-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
"Капітальний ремонт частини підвального приміщення комунального підприємства «Медичний центр реабілітації учасників бойових дій Луцької міської територіальної громади» на проспекті Волі, 66А в місті Луцьку Волинської області"
Завершена
4 988 078.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 940.39 UAH
мін. крок: 0.5% або 24 940.39 UAH
Номер:
697669a2ea2f4db68117d3ba16f9f4e4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-14-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.02.2024 00:00
Період моніторингу:
14.02.2024 11:22 - 07.03.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.02.2024 № 9-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з підпунктом 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024, почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 14.02.2024 № 9-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-11-10-003002-a 10.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 лютого 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 04.11.2023, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Луцької міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 10.11.2023 №1; тендерну пропозицію Приватного підприємства «Ефект» (далі – ПП «Ефект»); протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та про намір укласти договір з ПП «Ефект» від 23.11.2023 №23; повідомлення про намір укласти договір від 23.11.2023 року; договір про закупівлю від 29.11.2023 №19; додаткові угоди від 26.12.2023 №1, від 15.01.2024 №2 та від 02.02.2024 №3; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 14 та 19 лютого 2024 року.
Період усунення порушень:
23.02.2024 12:24 - 29.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
23.02.2024 12:24
Запити/Пояснення
Номер:
027ab948e861490491a18c861a39b7bc
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
14.02.2024 13:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі "Капітальний ремонт частини підвального приміщення комунального підприємства «Медичний центр реабілітації учасників бойових дій Луцької міської територіальної громади» на проспекті Волі, 66А в місті Луцьку Волинської області" (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-10-003002-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
3f020fb1d37a4f5592f46279e02110a0
Назва:
“Капітальний ремонт частини підвального приміщення комунального підприємства “Медичний центр реабілітації учасників бойових дій Луцької міської територіальної громади ” на проспекті Волі,66 А в місті Луцьку Волинської області”
Дата опублікування:
16.02.2024 10:21
Опис:
На запит від Держаудитслужби України, отриманого 14.02.2024, Уповноважена особа Управління капітального будівництва Луцької міської ради повідомляє наступне:
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 “Про ефективне використання державних коштів” Управлінням капітального будівництва здійснено оприлюднення обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на веб-сайті головного розпорядника.
Додаток до протоколу уповноваженої особи додається.
Посилання на веб-сайт:
https://www.lutskrada.gov.ua/pages/upravlinnia-kapitalnoho-budivnytstva_obhruntuvannia
Номер:
6cdbf22c95ce4cdd962b4a6a5f1e226d
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
19.02.2024 16:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі "Капітальний ремонт частини підвального приміщення комунального підприємства «Медичний центр реабілітації учасників бойових дій Луцької міської територіальної громади» на проспекті Волі, 66А в місті Луцьку Волинської області" (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2023-11-10-003002-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Які саме документи, подані учасником ПП «Ефект» у складі тендерної пропозиції підтверджують кваліфікаційний критерій щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у спосіб, встановлений Замовником у підпункті 1.2 пункту 1 Додатку 2 тендерної документації, а саме: «До довідки додати документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником (наприклад: штатний розпис/трудовий договір/інший документ»)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом
трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
27f26a620e7448c1997e031f865e370b
Назва:
“Капітальний ремонт частини підвального приміщення комунального підприємства “Медичний центр реабілітаціїї учасників бойових дій Луцької міської територіальної громади” на проспекті Волі, 66 А в м. Луцьку Волинської області” UA-2023-11-10-003002-а
Дата опублікування:
22.02.2024 12:54
Опис:
Для підтвердження кваліфікаційного критерію по підпункту 1.2 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції надана інформація: файл “Довідка_наявність працівників.pdf”, файл “Дипломи працівників.pdf” та файл “Посвідчення працівників.pdf”. Надані документи засвідчують можливість використання праці робітників даним підприємством. Так, у файлі “Посвідчення працівників.pdf” на посвідченнях працівників у позиціях “підприємство” та “місце роботи” зазначено “ПП “Ефект”, підпис керівника та печатка підприємства. Оскільки умовами тендерної документації допустиме засвідчення використання праці працівників підприємства “іншим документом”, то надана в документах учасником інформація засвідчила можливість використання праці учасником цих працівників.