-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Вальниці кулькові
Завершена
2 731 495.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 800.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 800.00 UAH
Номер:
e2da78df2c664d6f9b25b2c07a9aece1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-08-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.02.2024 00:00
Період моніторингу:
08.02.2024 11:25 - 01.03.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.02.2024 № 8-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 08.02.2024 № 8-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2023-11-09-007191-a від 09.11.2023 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації про закупівлю, правомірності відхилення тендерних пропозиції ТОВ «Промавіапідшипник», ПП «ПРОМПОДШИПНИК» та розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТД ИРБИС», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відокремленого підрозділу «Рівненська АЕС» державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 09.11.2023, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Промавіапідшипник» (далі – ТОВ «Промавіапідшипник»), Товариства з обмеженою відповідальністю «ТД ИРБИС» (далі- ТОВ «ТД ИРБИС»), приватного підприємства «ПРОМПОДШИПНИК» (далі ПП «ПРОМПОДШИПНИК»), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 29.11.2023 за №558, від 05.12.2023 за №569, від 11.12.2023 за №581, від 15.12.2023 за №613, вимога про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 15.12.2023 року, договір поставки від 26.12.2023 за №53-122-01-23-14205, пояснення Замовника (з документальним підтвердженням) від 12.02.2024 отримане через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
19.02.2024 12:49 - 23.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
19.02.2024 12:49
Запити/Пояснення
Номер:
d43cbe089ff34e9e8de8653a61ad2161
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
08.02.2024 14:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Вальниці кулькові» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-11-09-007191-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
e053885fc7b648d18be3a5d49c9390dd
Назва:
Щодо запиту.
Дата опублікування:
12.02.2024 09:54
Опис:
У відповідь на запит надаємо пояснення:
Обгрунтування якісних характеристик предмета закупівлі «Вальниці кулькові» здійснено на підставі розробленими цехами Замовниками Технічних специфікацій. В основу розрахунку очікованої вартості закупівлі взято середній показник ціни наданих комерційних пропозицій.
Додаток:
«Інформаційна довідка щодо закупiвлi 44440000-6 Вальниці кулькові, згідно ЗРЗ-2024, станом на 18.10.2023 року» на 2 арк.