• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з організації шкільного харчування учнів пільгових категорій Ліцею №23 ім. Романа Гурика (ДК 021:2015:55520000-1 Кейтерингові послуги)

Завершена

1 142 352.00 UAH без ПДВ
Номер: 6f3bc8e47f03400691868669f9ec4df5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-02-21-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.02.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 21.02.2024 14:32 - 14.03.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 21.02.2024 № 36 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 09.01.2024 №003100-18/303-2024. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 21.02.2024 № 36. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 4. UA-2023-11-09-011462-a, 09.11.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178, встановлено порушення вимог пункту 8 частини третьої статті 3 Закону та пункту 3 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; наявності підстав для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування процедур закупівель, визначених Законом та Особливостей №1178; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушень пункту 8 частини третьої статті 3 Закону та пункту 3 Особливостей №1178 при заповненні документів, що оприлюднюються відповідно до законодавства про публічні закупівлі. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 березня 2024 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; наявність підстав для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування процедур закупівель, визначених Законом України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178); відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ліцею №23 ім. Романа Гурика Івано-Франківської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-11-09-005690-a); опубліковану в електронній системі закупівель інформацію про предмет та умови закупівлі; опубліковані обгрунтування (від 09.11.2023) застосування Замовником виключень при укладанні договору про закупівлю відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей №1178 та звіт про результати проведення закупівлі UA-2023-10-02-005135-a; договір про закупівлю від 07.11.2023 №12, додаткові угоди від 07.11.2023 №1, від 26.12.2023 №2 та від 01.03.2024 №3 до вказаного договору та повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, оприлюднені разом з такими додатковими угодами; наявну в електронній системі закупівель інформацію щодо проведеної Замовником процедури закупівлі за ID: UA-2023-10-02-005135-a; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до пункту 13 Особливостей №1178, за результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Одночасно, відповідно до пункту 8 частини третьої статті 3 Закону звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, повинен містити, зокрема, інформацію про ціну, зазначену в договорі про закупівлю/документі (документах), що підтверджує (підтверджують) придбання товару (товарів), робіт чи послуги (послуг). Проведеним моніторингом встановлено, що Замовником при здійсненні закупівлі за ID: UA-2023-11-09-011462-a оприлюднено в електронній системі закупівель 09.11.2023 договір від 07.11.2023 №12, за умовами якого (пункт 3.1.) ціна договору становить 1 142 352,00 грн без ПДВ. Водночас, в опублікованому Замовником 09.11.2023 звіті про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель за досліджуваною закупівлею вказано ціну договору: 557 300,00 грн, що не відповідає ціні, зазначеній у договорі про закупівлю від 07.11.2023 №12, та в внаслідок чого порушено вимоги пункту 8 частини третьої статті 3 Закону та пункту 3 Особливостей №1178.
Період усунення порушень: 06.03.2024 11:09 - 21.03.2024 00:00
Дата публікації висновку: 06.03.2024 11:09

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Зобов’язуємось в подальшому порушення вимоги пункту 8 частини третьої статті 3 Закону та пункту 3 Особливостей №1178 не допускати. За результатами моніторингу здійснено наступні заходи: - проведено роз’яснювальні роботи по правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до пункту 8 частини 3 Закону та пункту 3 Особливостей №1178; - зареєструвались на курси від ТОВ «Навчально-консалтингового центру "ЗАКУПІВЛІ" «Повний Загальний курс навчання Публічні Закупівлі від А до Я для початківців» згідно наказу №68/а/г від 08.03.2024року. В подальших закупівлях виявлені порушення будуть враховані і не будуть допущені.
Дата публікації звіту: 08.03.2024 13:49

Запити/Пояснення