-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт з впровадженням заходів по енергозбереженню в Хмельницькому закладі дошкільної освіти №55 «Сонечко», що за адресою: пров. Козацький 47/2, м. Хмельницький (коригування)
Завершена
4 725 531.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 627.65 UAH
мін. крок: 0.5% або 23 627.65 UAH
Номер:
8cfab7a970fa4d0d9edc9ce7a375c280
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-12-04-000073
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.12.2023 00:00
Період моніторингу:
05.12.2023 10:29 - 27.12.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.12.2023 № 72-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 04.12.2023 № 72-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
5 UA-2023-11-09-010698-a 09.11.2023 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель Бондар Л.О.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Департаменту освіти та науки Хмельницької міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 09.11.2023 № 676, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 17.11.2023, тендерну пропозицію ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон", протокол визначення переможця від 20.11.2023 № 682, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 20.11.2023, договір від 28.11.2023 № 117, пояснення та документи від 12.12.2023, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
21.12.2023 16:40 - 27.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
21.12.2023 16:40
Запити/Пояснення
Номер:
a31cc91402084e41955e2e6ba7dc959e
Назва:
Про надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:
08.12.2023 11:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-09-010698-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення, а саме:
- яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?;
- надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення та відповідні документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
5ecb17d736cb4527bb09afc4e95e75d2
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
12.12.2023 16:13
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: Капітальний ремонт з впровадженням заходів по енергозбереженню в Хмельницькому закладі дошкільної освіти №55 «Сонечко», що за адресою: пров. Козацький 47/2, м. Хмельницький (коригування) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-09-010698-a)
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?
Розмір бюджетного призначення щодо предмета закупівлі визначено відповідно до рішення Хмельницької міської ради від 28.07.2023 року №7 «Про внесення змін до бюджету Хмельницької міської територіальної громади на 2023 рік».
Після розроблення проектної документації та отримання позитивного експертного звіту, замовником проведено відкриті торги.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена з врахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”, на основі Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта: «Капітальний ремонт з впровадженням заходів по енергозбереженню в Хмельницькому закладі дошкільної освіти №55 «Сонечко», що за адресою: пров. Козацький 47/2, м. Хмельницький (коригування)», що підтверджений Експертним звітом (позитивним) ТОВ «Євроекспертиза» від №2313/23Є від 25 вересня 2023 року, з урахуванням Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 №281 відповідно до розробленої та затвердженої проєктно-кошторисної документації.
Розрахунок очікуваної вартості здійснено на підставі зведеного кошторисного розрахунку. Всього по зведеному кошторисному розрахунку сума становить – 5 003 735,00 грн. з врахуванням витрат на здійснення технічного нагляду, проектних робіт, експертизи проектної документації, витрат на здійснення авторського нагляду. Сума очікуваної вартості закупівлі становить – 4 725 531,00 без врахування витрат на здійснення технічного нагляду, проектних робіт, експертизи проектної документації, витрат на здійснення авторського нагляду.
Перелік та вимоги до робіт, що є предметом закупівлі, встановлені в проєктно-кошторисній документації, що розроблена згідно з положеннями законодавства, вимогами будівельних норм, стандартів, правил та з урахуванням Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 №281. Проєктно-кошторисна документація містить текстові та графічні матеріали, якими визначаються архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні рішення, а також кошториси об'єктів будівництва. Відповідно до ч.1 ст.877 Цивільного кодексу України, Підрядник зобов'язаний здійснювати будівництво та пов'язані з ним будівельні роботи відповідно до проектної документації, що визначає обсяг і зміст робіт та інші вимоги, які ставляться до робіт та до кошторису, що визначає ціну робіт. Відповідно, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (перелік та види робіт) зазначені, виходячи із вимог проєктно-кошторисної документації.
2. Надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Із обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі можна ознайомитись за посиланням: https://osvita.khm.gov.ua/?p=17653
Додатки:
1. Зведений кошторисний розрахунок.