• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Філе куряче охолоджене, м’ясо свинини свіже або охолоджене

Завершена

1 700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 500.00 UAH
Номер: b683fe2a769443949e5e0027043898cc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-02-08-000070
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.02.2024 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 08.02.2024 17:13 - 01.03.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 08.02.2024 № 15-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 08.02.2024 № 15-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 30. UA-2023-11-09-012874-a, 09.11.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 036-83-09, arhi1971@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови № 710; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції станом на дату проведення торгів (далі – Постанова № 1178, особливості); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік ВІДДІЛУ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НОВОУШИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (далі – Відділ освіти, Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; Обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення розміщене на власному веб-сайті замовника за посиланням: http://www.nova-ushytsia-osvita.km.sch.in.ua/prozoristj_ta_informacijna_vidkritistj/publichni_zakupivli/obruntuvannya_tehnichnih_ta_yakisnih_harakteristik_predmeta_zakupivli_rozmiru_byudzhetnogo_priznachennya_ochikuvanoi_vartosti_predmeta_zakupivli/; тендерну документацію замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 09.11.2023 протокол № 38; тендерну пропозицію учасника ФОП Лісовик Геннадій Михайлович; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.11.2023 № 40 щодо визнання ФОП Лісовик Геннадій Михайлович переможцем процедури закупівлі; повідомлення про намір укласти договір від 21.11.2023; договір про закупівлю № 733 від 28.11.2023 (далі – договір) на суму 1 324 000,00 грн. (без ПДВ); відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю від 13.02.2024, оприлюднену в електронній системі закупівель. За результатами проведеної процедури закупівлі між Відділом освіти та ФОП Лісовик Геннадій Михайлович укладено договір № 733 від 28.11.2023 на суму 1 324 000,00 гривень (без ПДВ), яку замовником оприлюднено в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень: 22.02.2024 19:49 - 28.02.2024 00:00
Дата публікації висновку: 22.02.2024 19:49

Запити/Пояснення