічних характеристик котлів. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення визначений відповідно до кошторису на 2023 рік за КЕКВ 2275. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: очікувана вартість предмета закупівлі визначена з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275 та проаналізувавши цінові дані - прайс-листів виробників та постачальників відповідної продукції, які є у вільному доступі у мережі Інтернет, проведено моніторинг закупівель вугілля кам’яного в електронній системі, а також Замовником було отримано цінові прозиції потенційних Учасників, тому на підставі найнижчої цінової пропозиції було визначено очікувану вартість закупівлі.
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту то Замовником оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), проте дещо пізніше як зазначено в даній постанові у зв’язку з тим, що в даний період сайт перебував на стадії розробки.( https://zarichne.osv.org.ua/derzhavni-zakupivli-11-52-47-16-06-2023/)
Згідно договору від 28.11.2023 № 589, який був укладений за результатами проведеної закупівлі було сплачено кошти за поставлений товар в сумі 4 895 473,00 грн. (чотири мільйони вісімсом дев’яносто п’ять тисяч чотириста сімдесят три грн. 00 коп.).
Номер:
42bc8a6353404a7881fd0e557bb2d22c
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
01.03.2024 15:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу предмету закупівлі згідно до ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID UA-2023-11-10-011695-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Чому уповноваженою особою Замовника накладено незахищений удосконалений електронний цифровий підпис (уповноваженої особи Гнедко Юлії Анатоліївни) на завантажені документи та інформацію (річний план закупівель, тендерну документацію, тощо) які розміщені в електронній системі закупівель, всупереч вимог абзацу третього пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893 (далі – Порядок №1082) ?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
aa19644a63aa47b3bc8bf958f89b43e3
Назва:
Відповідь на пояснення
Дата опублікування:
06.03.2024 15:20
Опис:
Уповноваженою особою Замовника накладено незахищений удосконалений електронний підпис (уповноваженої особи Гнедко Юлії Анатоліївни) на завантажені документи та інформацію (річний план закупівель, тендерну документацію, тощо), які розміщені в електронній системі закупівель, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 17.03.2022 № 300 «Деякі питання забезпечення безперебійного функціонування системи надання електронних довірчих послуг» (зі змінами), яка втратила чинність 01.02.2024 Постановою Кабінету Міністрів України від 26.01.2024 № 88 «Про внесення змін до пункту 6 Положення про Єдиний державний вебпортал електронних послуг та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України», обов’язкове використання електронного підпису на захищеному носії в Україні відтермінували на період дії воєнного стану та протягом 6 місяців із дня його припинення. Проте Уповноважена особа (Гнедко Юлія Анатоліївна) Замовника задля недопущення в подальшому порушення у сфері публічних закупівель від 04.03.2024 використовує кваліфікований електронний підпис.