-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Сир кисломолочний, сир твердий; 15540000-5 - Сирні продукти за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Закупівля здійснюється на очікувану вартість на 2024 рік, відповідно після укладення договору планові обсяги закупівлі можуть бути зменшені з урахуванням фактичного розміру фінансування.
Завершена
2 095 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 20 950.00 UAH
мін. крок: 1% або 20 950.00 UAH
Номер:
2c89508f6dfb41e6a6abd04920dcd775
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-08-000065
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.02.2024 00:00
Період моніторингу:
08.02.2024 17:09 - 01.03.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.02.2024 № 15-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
08.02.2024 № 15-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
29. UA-2023-11-09-005731-a, 09.11.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови № 710; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю; виконання замовником рішення органу оскарження – порушень не встановлено
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання замовником вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції станом на дату проведення торгів (далі – Постанова № 1178, особливості) під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю; виконання замовником рішень органу оскарження.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік ВІДДІЛУ ОСВІТИ ІЗМАЇЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІЗМАЇЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Відділ освіти, Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; перелік змін до тендерної документації замовника, внесених відповідно до Рішення Комісії Антимонопольного комітету України (далі – Орган оскарження) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 18860-р/пк-пз від 23.11.2023, оприлюднені в електронній системі закупівель 28.11.2023; тендерну документацію замовника (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи від 28.11.2023, протокол № 40-2023 (П); скаргу ТОВ «ВРЗ 21» № UA-2023-11-09-005731-a.b1 від 13.11.2023 до Органу оскарження; рішення Органу оскарження від 15.11.2023 № 18306 щодо прийняття скарги до розгляду; рішення Органу оскарження від 23.11.2023 № 18860 щодо зобов'язання замовника внести зміни до тендерної документації; коментар замовника щодо усунення порушення згідно рішення Органу оскарження; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВРЗ 21»; вимогу про усунення невідповідностей до 07.12.2023; протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 08.12.2023 № 52-2023 (П) щодо визнання ТОВ «ВРЗ 21» переможцем процедури закупівлі; повідомлення про намір укласти договір від 08.12.2023; договір про закупівлю № 13 (2024)-Т від 19.12.2023 (далі – договір), укладений замовником з ТОВ «ВРЗ 21» на суму 2 050 400,00 грн. (з ПДВ); додаткова угода № 1 від 15.01.2024 до Договору від 19.12.2023 № 13 (2024)-Т; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю від 09.02.2024, оприлюднену в електронній системі закупівель; обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості процедури закупівлі розміщене на веб-сайті замовника за посиланням: http://izmail-osvita.gov.ua/obgruntuvannia-protsedur-zakupivel.
За результатами проведеної процедури закупівлі між Відділом освіти та ТОВ «ВРЗ 21» укладено договір № 13 (2024)-Т від 19.12.2023 на суму 2 050 400,00 гривень (з ПДВ) та вподальшому додаткову угоду № 1 від 15.01.2024 до Договору, які замовником оприлюднені в електронній системі закупівель.
Слід вказати, що питання відповідності тендерної документації замовника вимогам Закону та Постанові № 1178 в ході моніторингу не розглядалось, оскільки було предметом розгляду Органом оскарження.
Період усунення порушень:
23.02.2024 13:54 - 29.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
23.02.2024 13:54
Запити/Пояснення
Номер:
277b371c55af47b7a167be69c28beaff
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
08.02.2024 17:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.02.2024 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу закупівлі очікуваною вартістю 2 095 000,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-09-005731-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель (п.4-1)?
Інформацію та документи з конкретним посиланням на розміщення обґрунтування необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
c3eac69cbc8342a191ec6455105759ef
Назва:
Пояснення на запит за моніторингом процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-09-005731-a)
Дата опублікування:
09.02.2024 12:23
Опис:
Добрий день! Пояснення на Ваш запит надаємо у листі відділу освіти Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області № 05/01-17-147 від 09.02.2024 за підписом начальника відділу освіти Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області.