-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт КЗО "Навчально-виховний комплекс № 122 "загальноосвітній навчальний заклад - дошкільний навчальний заклад" Дніпровської міської ради, за адресою: м. Дніпро, вул. Кожедуба, 49 (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція, а також вся кореспонденція, пов’язана з тендерною пропозицією, складається українською мовою. Детальна інформція зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації Вид забезпечення - оригінал електронної банківської гарантії, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання робіт: детальний перелік та обсяг робіт зазначено у технічній специфікації (Додаток 7) тендерної документації.
Завершена
57 933 814.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 300 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 300 000.00 UAH
Номер:
30c9b92c685b4f1ab624b5ab26b5b538
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-28-000099
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.02.2024 00:00
Період моніторингу:
29.02.2024 10:14 - 22.03.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.02.2024 № 14-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6. UA-2023-11-09-011285-a 09.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 березня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції, чинній на момент проведення закупівлі, далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту капітального будівництва Дніпропетровської обласної адміністрації (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 15.11.2023 № 2 зі змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕХБУДРЕСУРС» (далі – ТОВ «ТЕХБУДРЕСУРС»), вимогу про усунення невідповідностей до 9:25 28.11.2023, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.11.2023 № 3, повідомлення про намір укласти договір від 28.11.2023, договір від 04.12.2023 № 119/12-23, укладений Замовником з ТОВ «ТЕХБУДРЕСУРС» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2023-11-09-011285-a, оприлюднений в електронній системі закупівель 28.12.2023, повідомлення про внесення змін до договору від 15.01.2024, додаткову угоду від 15.01.2024 № 2 до Договору, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області оприлюднені в електронній системі закупівель 19.03.2024.
Період усунення порушень:
21.03.2024 17:47 - 27.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
21.03.2024 17:47
Запити/Пояснення
Номер:
421b7ba1da7d4e879b334533aaf7d778
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
14.03.2024 22:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт КЗО «Навчально-виховний комплекс № 122 «загальноосвітній навчальний заклад - дошкільний навчальний заклад» Дніпровської міської ради, за адресою: м. Дніпро, вул. Кожедуба, 49 (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)», очікуваною вартістю 57 933 814,80 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-09-011285-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Просимо повідомити про стан виконання договору від 04.12.2023 № 119/12-23, укладеного між Замовником та Товариством з обмеженою відповідальністю «ТЕХБУДРЕСУРС» (далі – ТОВ «ТЕХБУДРЕСУРС»).
3. Згідно даних електронної системи закупівель Замовником 27.11.2023 було надано ТОВ «ТЕХБУДРЕСУРС» вимогу про усунення невідповідностей до 09:25 28.11.2023 (далі – вимога), а саме «надати довідку з інформацією про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання повного обсягу робіт за Договором про закупівлю, та ті, що будуть залучені до виконання робіт оформлену належним чином згідно вимогам ТД».
У відповідь на вимогу ТОВ «ТЕХБУДРЕСУРС» надано довідку від 27.11.2023 № 139 з відповідною інформацією, проте дана довідка ідентична довідці, наданій учасником в тендерній пропозиції (довідка від 20.11.2023 № 130).
Просимо надати пояснення, що саме повинен був виправити учасник ТОВ «ТЕХБУДРЕСУРС» в довідці від 20.11.2023 № 130 у відповідь на вимогу Замовника?
4. Згідно даних електронної системи закупівель Замовником 27.11.2023 було надано ТОВ «ТЕХБУДРЕСУРС» вимогу про усунення невідповідностей до 09:25 28.11.2023 (далі – вимога), а саме «надати довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що будуть використані для виконання робіт за Договором про закупівлю оформлену належним чином».
У відповідь на вимогу ТОВ «ТЕХБУДРЕСУРС» надано довідку від 27.11.2023 № 149 (далі – довідка) з відповідною інформацією, проте дана довідка також містила невідповідності в порівнянні з оборотно-сальдовими відомостями по рахунках 104 та 117 за листопад 2023, наданими ТОВ «ТЕХБУДРЕСУРС» в тендерній пропозиції, а саме:
- в довідці зазначено під пунктами 6 та 28 «Фен для зварювання поліетиленових листів Bosch GHG 90», при цьому не заначено «Фен для зварювання поліетиленових листів Dnipro-M 55»;
- згідно довідки шуруповертів Dnipro-M – 4 штуки, при цьому, відповідно до даних, зазначених в оборотно-сальдовій відомості по рахунку 117 таких шуруповертів 7 штук.
Просимо надати пояснення, у зв’язку з чим, тендерну пропозицію ТОВ «ТЕХБУДРЕСУРС» не було відхилено відповідно до положень абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей, а саме «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
61c938d0e65d4e64945733b9e7018525
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
14.03.2024 22:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт КЗО «Навчально-виховний комплекс № 122 «загальноосвітній навчальний заклад - дошкільний навчальний заклад» Дніпровської міської ради, за адресою: м. Дніпро, вул. Кожедуба, 49 (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)», очікуваною вартістю 57 933 814,80 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-09-011285-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до даних електронної системи закупівель Замовником 15.01.2024 оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору та додаткова угода від 15.01.2024 № 2.
Підстава для внесення змін до істотних умов договору: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Просимо надати документальне підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження.
Також, просимо повідомити, чи укладались додаткові угоди, крім додаткової угоди від 15.01.2024 № 2? Якщо так, то зазначити з яких причин інші додаткові угоди не оприлюднено.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
34b6f84edf6744e3926eea92b324041d
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
19.03.2024 14:51
Опис:
Відповідно до отриманих питань за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт КЗО "Навчально-виховний комплекс № 122 "загальноосвітній навчальний заклад - дошкільний навчальний заклад" Дніпровської міської ради, за адресою: м. Дніпро, вул. Кожедуба, 49 (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» повідомляємо наступне:
Відповідно до п.19 Особливостей істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Розпорядженням голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації від 27.12.2023 № Р-565/0/3-23 “Про розподіл коштів на 2024 рік по галузях виробничої сфери” фінансування зазначеного об’єкту передбачено не в повному обсязі. Копія витягу з зазначеного розпорядження додається.
Таким чином, у зв’язку з затримкою фінансування та відповідно необхідністю продовження строку дії договору, між замовником та підрядником було укладено додаткову угоду №2 від 15 січня 2024 до договору № №119/12-23 від 04 грудня 2023.
Крім того, між замовником та підрядною організацією було укладено додаткову угоду №1 від 04.12.2023, та додаткову угоду №3 від 22.02.2024 р. до договору №119/12-23 від 04.12.2023 по вищевказаному об’єкту. Зазначені додаткові угоди не підлягали публікації на електронному майданчику закупівель, так як істотні умови договору при їх укладанні не змінювалися.
Копії вищенаведених додаткових угод додаються.