-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Обладнання для господарської діяльності (симуляційне обладнання)
Завершена
4 591 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 955.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 22 955.00 UAH
Номер:
7a87e4e2428647c0b350138f3c5d33b9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-29-000111
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.01.2024 00:00
Період моніторингу:
30.01.2024 14:05 - 21.02.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.01.2024 №12
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 29.01.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 29.01.2024 № 12
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
23 UA-2023-11-10-010151-a 10.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ОНІКО" встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності розміщення та виконання учасником, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення; дотримання вимог Постанови № 710– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону, Північно-східний офіс Держаудитслужбизобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, шляхом недопущення порушень у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостей ; визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції учасника; внесення змін до договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Державного закладу "Луганський державний медичний університет", оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 09.11.2023 року №62 реєстр отриманих тендерних пропозицій ТОВ "ОНІКО", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення переможця від 21.11.2023 № 68 повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 21.11.2023 року, Договір про закупівлю №95 від 06.12.2023 року, на загальну суму 4558027,00 гривень без ПДВ, Додаткова угода від 08.12.2024 року №1.
За результатами моніторингу розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ОНІКО" встановлено, підпунктом 1.1 пункту 1 ДОДАТОКУ №3 тендерної документації передбачена вимога надання учасниками в складі тендерної пропозиції довідки у довільній формі або за встановленою замовником формою про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для постачання товару та виконання умов договору.
Одночасно, згідно з підпунктом 5.3 пункту 5 проекту договору, та як наслідок договору від 06.12.2023, товар повинен постачатися силами та за рахунок продавця транспортом продавця, або шляхом передачі Товару перевізнику, за домовленістю сторін.
При цьому, переможцем торгів ТОВ "ОНІКО" в складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність обладнання (файл «Довідка про наявність обладнання.pdf»), в якій відсутня інформація про транспорт продавця за допомогою якого буде постачатися товар на виконання умов договору, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Водночас, відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ТОВ "ОНІКО" усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції.
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Так, в ході проведення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби (далі – Офіс) через електронну систему закупівель направив 12.02.2024 року Замовнику запит про надання пояснень та документів щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Однак, на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. Замовником пояснень не надано.
Період усунення порушень:
22.02.2024 14:59 - 08.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
22.02.2024 14:59
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідь на висновок
Дата публікації звіту:
23.02.2024 16:34
Запити/Пояснення
Номер:
52af1926ca6a4f76b081303dbe60f81a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.02.2024 17:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі (ДК 021:2015:38970000-5: Дослідницькі, випробувальні та науково-технічні симулятори), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-10-010151-a відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2.Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Яким, чином згідно пункту 1 Додатку №1 тендерної документації, буде здійснюватися постачання товару.
4. Згідно пункту 2 Додатку №1 тендерної документації яким, чином буде здійснюватися розвантаження монтаж та налаштування Товару
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.