-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ПГВ 24П-002_85140000-2_Послуги у сфері охорони здоров`я різні (Послуги з проведення щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів)
Завершена
3 216 276.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 2% або 64 325.00 UAH
мін. крок: 2% або 64 325.00 UAH
Номер:
a603ac67b21e4dfa9a259c89d24382eb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-08-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.02.2024 00:00
Період моніторингу:
08.02.2024 17:37 - 01.03.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.02.2024 №14-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 09 січня 2024 року №003100-18/303-2024,
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 08.02.2024 №14-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
25.UA-2023-11-09-008704-a 09.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель АТ «Укргазвидобування» філії Газопромислового управління «Полтавагазвидобування» (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішеннями уповноваженої особи від 09 та 17 листопада 2023 року, звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та з вимогою про усунення порушень (UA-2023-11-09-008704-a.c1), відповіді та рішення Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «КОЛЛАБ» та ТОВ «Новотрекс», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ «Новотрекс» до 02 грудня 2023 року, рішення уповноваженої особи від 28 листопада та 04 грудня 2023 року (протоколи №ПГВ24П-002, №ПГВ23П-002, повідомлення про намір укласти договір, договір про надання послуг від 18 грудня 2023 року №1185-23, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 19 грудня 2023 року та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 23 лютого 2024 року через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
29.02.2024 17:44 - 06.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
29.02.2024 17:44
Запити/Пояснення
Номер:
a97468e15d2d4ef6988356980d7b66d9
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
21.02.2024 17:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з проведення щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-11-09-008704-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питання:
Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
97fa1ac88b2d41efb58d62b589277afd
Назва:
Пояснення від Замовника
Дата опублікування:
23.02.2024 10:08
Опис:
Начальнику
Управління Північного офісу
Держаудитслужби у Вінницькій області
Олені ВАХНОВСЬКІЙ
Розглянувши Запит про надання пояснень від ПІВНІЧНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, що розміщений 21.02.2024 р. в системі PROZORRO в рамках
проведення моніторингу закупівлі «ПГВ 24П-002_85140000-2_Послуги у сфері охорони
здоров`я різні (Послуги з проведення щозмінних передрейсових та післярейсових
медичних оглядів водіїв транспортних засобів)» (Ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-
09-008704-a), повідомляємо наступне:
Питання: Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його
очікувану вартість?
Щодо поставленого питання надаємо наступну інформацію:
- Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі встановлені відповідно до
потреб Товариства та вимог структурного підрозділу, який відповідає за
дотримання законодавства з охорони праці та виробничої безпеки на
підприємстві. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні
характеристики предмета закупівлі наведені в Додатку №3 до тендерної
документації. Відповідні документи та законодавчі підстави додаються до
даного пояснення від Замовника.
- Інформація про спосіб визначення очікуваної вартості предмета закупівлі
розміщена серед документів Замовника (файл з назвою «Обґрунтування
очікуваної вартості.pdf»). З огляду на набирання чинності постанови КМУ від
12.10.2022р. №1178 та можливість укладання договору за результатами
проведення закупівлі, до участі в якій подану лише одну тендерну пропозицію,
прийнято рішення визначити очікувану вартість як найменшу із отриманих
комерційних пропозицій, а саме 3 216 276,00 грн. без ПДВ. Відповідні
законодавчі підстави, інформація та документи щодо визначення очікуваної
вартості додаються до даного пояснення від Замовника.